fallback

BMW M135i VS Subaru WRX STi 320R

Кой е по-добър на пистата? (Видео)

Не беше отдавна времето, когато BMW и Subaru нямаха допирни точки на пазара на автомобили. През последните години обаче баварците навлязоха в много нови сегменти и вече имат представител, който се конкурира с топ колата на японската марка. BMW M135i е компактен спортен автомобил, разполагащ с мощност от 320 к.с. и 450 Нм въртящ момент. Точно толкова предлага и версията 320R на Subaru WRX STi. Приликите не свършват само с това. Двата модела имат почти равно тегло и колкото и невероятно да звучи - много близки цени - малко над £30 000 за базовите версии (във Великобритания). Не липсват обаче и разлики. Японската кола идва директно от състезателните трасета, а качествата й са доказани през годините с редица победи. Тя използва познатия 2.5-литров четирицилиндров двигател, който в случая доставя 320 к.с. и 450 Нм. Задвижването, разбира се, е към четирите колела. Трансмисията е ръчна. Баварската кола предлага значително по-висок комфорт, 3.0-литров шестцилиндров редови агрегат и 8-степенна автоматична скоростна кутия (не е с два съединителя, както се твърди във видеото). BMW M135i може да бъде оборудвано и със система за задвижване на четирите колела, както и с ръчна трансмисия, което го прави още по-близък конкурент на Subaru. Коя от двете коли обаче е по-бърза на пистата - премиум изпълнението от Германия или чистокръвния спортист от Япония? Дали наличната още от ниски обороти мощност на M135i ще надделее над AWD системата на Subaru, вижте във видеото на Auto Express. Англичаните противопоставят двете коли на сравнително къса и тясна писта, за чието преминаване е необходима малко повече от 1 минута.

fallback
  • #58
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма друго М. Единственото е М135i, четете бе, не само Уикипедия. Пълен фейслифт е втората 1-ца.
  • #57
    Анонимен ( преди 11 години )
    Обикновена единица с мощен двигател, нищо не е променяно спрямо стандартния вариант, М1 е друга бира.
  • #56
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е не ти сериозно ли или се правиш на блъснат от икарус. The BMW F20 (introduced in 2011) is the second generation of the five door compact hatchback variant of the BMW 1 Series.http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Series_(F20)Мощноста е еднаква, въртящия момент е един и същ, теглото е почти еднакво както казаха, само че субаруто е спортна наточена версия а БМВто не е.
  • #55
    Анонимен ( преди 11 години )
    Също така да допълня,че освен ,че е с грозен дизайн, това БМВ 135 е М Пауър.
  • #54
    Анонимен ( преди 11 години )
    На единицата има само фейслифт. Един е модела. Да добавя,че Единицата не само,че е по-малка, ами е 3.0 ,а Субаруто хем е по-голямата кола, хем е 2.5
  • #53
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вози добре за кола от този клас, много по-добре от японските си аналози говоря за БМВ 1 F20 като невярвате има достатъчно видео из нета.
  • #52
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напиши се с някакво име поне да се изложиш като хората. Ясно е че и да си се возил в някаква единица това е бил стария модел щото дори незнаеш че има нов, линкове да давам ли или сам ще се ъпдейтнеш.
  • #51
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да кажеш,че единицата вози комфортно личи,че НИКОГА н еси се качвал в единица. Това дърво.
  • #50
    Анонимен ( преди 11 години )
    По-голямата кола е Субаруто колкото и да четеш по интернет.Качи се вътре и ще видиш вътрешното пространство,багажник и всичко. А Точно ти не си се качвал в единицата. Тя няма предишна. Една е .
  • #49
    Анонимен ( преди 11 години )
    Между другото току що погледнах сайтовете с размерите на колите и какво се оказа междуосието на БМВто е 2690, Субаруто е 2625, ширината на БМВто е 1569 срещу 1540 за Субару, иначе субаруто е по-дълго защото е седан така че не е по-голяма кола.
fallback
Последни