fallback

BMW серия 3 е "Кола на годината на България 2013"

Hyundai Santa Fe, Opel Аmpera и Ford B-MAX са победители в отделните категории

Снимка: Прес-авто клуб БългарияТази вечер, на изискана церемония в столичния хотел "Шератон" бяха обявени победителите в конкурса "Кола на годината на България 2013". Голямата награда отиде при новото BMW серия 3 седан, което стана тазгодишният отличник в категорията "Лек автомобил". Спортно-елегантният седан спечели симпатиите на журито и успя да се наложи над останалите финалисти - Renault Clio, Skoda Rapid, Chevrolet Malibu, Audi А3, Peugeot 208 хечбек, Peugeot 301 седан и Citroen DS5. Снимка: BMW В категорията "Автомобил 4х4" победител стана Hyundai Santa Fe. Корейския кросовър надделя над конкурентите си в конкурса Mazda CX-5, Great Wall Steed 5, Citroen C4 Аircross и Peugeot 508 RXH Allroad. Снимка: Hyundai За "Екологичен автомобил на годината в България 2013" бе обявен Opel Аmpera. Електромобилът с удължен пробег си съперничеше в тази категория с Lexus GS 450h, Peugeot 508 HYbrid4 седан и Tоyota Yaris HSD. Снимка: Opel Наградата "Най-добър ван на годината 2013" отиде при Ford B-MAX, който се пребори с Dacia Lodgy и Opel Zafira Tourer.Снимка: FordТрадиционната награда "PR на годината" беше присъдена на Мартина Йорданова от София Франс Ауто - официален вносител на марката Peugeot за България. Бяха връчени и няколко специални награди. Булстрад получи приза "Застрахователна компания на годината", Уникредит Лизинг - "Лизингова компания на годината", а Глобул бяха отличени за особен принос за подобряването на безопасността на движението по пътищата в България. Лук Ойл грабнаха отличието за "Гориво на годината", а GEFCO - за "Най-бързо развиваща се логистична компания в България".Литекс Моторс пък получиха признание за автомобилния завод в Ловеч, чрез наградата "Инвестиция на годината в автомобилния бизнес в България". Спонсори на "Кола на годината на България 2013" са ААП, Lasurit, Bosch, Sony, Castrol, MS Yachting, Маргел, Chivas и Шератон.Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски връчи лично призът "Кола на годината на България 2013". Снимка: Прес-авто клуб България Журито на тазгодишното издание на конкурса "Кола на годината на България 2013" се състои от 47 журналисти от водещи български издания, членове на Прес-авто клуб България. В първия етап от конкурса всеки вносител на дадена марка номинира модела, с който иска да участва. При етап две, след масов тест-драйв на автомобилите, журито излъчва финалистите в отделните категории. Във финалният етап на конкурса журито дава оценки на номинираните возила, разпределяйки определен брой точки за дизайн, задвижване, функционалност, пътно поведение, сигурност и цена/предлагане. Дадените оценки от всеки член на журито се сумират, като автомобилът с най-голям бал става победител. През миналата година "Кола на годината на България" стана Ford Focus. В категорията "Еко автомобили" наградата грабна пълнохибридния Lexus CT200h, титлата "Ван на годината 2012" отиде при Chevrolet Orlando, а в категорията "4х4" победител стана Range Rover Evoque. За "PR на годината" беше отличена Стефка Узунова, отговаряща за марките Renault, Nissan и Dacia в България.

Тагове:
fallback
  • #15
    до ASA ( преди 11 години )
    Хахах, яд ви е, че френските кочини не спечелиха, нали? :D :D :D :D
  • #14
    asa ( преди 11 години )
    Тая 3-ка трябва да спечели конглокс за най бездарен дизайн!!! Пак купена работата то е ясно...
  • #13
    Audi Fan ( преди 11 години )
    След една година ще има и сервизна акция на 3-серия и тогава да ги видим тъпите журналисти!!!
  • #12
    docm ( преди 11 години )
    Anonim,ne razbra li nai-posle ,4e tova e hameliona falshiviya doc! Az pisha samo na latinica,prostako
  • #11
    Kiki ( преди 11 години )
    Никому ненужна класация, подредена от продажни журналисти, Тойота не си плащат затова не са вътре. И няма смисъл да го правят защото са доказани, и няма нужда да си цакат на алчните журналисти, които пък какво ли разбират от коли, че да им се вярва на мненията. Иначе бмвто си е хубаво но чак пък да се бори с рено клио........
  • #10
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Браво бе най-мизерната кола избрахте.
  • #9
    Анонимник ( преди 11 години )
    Всеки си споделя мнението за колата,за конглокса,а не кое е българска работа,кое-германска. Всъщност ако си спецц по "работите", каква ли е немската работа или финландската?
  • #8
    M25 ( преди 11 години )
    Голяма злоба, че Тойота не е влезнала в платената класация. Българска работа (за жалост)...
  • #7
    Анонимник ( преди 11 години )
    Харесваш си марката,добре, но е необичайно, че говориш от името на всички ни кое е реално погледнатото :)
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    С тазгодишната първа награда ,нямам нищо против "порнографията"!
fallback
Последни