fallback

BMW разработва дизел с мощност 420 к.с.

Двигателят ще дебютира на 5-Series догодина

BMW усилено работи по нова, по-мощна версия на своя дизелов мотор с 3 турбини. Това съобщи изданието Autoevolution, което се позовава на свои източници в баварския концерн.В момента германският производител разполага с агрегата с индекс N57D30, който развива 381 к.с. и 740 Нм въртящ момент. Тези характеристики обаче явно се струват недостатъчни на някои клиенти на BMW и затова ще бъдат подобрени съвсем скоро. Причината за промяната е, че този двигател работи съвместно със система за задвижване на четирите колела и това прави автомобила по-тежък. А това намалява динамичните характеристики, въпреки, че оборудваният с този агрегат M550d xDrive ускорява от място до 100 км/час за само 4.3 секунди - едва 0.3 секунди по-бавно от М5.При новата версия обаче нещата ще бъдат оптимизирани, като благодарение на доработката на мотора и усъвършенстването на трите турбини, двигателят вече ще доставя мощност от 420 к.с. Този мотор ще трябва да дебютира с фейслифта на BMW 5-Series, който ще се появи през 2013 г. Все още не е ясно дали този агрегат ще бъде предлаган на X5 и X6.Впрочем, вече се видя, че дизеловият агрегат с 3 турбини има сериозен потенциал. Германското ателие Hartge успя да увеличи неговата мощност до 438 к.с., а въртящият момент достигна 850 Нм.Снимка: BMW

fallback
  • #17
    Марто ( преди 11 години )
    Май гаджето ти е избягала с някой, който кара BMW и сега са селянчета...кисело е гроздето.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    BMW,....?!.... тия селянчета не фалираха ли?
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    А веригите на 2-литровите дизели кога ще ги оправят да не прескачат питам аз.Вървете при дилърите да видите колко коли влизат с този проблем.И защо БМВ не го признават?
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    HONDA HONDA samo HONDA
  • #13
    Хуйздъ ( преди 11 години )
    Погледнато реално това си е един обикновен 3 литров дизел. Подръжката няма да е значително по-скъпа. Първите 200хил няма да има драми с турбо и такива глупости, така че дори и на цената на м5 си е изгодно. за 200хил км този дизел ще ти спестил 200хил лв само в гориво сравнено с М5.
  • #12
    Хуйздъ ( преди 11 години )
    Какво означава да има парите бе пич? То не е едно на ръка да дадеш 200хил за тая кола. Почва се с 40хил лв. на година най-малко за гориво + скъпи дискове и накладки. Аз на не-М модел сменям дискове на 50хил км. представям си на М5 сигурно на 30хил ще се сменят, а цената е в хиляди + гуми и други глупости. Дизела ти сваля наполовина издръжката на колата затова се купуват. Ако си наркотрафикант и не си броиш парите е ясно, че М5 е най-доброто но за 99% от купувачите цената е фактор.
  • #11
    benzin ( преди 11 години )
    Ами аз съм на мнение , че човек ако има парите и иска да се кефи ще си вземе М5 (бензин), а не дизела. Предполагам истинските фенове на БМВ също биха предпочели М5 бензин за кеф.
  • #10
    До втория коментирал ( преди 11 години )
    Не разбирам каква е връзката на твоя коментар с факта, че харесвам атмосферните бензинови мотори на БМВ. (е нямам "М" за съжаление - само е46 330ci и не го карам зимата)Едно време имах и е21 когато бях на 19 год.- него и зимата го карах- голям кеф) Да ти отговоря за зимните гуми - да сложих четири нови зимни гуми на дизеловата ми скучна ежедневка. Не споря за силата с която те залепя мощния дизел, но след като имах як дизел с една турбина и я сменях на малко преди 200 к- представям си с 3
  • #9
    бавареца ( преди 11 години )
    чудя се само в БГ ли се случва хора дето карат стари рена и голфове да обсъждат недостатъците на последните топ модели мерцедеси и БМВта. хората създават бенчмарк , а тук се оказва че има по големи умници.
  • #8
    cry ( преди 11 години )
    Тия не могат да спят спокойно. Откакто им минаха дизеловия двигател по конски сили сега сън няма да ги лови докато не пуснат този. Комплексирани производители правят коли за комплексирани собственици.
fallback
Последни