fallback

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните. Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103) На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41). "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива". Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

Тагове:
fallback
  • #107
    Къде са тойотките ( преди 11 години )
    ...явно в боинг има нещо тойотско, всичките ги приземиха и принудително ги вкараха в СЕРВИЗНА АКЦИЯ
  • #106
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма такова нещо много добре си работи двигателчето, един приятел има и е много доволен. А ВАГиналния хейтър знаещ е *** податлив гей и затова хейтва вагините.
  • #105
    Анонимен ( преди 11 години )
    1,9 TDI не е лош двигател,НО е много тракащ,шумен с големи вибрации.Пуши,като парен локомотив,бълва сажди и от екологична гледна точка е абсолютно недоразумение.Така,че колкото и да е добър,като не покрива някой елементарни изисквания просто си отива в небитието.
  • #104
    знаещ ( преди 11 години )
    Пред фактите и боговете мълчат,а само ВА.иналните хейтъри не могат да приемат истината,че техните кочини са едни от най-проблемните.То тези неща и от малките деца се знаят де,но не и от феновете на немските каски.Навират им истината в тъпите муцуни,но те си знаят пак своето.*** парчета с които просто не бива да се спори.То всъщност,като чета ВА.инала е един и се знае кой е.Всеки ден бълва едни и същи глупости,като латерна.Едва ли има някой нормален,който да му се върже.
  • #103
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не случайно дадох за пример 1,9 TDI, защото не е лош двигател и става..., можех да дам пример с 2,0 TDI или 2,5TDI, които са пълен шит...
  • #102
    Анонимен ( преди 11 години )
    И какво му е на 1.9TDI един приятел има и е много доволен ?
  • #101
    Автор ( преди 11 години )
    "А ти си мислиш, че 1,9 TDI е върха на инжинерната мисъл..." според мен трябва да поясниш , че става въпрос за "помпа-дюза"!
  • #100
    speedart ( преди 11 години )
    Не е нужно да е върха на инжинерната мисъл , важното е че харчи малко а върви много...това е пълноценен двигател....
  • #99
    !?!?!? ( преди 11 години )
    Преди около две години четох, че от двигателите "I-VTEC" на Хонда са произведени над 2,5 милиона и при нито един не е имало дефект.
  • #98
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хаха и да цъкате минуси и да не цъкате всички сте яко комплексирани и фанатизирани, а и логиката ви е като на дете от 2-ри клас (явно сте такива иначе не мога да си го обясня по друг начин).
fallback
Последни