fallback
Коментари ( 30 )
Напиши коментар
-
#30
Opa Gangnam Style им е цялата работа...масовост, но всяко чудо за три дни...
-
#29
Подкрепям мнението, че Хюндай трябваше да купят премиум марка и тогава можеха да конглокират сегмента. ФВ показаха това нагледно, Купиха Ауди от Мерцедес и сега Ауди им носи 50% от печалбата на целия концерн. Купиха фалиралото Ламборджини и вече конглокираха Ферари, Купиха фалиралия Бентли, както и БМВ Ролс Ройс и сега се конглокират успешно. Взеха заличената от години марка Бугати и направиха автомобила мечта за милиардера. Това е правилната пътека а Хюндай нещо не се ориентират добре.
-
#28
Познаам един пич - Миризмата се казва дет ме вози с е такъв хюндай и пушихме
-
#27
Супер е ! Само да не ги направят задължителни !
-
#26
Това ми звучи като "Доростол с твърда заявка за ШЛ" :)Ако се мисли трезво, подобни гръмки изречения биват казани само, за да се трупа имидж на чужд гръб.Никой клиент на немското трио не би заменил марката си с Хюндай, освен ако няма промяна в социалният статус!
-
#25
Китайците,ще станат 1 при автомобилите, и тогава НИЕ Българите, ще сме втори след тях!!!
-
#24
Те и Самсунг никой не ги вземаше на сериозно преди десетина години, ама скриха топката на Нокия и разказават играта на Премиум марката Епъл! Какво им се иска на повечето от пишещите тук, и какво ще стане са две коренно различни неща! Едно е сигурно, корейците се развиват, и то с темпове, с които нито една от премиум марките не показва!
-
#23
Стигнал го е,защото е в VW Group!
-
#22
Може би никога няма да стигнат немските премиум марки, но.... щом един производител на трактори е успял да стигне Ферари. Знае ли човек ;)
-
#21
ТОЧНО ТАКА!
1 - 10 от 30
първа < 1 2 3 > последна