IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen се насочва към хибридите

Концернът е готов да инвестира до 7 млрд. евро годишно в подобни машини

Volkswagen се насочва към хибридите

Концернът Volkswagen има намерение значително да увеличи количеството хибридни модели в своята гама, за да може да се пребори с концерна Toyota. Това признава ръководителят на отдела за разработка на хибриди и електрически автомобили Рудолф Кребс пред изданието Automotive News.
Volkswagen се насочва към хибридите
По думите му, германският производител ще вложи внушителна сума в разработката и производството на хибриди, които могат да се захранват от електропреносимата мрежа. Кребс е категоричен, че именно подобни машини обединяват най-доброто от стандартните автомобили с двигател с вътрешно горене и електромобилите.

„Увеличаването на популярността на хибридите е дългосрочна тенденция, затова концернът планира значителни инвестиции в разработката на нови енергоспестяващи технологии, които могат да достигнат до 7 млрд. евро годишно. Самото разширение на количеството хибриди сред моделите трябва да стане част от глобалната система на Volkswagen”, смята Кребс.

В плановете на концерна влиза пускането на хибридни модификации на модели като VW Golf и Passat, Audi Q7 и A3, както и на plug-in хибрид на базата на Porsche Cayenne. Благодарение на тях германският концерн трябва да направи нова крачка в борбата си за превъзходство на пазарите с Toyota, която пусна първия си хибрид още през 1997 г.

0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 11 години )
    N1 по брой произведени ***,N1 по брой сервизни акции и N1 по размер на глоби.И дори англичанките на харесват мъже с Toyota, а само с Audi,Mercedes или BMW.
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде печелят вагените сега,веднага.Като техните хибриди с анай-непродаваемата стока в света! Който иска хибрид, купува Тойота. Новите технологии се свързват с японските марки. И да разработиш хибрид трябват много години.Не става днеска решаваш и утре имаш своя технология,защото това изисква много време.Освен ако не платят лиценз на Тойота.Тогава могат и веднага да продават :))
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 11 години )
    Много хитро го направиха Вагените това.Навремето Тошота бързаха да са първи и наляха много пари.Освен самата технология,много пари им струваше и продажбата на колите,защото първите няколко години стойността на колата беше доста над продажната и цена.Просто от Тойота искаха да ни накарат да повярваме,че хибридът е изгоден.Е,сега вече е наистина изгоден заради високите цени на горивата и значително падналата цена на технологията,защото стана масова.И Вагените почват да печелят от това сега,веднага
  • #25
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Currently, the RAV4 EV is not sold outside of selected California markets, even though both Toyota and battery supplier Tesla have dealership networks that extend far beyond the west coast. Добре е като да го продаваш само в един щат и с 10 000$ по-скъпо от стандартен бензинов Рав4. А пък германците още нямат и 1 /една/ ел.кола. Само тракат с допотопните дизели.
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Toyota offering hefty discounts on slow-selling RAV4 EV:"Powered by Tesla" isn't proving to be the selling point Toyota had anticipated for its new RAV4 EV, an electric crossover that retails for just shy of $49,800.To combat relatively tepid demand that has leveled off to about 30 units monthly - a rate that's under half of the automaker's goal of 2,600 cars in three years - a hefty discount is now being placed on the RAV4's hood.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само да допълня,че Фолксваген са 15 години след хибридите на Тойота, които са всепризнати за най-добрите и най-здравите.А при един хибрид има много повече техника и неща,които да се повредят. Фолксваген пак ще се изложат и със здравината, и с ниските си технологии и придърпващи хибриди,харчещи много гориво. При това на високи цени. Най-важното е,че Фолксваген признаха с 15 години закъснение,че пътят е в хибридите. Докато германчетата се пробват да правят хибриди,японците продават вече и ел.коли
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хибридите са много сложно нещо с много електроника за плитките умове на германците. Тойота продава най-перфектните хибриди в света вече 15 години, не става хибрид да се направи от днес за утре - много технология има там.Те и в момента правят хибриди Фолксваген, но са крайно неефективни,скъпи и безсмислени. Докато Тойота изкара и Ярис Хибрид с разход 3.5/100 км. и уникални емисии и добра цена.
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ти как разбра,че другите са откраднали нещо? В някой международен съд ли решиха така, че нещо не се сещам?Наистина много бих се радвал българин да е патентовал вариатора на Приус, но май не е баш така, както се вижда.
  • #20
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    едните си купили от ZF, а другите си ОТКРАДНАЛИ скоростната кутия от Български изобретател
  • #19
    7 rate up comment 4 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    Аз викам първо да си оправят качеството,че е под всякаква критика,да направят адекватна гаранция на съвременен автомобил(каквито явно не са),а не като на китайско менте,да смъкнат пренадутите цени,да си оправят пенсионерският дизайн и чак тогава да мислят за неща,които в момента са прекалено голяма лъжица за тяхната уста!Ако оправят нещата,които са споменал има вероятност да се доближат до големите,а ако не ги оправят скоро ще са в трапа.Лъжите им с многото милиарди сме ги чували и преди...