Това пък не го разбрах - много качествена сглобка и материали. Че те всички части се правят в едни и същи заводи. Сигурно там феновете на Мерцедес произвеждат качествено само частите на Мерцедес, а останалите кучета ги яли :) Я по-сериозно! Отнася се за майстора ти, не за теб, щото за теб е ясно, че бъкел понятие си нямаш от качество и надеждност на двигателите и автомобилите.
Карал съм AUDI A6 2.5tdi 2000г от 86 х до 220-230х почна да се чупи и го продадох (за 7дни доста търговска марка)за добра цена.Сега съм Мерцедес C280 W204 V6 2008г бензин на газ, взех го 51х сега е на 101х(20х на газ)до сега няма проблеми. При монтажа на АГУ майстора ми каза че е много добра сглобка и качествени материали на двигателя който той е виждал за 9-10 години работа по мотори
Двигателът на РС 6 е от Ламборджини бе селяни прости.Как оплюхте двигателя само защото е в Аудито.Много сте прости .И оня селянин който писал че това бил смешен двигател му сложили 10 плюса...*** парчета сте.Този мотор в гаярдо има тунинг от ъндъргроунд от 1500+ кона....а вие *** го плюете ,че бил нисконадежден мотор.....*** история.
Почти всички съвременни модели могат да изкарат 5, 6, 7 и повече години. Със съвсем малки изключения, например кучите марки подлежащи на ежеседмични сервизни акции, глоби и милиардни обезщетения за погрешния избор на клиентите
Чета ти разсъжденията за дизайна и се смея с глас! Явно теб те отблъсква всяко нещо, което е различно от това, с което си свикнал. Всяка идея, всяка промяна ти бъркат в здравето. Има много инертни хора и дизайнът на ФВ е насочен за тях. А за нас, които се радваме на живота е дизайнът на всички останали марки.
Нормално е голфа да е продаван и то много. Първото нещо в една кола е дизайна. Хората в европа са консервативни. Как да си купиш нещо, което те отблъсква? Затова тойота никога няма да реализира добри продажби в ЕС. Защото колите и са грозни за нашия стандарт. А това че голф е некачествен можеш да го разказваш на някой *** карал само японски кошник, факт е че немските коли не само че по нищо не отстъпват на японските, ами ги превъзхождат. Японско и качествено е мит от миналото,далеч преди 90та
Защото това са класации интересни за ***. Съжелявам че трябва да го кажа, но кой кара една кола повече от 7-10 години? Само някакви бедни хора. Няма нова кола, която да се продава към днешна дата в ЕС, и която да не изкара 7 години без проблем. Даже хюндай и тойота изкарват по толкова, да не говорим за конглокенцията. Така че тези статистики са много смешни, всеки купува каквото му е на сърцето и си го кара. А дребни дефекти има всяка кола, който твърди че нищо не му е правило проблем лъже...
Щото работата не е за голямо хилене,а защото колите в Европа не се продават по качество,а по реклама и шовинизъм.Доказателство е Гоуф и,като цяло народната марка,която нито е народна,нито нищо.Скъпа е,но за сметка на това е невероятно некачествена.Заема винаги последните места по качество,здравина,надеждност,гаранция и т.н.(справка:ТЮФ,АДАК,ДЕКРА и др.),но тъпите парчета в Европа продължават да купуват.