IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

AWD става приоритет на Jaguar

Всички модели на британската марка ще предлагат задвижване към четирите колела

AWD става приоритет на Jaguar

Всички бъдещи модели на Jaguar ще бъдат конструктивно подготвени да имат задвижване към четирите колела, заяви пред Аutocar глобалния бранд директор на луксозната британска марка Ейдриън Холмарк.
AWD става приоритет на Jaguar
В момента единствено моделите XF и XJ предлагат AWD система. Тези модели са проектирани със задно задвижване, но с пукането на пазара на новия 3.0-литров V6 двигател британците предложиха и задвижване към четирите колела.

Холмарк уточни, че останалите настоящи модели и двигатели няма да получат подобни системи, тъй като това изисква сериозна преработка и сериозни разходи. Това означава, че за сега единствено бензиновия V6, с който се оборудват XF и XJ, ще предлага AWD задвижване.

В бъдеще обаче цялата моделна гама на Jaguar ще бъде конструктивно подготвена за такова задвижване, за да отговори марката на засиленото търсене на мощни AWD коли в Европа, САЩ и Канада, допълни Холмарк.

Снимка: Jaguar

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    До по-по-долния разб.Благодаря ти за подробния коментар, много неща знаеш, все пак те съветвам да потърсиш материали по:Разлика в поведението на кола 4х4 при:а)бавно ппреминаване през завойб)бързо преминаване на завойДжокер:Ралийните коли,съзтезания на лед, колите за Дакар и за всякави пясъци пущинаци са 4х4Шосейните коли-за WTCC DTM формулите от 1-3000, амер. серии и др. бързи-само задно и предно
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Не се коси ( преди 11 години )
    1-во, този /абсол.аноним./не е фен на Golf,а на Civic на старо. 2-ро-каквото и да си му написал, той е краен талибан и си знае неговото .3-то - заменярегламентите в определени сатезания с логоката, но това го прави винаги от незнание .
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези продължават да произвеждат скрап.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До долния "разб ( преди 11 години )
    Разгледай или прочети например за най-евтиния от изброените тук 4Х4 модели - GT-R.Хайде сега се понапъни и измисли кой от твоите задни "спортисти" с поне близка цена е ...малко по-близо времево до него на Нюрбургринг-Нордшлайфе !И тъй като явно не си чувал - това е една такава дълга писта с мноооого завои и завойчета, съчетана със скоростни прави. Т.е. място идеално за сравнение на спортна управляемост в което дори на сухо въпросния GT-R натрива носа на пъти по-скъпи задни "спортисти.Но ако случайно вземе та завали /а там вали често/ задните си стоят в боксовете и гледат как 4х4 моделите фучат по пистата. Та така с образованието ти м-р Абсолютише глуп.... разбираме те, че за теб БМВ Е36 е идеала за спортна кола по същият начин както гоуф 2-ка е идеала за кола на средностатистическия перничанин, НО все пак сме в 21-и век. Вече!
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    До "Абсолютише неразбираше": Спортен дизайн + голяма мощност + 4х4 + върхово ускорение НЕ Е РАВНО на истински спортен автомобил.Прочети и като си готов-ще ти подскажа кое още да понаучиш :)
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Jaguar ( преди 11 години )
    Vielen Danken,Audi!
  • #2
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    По твоята логика Lamborghini не са нито спортни нито състезателни коли...а да не забравя и въздесъщият "семеен автомобил" Veyron ;)
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    За тежка снобска лимузина на Ягуар 4х4 би подобрило сцеплението на хлъзгаво, за успокоение на собствениците.А спортните и съзтезателните коли (с изкл. на някои класове в WRC и IRC)са си със задно предаване.