fallback

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните. Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103) На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41). "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива". Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

Тагове:
fallback
  • #127
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хората които съдят тойотките ли???
  • #126
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошето толкова се срамува от себе си, че чак е спрял да използва познатите никове
  • #125
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе хората казват съвсем друго нещо - че Тойота прави най-здравите коли и най-здравите двигатели заедно с Хонда. Четеш ли изобщо?
  • #124
    КРАТКО И ЯСНО ( преди 11 години )
    Нашето момче, простоватото Доше, най-накрая е прозрял, че от тойотите нищо не става освен сервизни акции и си е измислил нова мечта - хонда 20 годишна, седма употреба
  • #123
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само че Дачия не е безпроблемна. Доказва го ТЮВ.Доказва го Ауто-Билд.Дачия е като германските трошки.Предпочитам японска здрава кола, а японските са с качествени материали.Качвал съм се,карал съм,карам и много добре знам,че един Авенсис примерно е с по-качествени и модерни материали от един Пасат.Не ме интересува какво говори немската пропаганда по немските списания. Лексус примерно продава по-скъппо от всички немски премиуми в Европа. И то доста по-скъпо.Казах ти,Леджънт е разработван за САЩ
  • #122
    Анонимен ( преди 11 години )
    И да не забравяме- не само Хонда прави на-здравите двигатели,а и Тойота.Изобщо японската школа, отдавна задминала немската "икона" Мерцедес,който продава на тройни цени, но с по-ниско качество на продукцията си. Само факти.
  • #121
    Анонимен ( преди 11 години )
    Също така да кажа,че едно Пежо или Ситроен имат 1000000 пъти по-добри тапицерии от дървените пейки във Фолксваген. Пък и возят по-добре. Е, и кво от това? Така че с тия тапицерии сте ми толкова смешнииии. Колата е за каране и да ти върши работа. Всяка кола в съответния клас е с добри материали.Примерно един Авенсис е с чудесни материали, пък и не се чупи.За разлика от един Пасат, който според мен е дори с по-лоши материали и много по-ретро табло.
  • #120
    до Къде са тойоткит ( преди 11 години )
    "акомулулатор", грешка от моя страня
  • #119
    до Къде са тойотките ( преди 11 години )
    Пич, ако не знаеш проблема при Боингите е с акумулаторите, които пък от своя страна са произведени в Germany..., така че си трай!
  • #118
    Анонимен ( преди 11 години )
    Толкова голяма проблем са материалите в интериора,че още никой не е влачен с Пътна помощ заради материалите в интериора,но всички са влачени заради некачествените части по колите.Винаги задминавам в японската си коли с такава насмешка позъорите с немските трошки,че чак се засмивам от кеф колко не са в час.И все ги гледам от сервизите се чешат по главите докато им съобщават поредната повреда.И през това време все си викат- ама колко е важен махагона и меката пластмаса,нищо,че цялата кола е дърво
fallback
Последни