fallback

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните. Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103) На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41). "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива". Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

Тагове:
fallback
  • #77
    Анонимен ( преди 11 години )
    Видях линковете с проблемите на Тойота, но според мен то няма значение каква марка ще караш, винаги може да излезеш карък и да ти се падне кофа с проблеми и от това не трябва да се вадят генерални изводи. И за мен класацията не е напълно обективна. Не се споменава какви са проблемите и пробега на колите. Само сухи цифри по тези цифри Тойота е два пъти по дефектни двигатели от Хонда, Абсурд, Мерцедес 3 пъти по-зле а СААБ почти 10 пъти, да сте чули за проблем при двигател на СААБ? Пълен Абсурд.
  • #76
    Анонимен ( преди 11 години )
    ЗАЩО АКО? ТЕ АУДИ ВИНАГИ СА В СЕРВИЗА!
  • #75
    Анонимен ( преди 11 години )
    Можех да приема тази класация ако бяха описали автомобили на едни и същи километри и на една и съща възраст. От статията се разбира че тука са само производствени бройки на стари коли извън гаранция, ама коя на колко километра е? Едно е коли на 50К и коли на 150К километра, както по-доло са писали, то и смяната на свещ е проблем на двигателя, а при други може да е блокиране на двигателя, Ако 150 аудита на 150К километри са в сервиза за смяна на свещ а 20 Хонди за основен, картинката става друга.
  • #74
    GTI ( преди 11 години )
    Kolkoto po-bedni stavame,tolkova pove4e grozni toyoti 6te sre6tame po pati6tata si,za moe nai-golaimo sazelenie
  • #73
    Анонимен ( преди 11 години )
    Toyota-NIKOGAAAAAAAAAAAAAA VECHEEEEEEE
  • #72
    Aide be ( преди 11 години )
    Linkovete sa ot edno i sashto PISHLEME. Aide navri si gi otzad tezi linkove
  • #71
    Анонимен ( преди 11 години )
    От линковете по-долу става ясно че по-голям *** от Тойота няма, е може да сложим Хюндай, но няма да коментираме чак толкова калпави фирми.
  • #70
    Анонимен ( преди 11 години )
    THE POWER OF DREAMS! HONDA #1!
  • #69
    Анонимен ( преди 11 години )
    Препатил клиент на върховата Тойота, От форума на Тойота и колата е чисто нова Тойота Авенсис влез и чети: http://***.dir.bg/opinions/toyota/avensis/toyota-avensis-boklukyt Я чети: ЦИТАТ:Toyota Avensis - най-лошата нова кола в живота ми! Повярвайте ми, имал съм много нови коли. Последната си купих преди месец. За този *** Toyota Avensis ще изредя само някой от безкрайните проблеми които го споходиха: - разбита кормилна рейка на 1200 км. - смених 3 бр. без резултат. Поради това не нося часовник, защото постоянно трака когато шофирам. - гори масло на 3000км. - резултат - смяна на сегменти, - адско тракане на спирачните апарати - непоправимо - фаровете се пълнят с вода - смених 10 фара - спирачните дискове се изкривяват на около10000км. - непоправимо - купувам нови, няма гаранция - шум и резонанс в колекторните тръби - смених няколко - проблема остава - непоправимо - нестабилна на пътя при разминаване и вятър - много, ама много високо ниво на шума в купето и т.н. ...... за този *** Toyota. Това според автора са само някой от проблемите, които са споходили чисто новия му Авенсис, предполагам че за всички проблеми щеше да напише роман 500 страници.
  • #68
    Анонимен ( преди 11 години )
    ето малко инфо и за калпавите скоростни кутии на Тойота: http://***.toyotabg.net/viewtopic.php?t=6317Ето ти друго линкче:Ето още линкчета : http://forums.data.bg/index.php?showtopic=2105826И естествено цитатчета: Ами, приятел, вуйчо ми си купи такъв Авенсис и то фейслифтовият. 2007-*** го взе чисто нов с прехваления двигател D4D и от тогава почна ходене по мъките. Първо му харчеше по литър масло на няколко хиляди километра - от там основен ремонт на двигател - естествено колата беше гаранционна и всичко беше отремонтирано в сервиза на Тойота. Проблемите обаче продължиха и се стигна направо до смяна на двигател. И точно след това (миналата зима при -20 нафтата му замръзна и колата нямаше палене известно време. За возия и комфорт не искам да коментирам...Следва друг цитат: Мой близък роднина изживя същото с D4D двигателя на неговата чисто нова Тойота Корола Версо... неговата мисля, че беше направена в Турция...Като добавим по долния линк с цитатчетата и добавим многомилионните сервизни акции годишно, остава впечатлението, че всички тези реклами за безпроблемните Тойоти са чиста лъжа или платена реклама.
fallback
Последни