fallback

BMW и Toyota задълбочават съвместното си сътрудничество

Системи за горивни клетки, спортен автомобил, олекотени технологии и въздушно-литиеви батерии са част от областите за съвместна дейност

BMW Group и Toyota Motor Corporation (TMC) задълбочават съвместното си сътрудничество в областта на устойчивата мобилност с подписването на обвързващи споразумения, насочени към дългосрочно сътрудничество между двете компании за съвместно разработване на система за горивни клетки, развитие на архитектура и компоненти за спортен автомобил, изследвания и разработки за леки технологии. Тези споразумения допълват Меморандума за разбирателство, подписан през юни 2012 г. Освен това BMW Group и TMC започват сътрудничество в областта на изследванията на въздушно-литиеви батерии, като следващ етап след литиево-йонните решения. С подписването на това споразумение започва втората фаза на съвместни научни изследвания в следващото поколение литиево-йонни батерийни клетки, които започнаха през март 2012 г. Снимка: BMW BMW Group и TMC ще споделят своите технологии и ще разработят съвместно фундаментална горивно-клетъчна система, която включва не само комплекта горивни клетки и системата, но също и резервоар за водород, двигател и батерия, като целта е проекта да бъде изцяло завършен през 2020 г. Фирмите ще си сътрудничат в съвместно разработване на стандарти за водородната инфраструктура, необходими за популяризирането на автомобили с горивни клетки. Двете компании се споразумяха и за започването на предпроектно проучване, което да определи обща концепция и платформа за средно голям спортен автомобил, който трябва да бъде завършен до края на 2015 г. BMW Group и TMC ще разработват съвместно и олекотени технологии за каросерията с помощта на авангардни материали като подсилени композити, с намерението да ги използват съвместно в разработване на платформа за спортен автомобил, и други превозни средства на BMW и TMC. Освен това двете компании започват съвместни изследвания с цел да се разработи въздушно –литиева батерия с енергийна плътност, значително надвишаваща тази на сегашните литиево-йонни батерии. Норберт Райтхофер, Председател на Борда на директорите на BMW AG коментира: "TMC и BMW Group, споделят една и съща стратегическа визия за бъдещето на устойчивата мобилност. В светлината на технологичните промени, цялата автомобилна индустрия е изправена пред огромни предизвикателства, които представляват и голяма възможност. Нашето съвместно сътрудничество е важен градивен елемент от бъдещото ни сътрудничество. " Акио Тойода, президент на TMC допълва: "Само малко повече от година, след подписването на Меморандума за разбирателство, можем твърдо да заявим, че сътрудничеството ни се задълбочава и постигаме значителен напредък. Сега, навлизаме в нова фаза, която обещава значими резултати. Това което научаваме в съвместната си развойна дейност ще ни позволи да правим по-добри автомобили в бъдеще.” Сътрудничеството между BMW Group и TMC започна през декември 2011 г. със споразумение за съвместни дейности за разработване на следващо поколение екологични превозни средства и технологии, а също и за доставка от страна на BMW Group на високоефективни дизелови двигатели за Toyota Motor Europe. Оттогава BMW Group и TMC - като дългосрочни стратегически партньори – продължават съвместните си усилия, за да реализират устойчива мобилност за бъдещето. Източник: BMW

Тагове: BMW Toyota
fallback
  • #33
    Анонимен ( преди 11 години )
    Както знаем Тойота е най-мощния производител в света на МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ.
  • #32
    фермера ( преди 11 години )
    Момчета,много коментари но май не сте сванали смисъла.По скоро идеята е за поделяне на разходите за разработка на съвсем нови автомобилни технологий който не използват двигателя на Ото и нефт за гориво.Олекотени каросерий който се задвижват от горивни клетки които преобразуват водород в електричество или батерий които имат много кратко време на заряд и разряд.Май арабите ни лъжат със запасите си от нефт и се задава дефецит на петролни горива???
  • #31
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да си продължа мисълта;Suzuki само с 20% във VW и се хванаха за главата с калпавите дизели, представете си, ако някоя фирма даде(продаде), 30 40 или 49%, тогава, VW ще ги накара целия авт. да e техен,но с друга емблема; примери много, само че вече всички са напарени- и само за 10год. от обичана VW се превърна в най-мразената фирма....
  • #30
    v-1 ( преди 11 години )
    От отва сътрудничество според мен, може да има доста положителни резултати. БМВ от една страна има огоромни постижения в дизайн и производство на двигатели, както и доста опит в производството на луксозни автомобили. А тойота от дуга страна е комапнията разпознавана като символ на качество и надежност, както и с уникалната си прозиводствена философия и система. И не на последно място Тойота има голам напредък в новите технологии в автомобилостроенето. Това е много добра новина.
  • #29
    speedart ( преди 11 години )
    Няма човек,качил се на японска кола и да се е върнал на немски танк. Просто японската се кара леко и приятно, пък е и в пъти по-здрава от немската каска.
  • #28
    Фактите.. ( преди 11 години )
    Аз не познавам 1 човек който да е минал от немска/френска/италианска нова кола при следваща покупка към японска кола (нова). Виж, познавам много хора които се опариха и минаха от японска към нова немска, френска или американска. Но към тойота никой :D
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    По-скоро срам за бмв.. Баварците правеха коли с характер, а сега като се концентрираха да имат най-голямата и все по-голяма печалба започват да пестят чрез тойота, което накрая ще им излезне през носът...
  • #26
    kiki ( преди 11 години )
    СРАМ ЗА ТОЙОТА. МНОГО НИСКО ПАДАТ.
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германчетата пак използват момента да се снимат до шефовете на Тойота,за да им се вдигнат акциите.Както знаем Тойота има най-скъпите акции и е най-мощния производител в света, та всеки иска да се снима до шефовете на Тойота. Иначе към технологиите- Тойота има функциониращ модел на водород, Хонда също, ясно е,че японците пак ще дават технологиите,а германците ще кимат. За батериите и олекотените материали пак Тойота е номер 1 - най-безпроблемните батерии за хибриди са в Тойота и Лексус.
  • #24
    Bezraboten ( преди 11 години )
    Ще закриват Инфинити. Очаквайте скоро новината.
fallback
Последни