fallback

BMW разработва дизел с мощност 420 к.с.

Двигателят ще дебютира на 5-Series догодина

BMW усилено работи по нова, по-мощна версия на своя дизелов мотор с 3 турбини. Това съобщи изданието Autoevolution, което се позовава на свои източници в баварския концерн.В момента германският производител разполага с агрегата с индекс N57D30, който развива 381 к.с. и 740 Нм въртящ момент. Тези характеристики обаче явно се струват недостатъчни на някои клиенти на BMW и затова ще бъдат подобрени съвсем скоро. Причината за промяната е, че този двигател работи съвместно със система за задвижване на четирите колела и това прави автомобила по-тежък. А това намалява динамичните характеристики, въпреки, че оборудваният с този агрегат M550d xDrive ускорява от място до 100 км/час за само 4.3 секунди - едва 0.3 секунди по-бавно от М5.При новата версия обаче нещата ще бъдат оптимизирани, като благодарение на доработката на мотора и усъвършенстването на трите турбини, двигателят вече ще доставя мощност от 420 к.с. Този мотор ще трябва да дебютира с фейслифта на BMW 5-Series, който ще се появи през 2013 г. Все още не е ясно дали този агрегат ще бъде предлаган на X5 и X6.Впрочем, вече се видя, че дизеловият агрегат с 3 турбини има сериозен потенциал. Германското ателие Hartge успя да увеличи неговата мощност до 438 к.с., а въртящият момент достигна 850 Нм.Снимка: BMW

fallback
  • #7
    груди ( преди 11 години )
    Мога да си представя как ще трака като перфоратор Hilti . Не мерси, да си купиш БМВ, което обаче не звучи като БМВ а като работник с хилти. Айде няма нужда!
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    ей тея германски каски хич не можели да правят автомобили. къде са сега италианските фенчета да обяснят тоя парадокс.
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Асфалта може да се нагъне,но не и МОЗЪКА ти!!!
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Истината е, че преди две-три седмици обявиха, че 4,2 литровият им дизел ще има 420 коня и от бмв са решили да по надуят двигателя си.
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    Представям си дизеловия двигател на бъдещето - едноцилиндров с осем турбини.
  • #2
    до ОПС ( преди 11 години )
    Най-вероятно да смениш първо летните гуми на Фиат-а/Рено-то/ със зимни.
  • #1
    ОПС ( преди 11 години )
    То хубаво и силно, ама с три турбинки се чудя коя турбина ще сменям първо :) Предпочитм да си е атмосферно бензинче (па макар и от по старите) с буквичка "М" :)
fallback
Последни