IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda показа най-икономичния хибрид

Седанът Accord Plug-in Hybrid харчи 2.05 л/100 км.

Honda показа най-икономичния хибрид

Honda вече разполага с хибрид, който може да се зарежда от електрическата мрежа, съобщи Autoweek. На изложението в Лос Анджелис японците официално показаха модификацията Accord Plug-in Hybrid, която вече е готова за пускане в серийно производство. Досега моделът бе само концепт.
Honda показа най-икономичния хибрид
Honda Accord Plug-in Hybrid разполага с хибридна система, която дава възможност за зареждане от електрическата мрежа. В нея влизат 2.0 литров бензинов двигател с вътрешно горене i-VTEC от семейството Earth Dreams . Той има мощност от 137 к.с. и работи в комбинация с електромотор (166 к.с.). Общата мощност на агрегата, който разчита на комплект литиево-йонни батерии с капацитет 6.7 кВт/ч, е 196 к.с.
Honda показа най-икономичния хибрид
Според авторите на проекта, Honda Accord Plug-in Hybrid е най-икономичният автомобил в своя клас с разход от 2.05 л/100 км. За сравнение Chevrolet Volt харчи 2.4 л/100 км, а Prius Plug-in Hybrid -2.5 л/100. Само на електричество хибридът на Honda може да измине 20 км.

Продажбите на модела стартират в САЩ през януари на цена от $39 780. За сравнение базовата версия на Honda Accord с бензинов мотор с мощност 185 к.с. стартира от $21 680.
Honda показа най-икономичния хибрид
Honda показа най-икономичния хибрид
Снимки: Honda
 

0 от 500
  • #19
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота ползва изпитаните NiMh, а Тойота е пионерът в тези технологии. А цената на технологията намалява колкото по-масова става.
  • #18
    8 rate up comment 4 rate down comment
    12345 ( преди 13 години )
    Само дето това не е технология, която ще поевтинее. Поне за сега няма такива изгледи. Тъкмо обратното- хибридите ще стават все по- скъпи, защото един от основните компоненти на батерията представлява изчерпаем ресурс- това е Литият, и цената му скача наред с повишаване на търсенето. Трябва да измислят някакви по- ефективни и евтини батерии, които да не намаляват капацитета се с по 20 - 30% годишно като литиевите акумулатори.
  • #17
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е абсурдно- това е един от стимулите да се купуват такива коли, които замърсяват в пъти по-малко от останалите. Те и колите с Евро 1 са с 4 гуми,габарит на автомобил и седалки, обаче в ЕС и САЩ са забранени за производство. Иначе и те са автомобили,ама замърсяват повече.
  • #16
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Ама това е пълна глупости, ти не го ли разбираш? Нали имаш 4 колела, габарит на автомобил, седалки. Ти имаш автомобил. Другите привилегии ги разбирам, но това е абсурдно!
  • #15
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е един от стимулите да се насърчава покупката на хибриди - че ползват собствена лента и не участват в задръстването.
  • #14
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    "Примерно във Вашингтон магистралите са с ленти само за хибриди"Това е пълна идиотщина и ако е вярно, това е дискриминация! След като хибридът се води АВТОМОБИЛ, защо има такива превилегии, различни от данък и от стимул при покупката?
  • #13
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    *** Хонда-та! Направо ме изкефи! Това до сега беше само най-здравата японска кола, а вече е и с най-хубав интериор! Направо кърти! Бих карал такъв автомобил!
  • #12
    7 rate up comment 4 rate down comment
    W164 ( преди 13 години )
    ПРИМЕРНО АКО ХАРЧИШ ПО 20 ЛИТРА НА ДЕН ЗА ЕДНА ГОДИНА ЩЕ ИЗХАРЧИШ 7300 ЛИТРА КОЕТО ЗНАЧИ ЧЕ ЗА МАКСИМУМ ГОДИНА И ПОЛОВИНА ЩЕ СИ ИЗБИЕШ ТЕЗИ 30000 ЛЕВА ЗА ГОРИВО.А ИНАЧЕ АКО НЕ Е ТАКСИ ЗА МАКСИМУМ 4-5 ГОДИНИ ЩЕ ИЗБИЕШ ПАРИТЕ
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    W164 ( преди 13 години )
    18000 ДОЛАРА СА ОКОЛО 30000 ЛЕВА КОЕТО ЗНАЧИ ОКОЛО 11-12000 ЛИТРА БЕНЗИН ЗА БЪЛГАРИЯ СТАВА ВЪПРОС.СЕГА ВИДЯХ ЧЕ АКОРДА ИМА 65 ЛИТРОВ РЕЗЕРВОАР КОЕТО ЗНАЧИ БЛИЗО 300 ПЪЛНИ РЕЗЕРВОАРА КОЕТО НЕ Е ЧАК ТОЛКОВА МНОГО.ДРУГОТО КОЕТО Е ЧЕ В БЪЛГАРИЯ ТИ ДАВАТ 2500 ЛЕВА АКО СИ КУПИШ ХИБРИТ И СЪЩО ТАКА НОРМАЛНИЯТ АКОРД СЪС 156 КОНЯ ГРАДСКО ХАРЧИ 10.9 А СРЕДНО 7.8 КОЕТО Е ЧЕТВОРНО ПОВЕЧЕ ОТ ХИБРИДА И ОСОБЕНО АКО Я НАПРАВИШ ТАКСИ МНОГО БЪРЗО ЩЕ ИЗХАРЧИШ 30000 ЛЕВА ЗА БЕНЗИН ИЛИ 12000 ЛИТРА
  • #10
    18 rate up comment 4 rate down comment
    !!! ( преди 13 години )
    "и какъв е смисъла от тоя разход като колата струва 18 000$ повече?" - Като всяка нова технология и тази е скъпа, но до момента в който си избие парите.След това нещата стават по-евтини и достъпни- примери в това отношение колкото щеш... Ако си в САЩ или Япония ползваш паркоместа предназначени само за хибриди, данъците са ти ниски. Примерно във Вашингтон магистралите са с ленти само за хибриди, нормална кола не стъпва там и гледаш как хората висят в задръстванията, а ти си перкаш с хибрида...