fallback

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните. Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103) На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41). "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива". Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

Тагове:
fallback
  • #87
    Анонимен ( преди 11 години )
    Преди дни се заприказвах с един майстор във Варна и той каза,че препоръчва тойота като здравина, въпреки пластмасите вътре и семплостта им. И то основно стари коли според него са поздрави.
  • #86
    doc ( преди 11 години )
    Dolnoprobniya anonim produlgava da rusi prostotii,tipi4ni za pup4iv puber sus semeen 15-godishen golf
  • #85
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз пък вече 7 години не съм имал проблеми с немски двигатели. Не виждам смисъл от тая класация, след като не се споменава за колко годишни автомобили става въпрос. Един нов автомобил рядко има проблеми с двигателя. Карайте нови и си седнете на задниците. Даже и в сервиз не съм влизал за ремонти нито на окачване, нито на задвижване. Само за някоя паднала пластмаса.
  • #84
    Анонимен ( преди 11 години )
    Nai-dolnoprobnata kola tova e toyota.To da te e sram da kaze6 4e e tvoia
  • #83
    СААБ ( преди 11 години )
    Какво се обаждаш с тея Сааби не мога да разбера? Саабите с кекавите им турбини дето карат по 20хил.км...
  • #82
    Анонимен ( преди 11 години )
    ОТИДИ,ОТИДИ ,*** ДА ВИДИШ!
  • #81
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма да ви чета!Исках да чуя нещо хубаво за HONDA,а виждам оплаквания за TOYOTA!
  • #80
    Дошо ( преди 11 години )
    Абе интересно, че когато се влачех по сервизите с германските *** беше пълно с други германски ***, а японски коли не съм виждал.Тук там някоя италианка и французойка, останалите бяхме ние с германските машини.Сега си предаставям какво е - сервизите са заринати с навеси.Трябва да се разходя, някой ден да видя.
  • #79
    Анонимен ( преди 11 години )
    В сервиза е винаги Тойота и това го знаят и децата в цял свят. Ти какви Аудита сънуваш? За последните 3г. 30 милиона Тойотки върнаха в сервиза ха ха.. При Тойота това е традиция, както са традиция ежегодните и глоби за скрити дефекти като се ослушва и не ги отстранява, както и споразумения за милиарди долари които Тойота плаща на гневните си клиенти, когато я съдят заради сервизните акции. Линковете по-доло са красноречиви, вземаш Тойота и теглиш. 10 пъти сменял Фарове, спирачки,гори масло ужас.
  • #78
    Дошо ( преди 11 години )
    Ама кавал докато Хондата стане за основен Аудито отдавна е станало на друго Ауди или бъркалки за кафе.Как да сравняват Ауди и ХОНДА по друг начин?
fallback
Последни