IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шампионат по сервизни акции 2012

Вижте кои са компаниите с най-много сервизни акции през годината

Шампионат по сервизни акции 2012

Шампионат по сервизни акции 2012
И изминалата 2012 година не се размина без сервизни акции, които се организират, за да бъдат отстранени заводски дефекти в автомобилите, открити след продажбата им на клиенти. Нещо повече, годината поставя своеобразен рекорд с 16.2 млн. автомобила, сочи информацията на Националната агенция за движение по пътищата на САЩ (NHTSA).

Това е с 4.5% повече от 2011 година, когато в сервизите за принудителен ремонт бяха прибрани 15.5 млн. возила. Резултатите касаят пазара в САЩ и засягат леки автомобили, мотоциклети и пикапи.

Любопитен факт е, че 13.5 млн. от всички 16.2 млн. засегнати возила през 2012 година са произведени от 7-те най-големи автомобили компании в света.

Първенец по брой сервизни акции е Ford. Американската компания е организирала 24 различни такива акции, които засягат общо 1.4 милиона возила.

Най-голям брой превозни средства пък е прибрала Toyota, която оглавява тази класация за трета поредна година. Японците са привикали в сервизите за проверка и евентуален ремонт цели 5.3 млн. коли.

Първите осем в шампионата по сервизни акции за 2012 година вижте на таблицата долу
Шампионат по сервизни акции 2012

0 от 500
  • #113
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Стига злоба Хора ( преди 11 години )
    Леле каква завист има тук.Хора недейте така като не можете да си позволите немски автомобили дай да ги хулите.За това дали са хубави или не има кой да се изкаже а именно тези които ги копуват а това е мнооого народ.За здравината им също има кой да се изкаже фирмите които ги копуват и ги използват денонощно и така правят от 40 години и са доволни.Дори в Бг. такситата са предимно немски коли Шкода,Опел,МВ.Със тази злоба сте за никаде.Аз карам немски автомобили и съм много доволен клиент.
  • #112
    5 rate up comment 3 rate down comment
    @ ( преди 11 години )
    Доше, интересно как тези от Асоциацията на потребителите в сащ, в ЕС и в целия свят не откриха дефекти в немските коли а само в японски и корейски? И интересно как ли само ти ги откри тези "сензационни" дефекти? Или по-скоро дефекта е че нямаш нищо в главата...?
  • #111
    8 rate up comment 7 rate down comment
    А,бе,Дошко, ( преди 11 години )
    Разказаха ли ти играта!Ясни са резултатите - масовите *** в огромни серии са Toyota и Hyunai - което мине,мине,другото в перманентни сервизни акции с "грижа' за клиента.A си направих труда да проверя VW наистина продава повече от Mazda,Subaru или Suzuki в USA.Така,че забравяй за Civic на старо и се огледай за някое Polo на около 10-години.Ако можеш да си го позволиш,разбира се!
  • #110
    9 rate up comment 5 rate down comment
    @ ( преди 11 години )
    Поздрав, доше, с тази статия те поздравявам! Наздраве за трошьота и клюндай, все пак трябва да има коли които да ги викат обратно за фабрични дефекти!
  • #109
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    vsichko e qsno - nay-golemite bokluci sa toyota...
  • #108
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само дето ФВ са инкасирали 5 пъти повече приходи от всичките корейски ***.
  • #107
    7 rate up comment 12 rate down comment
    expert ( преди 11 години )
    Продавали вагините в Щатите, ха, ха, ...:))) Само Хюндай бяха продали повече Елантри от продажби на всичките модели на ФВ в Щатите.Ташааааак.
  • #106
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Дошко, ( преди 11 години )
    "Вагините" продават в САЩ повече автомобили и от Mazda,и от Suzuki,и от Subaru ,ама ги няма в таблицата с "рекордьорите" по сервизни акции.
  • #105
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Щото не е имало достатъчно място в графата където се пише броят на колите xaxaxa
  • #104
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вагините ги няма, щото не искат да си признаят грешките. Акциите се правят при редовните сервизни обслужвания, без да се разтръбява на ляво и дясно, видите ли, колко сме загрижени за клиентите. Има и друго. Вагиноподобните се продават не в пъти, а в десетки пъти по-малко от конглокентите. А след като не продаваш, кого да викаш?Все пак това е класация само за САЩ.