fallback

BMW серия 3 е "Кола на годината на България 2013"

Hyundai Santa Fe, Opel Аmpera и Ford B-MAX са победители в отделните категории

Снимка: Прес-авто клуб БългарияТази вечер, на изискана церемония в столичния хотел "Шератон" бяха обявени победителите в конкурса "Кола на годината на България 2013". Голямата награда отиде при новото BMW серия 3 седан, което стана тазгодишният отличник в категорията "Лек автомобил". Спортно-елегантният седан спечели симпатиите на журито и успя да се наложи над останалите финалисти - Renault Clio, Skoda Rapid, Chevrolet Malibu, Audi А3, Peugeot 208 хечбек, Peugeot 301 седан и Citroen DS5. Снимка: BMW В категорията "Автомобил 4х4" победител стана Hyundai Santa Fe. Корейския кросовър надделя над конкурентите си в конкурса Mazda CX-5, Great Wall Steed 5, Citroen C4 Аircross и Peugeot 508 RXH Allroad. Снимка: Hyundai За "Екологичен автомобил на годината в България 2013" бе обявен Opel Аmpera. Електромобилът с удължен пробег си съперничеше в тази категория с Lexus GS 450h, Peugeot 508 HYbrid4 седан и Tоyota Yaris HSD. Снимка: Opel Наградата "Най-добър ван на годината 2013" отиде при Ford B-MAX, който се пребори с Dacia Lodgy и Opel Zafira Tourer.Снимка: FordТрадиционната награда "PR на годината" беше присъдена на Мартина Йорданова от София Франс Ауто - официален вносител на марката Peugeot за България. Бяха връчени и няколко специални награди. Булстрад получи приза "Застрахователна компания на годината", Уникредит Лизинг - "Лизингова компания на годината", а Глобул бяха отличени за особен принос за подобряването на безопасността на движението по пътищата в България. Лук Ойл грабнаха отличието за "Гориво на годината", а GEFCO - за "Най-бързо развиваща се логистична компания в България".Литекс Моторс пък получиха признание за автомобилния завод в Ловеч, чрез наградата "Инвестиция на годината в автомобилния бизнес в България". Спонсори на "Кола на годината на България 2013" са ААП, Lasurit, Bosch, Sony, Castrol, MS Yachting, Маргел, Chivas и Шератон.Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски връчи лично призът "Кола на годината на България 2013". Снимка: Прес-авто клуб България Журито на тазгодишното издание на конкурса "Кола на годината на България 2013" се състои от 47 журналисти от водещи български издания, членове на Прес-авто клуб България. В първия етап от конкурса всеки вносител на дадена марка номинира модела, с който иска да участва. При етап две, след масов тест-драйв на автомобилите, журито излъчва финалистите в отделните категории. Във финалният етап на конкурса журито дава оценки на номинираните возила, разпределяйки определен брой точки за дизайн, задвижване, функционалност, пътно поведение, сигурност и цена/предлагане. Дадените оценки от всеки член на журито се сумират, като автомобилът с най-голям бал става победител. През миналата година "Кола на годината на България" стана Ford Focus. В категорията "Еко автомобили" наградата грабна пълнохибридния Lexus CT200h, титлата "Ван на годината 2012" отиде при Chevrolet Orlando, а в категорията "4х4" победител стана Range Rover Evoque. За "PR на годината" беше отличена Стефка Узунова, отговаряща за марките Renault, Nissan и Dacia в България.

Тагове:
fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    И да е "Fiesta",по възможност!
  • #24
    До Бъчо ( преди 11 години )
    Има логика в думите ти но тогава дай да правим класация за автомобил на годината да някоя кола на старо над 10г ако трябва да вземем по внимание кой може да си я позволи.
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ампера,има доста копчета,като трафопост е ,как ще се оправиш.......
  • #22
    бъчо ( преди 11 години )
    Обаче изборът на Ампера за екологичен автомобил кърти. Чудя се, колко от вас могат да извадят 80 бона. За мен най-коректният победител е Toyota Yaris HSD. Това е автомобил, който всеки може да избере, ако иска да е екологичен и икономичен в града! Смях! Ама то и цялата автомобилна преса в България е смешна XD
  • #21
    бъчо ( преди 11 години )
    За Германия е нормално BMW 3 да стане номер едно, защото доста германци могат да си го позволят. В България кой може да си го позволи? От тая гледна точка подобни автомобили изобщо не трябва да участват в класации наречени "Автомобил на годината в БЪЛГАРИЯ". Изобщо не се съмнявам, че БМВ 3 е по-добро от конКУРенцията, но извинявайте, тук цените почват от 60 нагоре с безкрайни листи за допълнително оборудване. Да вземем за пример какво става в Германия. Защо германците не избират Ферари или Ролс Ройс или Мерцедес S-класа за Автомобил на годината в Германия? Нима тия автомобили не са по-премиум или по-спортни от BMW 3? Да, но там си правят сметката, че BMW 3 могат да си позволят примерно 100 000 германци тая година, докато с Ролс Ройс се сдобиват десетина. В България ситуацията е подобна. Защо обаче въпреки всичко се избира автомобил, струващ поне 100 средни заплати в България? Това ми напомня за лафа...чула жабата, че подковават коня, та и тя вдигнала крак. Имаше толкова по-достойни автомобили за титлата автомобил на годината в България, които с удоволствие биха карали средно заможните българи, които се чудят дали нов или леко употребяван автомобил. Нещо не ми се връзват нещата. Чудя се, това конглокс за автомобил на българите е или конглокс за потекли повече лиги?
  • #20
    Badi ( преди 11 години )
    За първи път съм на едно мнение с тия класации 3ката настина е най хубавата кола до цената и прекалено висока.
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е голяма разликата!За мен 3-er,е по-добрия избор!Не мога да възприема Clio все още,странно ми е.
  • #18
    123 ( преди 11 години )
    Нещо май не си гледал както трябва. Клио започва с цена от 12 800 и стига до 19 200 евро.БМВ 3 започва точно от 28 500 евро.Това обаче няма никакво значение за платения конглокс, който както знаем по стара българска традиция печели не най-доброто, а този, който е платил най-много. В случая ако гледаме съотношението цена/качество БМВ може би ще е доста назад. Освен това в БГ едва ли някой гледа коя кола е станала автомобил на годината, за да си е купи.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Снощи,разгледах цените в Германия,ами Clio започва от 13000евро,и стигат до 19000евро!BMW започват от 25000Евро.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    БМВ то си е хубаво ама не достатачно да пребори клиото защото клиото е претърпяло огромна трансофмация в дизайна а и как се сравняват кола за 30 000 с кола за 80 000 смяшна работа да бяха сложили някое куатропорте то и то е седан а за 4х4 автомобил трябваше да 508 страшно красив дизайн ама който кътка повече той печели
fallback
Последни