IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda представи Octavia ІІІ

Машината е пораснала на размери, но е по-лека от своя предшественик

Skoda представи Octavia ІІІ

Чешката компания Skoda официално представи третото поколение на модела Octavia. Основното при автомобила е, че той е пораснал на размери и трябва да бъде един от най-големите в класа си. В същото време цените остават на нивата на настоящата версия.
Skoda представи Octvia ІІІ
Въпреки, че е по-голяма от предшественика си, Octavia ІІІ е със 102 кг. по-лека. Тя е изградена на новата платформа на Volkswagen – MQB. Дължината на машината е нараснала с 90 мм – до 4659 мм, широчината с 45 мм – до 1814 мм, а междуосието със 108 мм – до 1814 мм.

Всичко това води до по-голямо пространство в салона и най-вече при втория ред седалки. Там сега има 73 мм повече в зоната на колената, 26 мм - на лактите, а височината вече достига 980 мм. Пространството е нараснало и на предните седалки – с 26 мм в зоната на лактите и с 8 мм над главата. Обемът на багажника също е по-голям – 590 вместо досегашните 560 литра.

Дизайнът е променен напълно в стила на групата Volkswagen, според който промените с предната версия на автомобила не трябва да бъдат драстични. Въпреки това в сравнение с Octavia ІІ новият модел изглежда някак си по-строг, най-вече заради по-тясната и издължена форма на предницата. В тази си част автомобилът прилича много на показания по-рано през тази година Rapid. Новото поколение на Skoda Octavia обаче е съхранило едно от големите си предимства пред конкурентите в класа – това е хечбек, замаскиран като седан. Или тоест – лифтбек.

Автомобилът е получил доста нови функции и системи, грижещи се за комфорта и безопасността на возещите с в него. Те са добре познати от някои модели на Volkswagen. Сред тях е адаптивният круиз-контрол, както и системата за разпознаване на пътните знаци. Освен това Octavia ІІІ е обзаведена с автоматично управление на светлините, система за автоматично паркиране, достъп без използване на ключ, система за следене на лентата на движение, система за следене на състоянието на водача и др. Освен това за първи път този модел има панорамен люк с електрическо управление.

Обновена е и мултимедията на машината, в която влиза аудиосистема CANTON. Настройките на управлението, окачването и режима на движение се променят с натискане на бутона Driving Mode Selection.

Според официалната информация най-икономичен е 1.6 литровият дизелов мотор с мощност 110 к.с., чийто разход, поне на документи, е 3.4 л/100 км. Другият дизел е 2.0 литра – 150 к.с. Бензиновите са TSI агрегати с обем 1.2, 1.4 и 1.8 литра с мощност от 80 до 180 к.с. Машината разполага със start/stop система, а скоростните кутии са механична и DSG с двойно сцепление.

На по-късен етап се очаква появата на комби и на версии със задвижване на четирите колела, но все още не е ясно дали ще има модификация RS. Сегашното поколение на модела има такава с 2.0 литров турбомотор и мощност 200 к.с.

Снимки: Skoda

Тагове: Skoda Octavia
0 от 500
  • #33
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Виждам снимките в Мобиле, ама как се навъртат 180 хилки за две години, кво си правил, близо пет пъти си обиколил екватора?! Обикновено ако се въртят такива километри се карат дизелаци, а тая е турбо- бензинова бегачка...
  • #32
    7 rate up comment 5 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    много изгодно си я взел,гледам добра абота ти е свършила,заслужава си да станеш шкодаджия :)
  • #31
    8 rate up comment 5 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    neshtoo govorihte za kilometrite zamluknahte..eto go dokazatelstvoto 4erno na bqlo kakvi hora pishat tuk...deca..puberi...ii..ii skuchaeshti (viziram sebe si v sluchaq)..
  • #30
    4 rate up comment 5 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    malko nad 41k napraviha strahotna promociq tui kato beshe posedqla baq vreme v magazina
  • #29
    5 rate up comment 6 rate down comment
    jok do trb ( преди 13 години )
    Пфууу ,колата ти е супер,ако не е тайна - колко я плаща като нова?
  • #28
    6 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    op.. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11353837159942484&f1=details&slink=1gds6s za razlika ot vas palq4ovci az govorq a ne prikazvam... ako iskate ima telefon 4akam da se 4ueme moje da vurjeme nqkoi bas (priemam samo ot 1k nagore) i da otivame v euratek da proverim vsi4ko :)
  • #27
    9 rate up comment 7 rate down comment
    !!! ( преди 13 години )
    Оставия - трета серия :)))
  • #26
    12 rate up comment 8 rate down comment
    до trb ( преди 13 години )
    За две години с RS си навъртял 177 хил. км!!!??????? Кого лъжеш, ти да не си тираджия бе, само че с Шкода, страшен лъжец.
  • #25
    5 rate up comment 4 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    Anonimniq *** produljava s pro4etenoto po vestnicite...E*ATI PROSTOTO TIPCHE
  • #24
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    http://***.autobild.de/bilder/dauertest-skoda-octavia-combi-1.6-fsi-ambiente-652358.html#bild0Вижте за какъв таралястник става на въпрос.Погледнете снимките и обърнете внимание на ръждата,надраните цилиндри,клапани,главата и отворите на изпускателните клапани и т.н.Били здрави ама друг път.Не забравяйте,че това е ВАГ и няма как да е добро.