fallback

BMW M135i VS Subaru WRX STi 320R

Кой е по-добър на пистата? (Видео)

Не беше отдавна времето, когато BMW и Subaru нямаха допирни точки на пазара на автомобили. През последните години обаче баварците навлязоха в много нови сегменти и вече имат представител, който се конкурира с топ колата на японската марка. BMW M135i е компактен спортен автомобил, разполагащ с мощност от 320 к.с. и 450 Нм въртящ момент. Точно толкова предлага и версията 320R на Subaru WRX STi. Приликите не свършват само с това. Двата модела имат почти равно тегло и колкото и невероятно да звучи - много близки цени - малко над £30 000 за базовите версии (във Великобритания). Не липсват обаче и разлики. Японската кола идва директно от състезателните трасета, а качествата й са доказани през годините с редица победи. Тя използва познатия 2.5-литров четирицилиндров двигател, който в случая доставя 320 к.с. и 450 Нм. Задвижването, разбира се, е към четирите колела. Трансмисията е ръчна. Баварската кола предлага значително по-висок комфорт, 3.0-литров шестцилиндров редови агрегат и 8-степенна автоматична скоростна кутия (не е с два съединителя, както се твърди във видеото). BMW M135i може да бъде оборудвано и със система за задвижване на четирите колела, както и с ръчна трансмисия, което го прави още по-близък конкурент на Subaru. Коя от двете коли обаче е по-бърза на пистата - премиум изпълнението от Германия или чистокръвния спортист от Япония? Дали наличната още от ниски обороти мощност на M135i ще надделее над AWD системата на Subaru, вижте във видеото на Auto Express. Англичаните противопоставят двете коли на сравнително къса и тясна писта, за чието преминаване е необходима малко повече от 1 минута.

fallback
  • #78
    Кичо ( преди 11 години )
    Всички хейтъри да лап*т и да се потапят ... :) Сеа как можете да кажете че е грозно баварчето. За баварчето или хубаво или нищо... тази японска тесла да не е по хубава... то вътре кат седнеш и ти се ще да изпищиш от пластмасария... абе как 30 години вече тея жълтите не се научиха да правят интериор бе.. може ли толкова пластмаса да изсипят на едно място. NEVER!
  • #77
    бАВАРЕЦА ( преди 11 години )
    mkvr32 е прав - спортен катализатор за около 600-700 евра и чиптунинг и става 420кс баварката
  • #76
    IT ( преди 11 години )
    хахах :))) Даа определено може да се направи сръвнение освен със сходните си параметри колите могат да се сравняват и с грозната си външност :)) всеизвестно е че субаро правят грозни коли но този път БМВ(една марка която наистина харесвам)може достойно да се конглокира по този показател с урудливете японки, и както виждаме във видеото ги размазва както по бързина така и по грозотия хахах :))Каак можаха да изсерът това *** дизаинерите на БМВ намправо яд ме хващ...дизайнерът които е осъкатил така 1ницата трпбваа на бъде уволнен и завинаги изхвърлен от авто индустрията !!!! :))))
  • #75
    mkvr32 ( преди 11 години )
    Бавреца всъщхност 135 със $1500 става 420кс, нещо което е невъзможно за sti! :D от субару единствено легаси гт до 2009 ;)
  • #74
    mkvr32 ( преди 11 години )
    Тоя Пепо уж беше мноо надъхан пък зе че се ската, хмммм маи го хвана страх да не го накаже некво смотано 135и.....
  • #73
    Кико ( преди 11 години )
    Иии браво бе! Аз открай време си пиша с ник Кико и някой се опитва да ме замесва с Дошо. 3тия коментар на Кико не го знам на кой е?
  • #72
    Dude ( преди 11 години )
    Верно счупиха тъпотията, аз на оня анонимник му говоря,че на БМВ 330 xd от 2009 за към 90к конзолата е като пластмасова кутия, че дори таблото е се едно некакви водомери, той ми вика, че мазда 5, дето е миниван недозавивала, и то кола от 2007. Поредния БМВ фанатик, като тея дето си пишат във БМВ форума страхотните истории и влизам да им се смея.
  • #71
    бавареца ( преди 11 години )
    още нещо - очилаткото може да не е томи макинен но интериора му е пред очите - и той каза че на субару е селски сравнен с интериора на БМВ. то си е така. само че селяните тук не са се качвали в новата 135 и затова плямпат.
  • #70
    бавареца ( преди 11 години )
    тука коментарите счупиха ***. истината е проста - тоя очилатко едва ли може да истиска максимума и на двете коли. особено на субару. само че всички *** тук също не могат. нали така? т.е. БМВ е по лесно да се кара бързо от субару. факт. не гледайте какво прави томи макинен с STI на н'рбургринг. и понеже и аз не съм томи м. бих взел БМВ. при това за 1к лв чиптунунг то става 380кс а за субару трябват доста повече ъпгрейди.
  • #69
    KKK ( преди 11 години )
    Аз, честно казано, нямах фаворит преди да гледам филмчето- просто и двете коли са страшно добри. Мисля, че БМВ е по- съвременна и по- технологична кола и като цяло по- добрата кола. Само дето е отвратително грозно...
fallback
Последни