IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Календарът на Pirelli 2006

Голата кожа на фамозни модели е константна величина, която винаги действа по един и същи начин. Човек гледа. Това е и смисълът на Календара на Pirelli 2006, който беше представен днес в Париж.

Календарът на Pirelli 2006
Когато става дума за Календара на Pirelli тайнствеността е огромна. Снимките например се пазят толкова строго, сякаш става дума за някакъв секретен код. Цари желязно мълчание чак до официалното представяне на крайния продукт пред няколкостотин отбрани гости. Мотото за 2006 е "libres et puissantes", което ще рече "съблазняване и свобода на изразните средства".
Снимките са дело на англо-турското фотографско дуо Мерт Алас и Маркус Пигот. Двамата 34-годишни фотографи направиха почти всички снимки в чернобяло, а за сцена беше избран Лазурният бряг. Пред обектива за изданието 2006 застанаха Дженифър Лопез, Кейт Мос, Жизел (Гизеле?) Бюндхен, Наталия Водянова, Карън Елсън и  Гуиневер ван Сеениус. "Напълно осъзнавайки своята известност и красота, шестте модела се чувстват свободни да се разсъблекат и да се появят чувствени и очароващи", се казва в прессъобщението на италианския производител на автомобилни гуми по отношение на актуалното издание на най-силния PR инструмент на фирмата.  

За първи път Календарът на Pirelli е публикуван преди 42 години. Голите жени са неделима част от него от самото начало, присъстват и автомобилни гуми или следи от такива, но определено не са на преден план. След 1994 шефът на Pirelli Марко Трончети-Провера предприе мерки Календарът да се превърне в произведение на фотографското изкуство. Целта беше постигната. Календарът на Pirelli не се продава, а се подарява на корпоративни клиенти и на "приятели на компанията". Който не попада в нито една от двете категории, може да разгледа снимките в Интернет.  
0 от 500