fallback

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните. Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103) На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41). "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива". Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

Тагове:
fallback
  • #197
    speedart ( преди 11 години )
    Добре пичове , лека нощ...
  • #196
    artspeed ( преди 11 години )
    Не е консуматив.Коснуматив е при фолксваген и признат заводски дефект.
  • #195
    speedart ( преди 11 години )
    *** тва е консуматив според Тойда , за тва е непризнат заводски дефект..
  • #194
    artspeed ( преди 11 години )
    Това от което пишеш редовно.
  • #193
    speedart ( преди 11 години )
    Какво е сервиз...
  • #192
    artspeed ( преди 11 години )
    Няма такова нещо! Единствените признати заводски дефекти са при дюзите на 2.0ТДИ на Фолксваген Помпа-д1за тракалника,както и при Мерцедес E 220 и 250 ЦДИ. Също така двигателя на Шкода- Фолксваген Алуди 2.0 ТДИ пука глави доста често.
  • #191
    speedart ( преди 11 години )
    Между другото Д-4-Д на тойда имат доста проблеми с дюзите...но те били консуматив при тойда...цитирам изпатили си собственици..
  • #190
    artspeed ( преди 11 години )
    Трай си бе Шкода-Алуди-Фолксбоклук караш и само пишеш от сервиза с тия немски еднодневки.
  • #189
    speedart ( преди 11 години )
    А ти си си платил билетчето за градския и до там , макар че можеш да си купиш Даихатсу-Тойта-Лаксус...един и същи ***...
  • #188
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота дизелите са си ТОЙОТА.НЕ ПЕЖО!! Д4Д е чиста Тойота дизел!!! Най-тракащите и чупещи дизели са немските ***. Купуват си ги само европейците.Що друг не им ги купи! НИКОЙ не иска стара техника!
fallback
Последни