IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В САЩ избраха най-изгодните автомобили

Toyota и Lexus запазват най-добра цена след период 5 години

В САЩ избраха най-изгодните автомобили

Автомобилите на Toyota са най-изгодни за препродажба след 5-годишна употреба, тъй като губят най-малко от стойността си. До този извод стигнаха експертите от американското издание Kelley Blue Book, които анализираха продажбите на возила след 60-месечна експлоатация и с пробег не по-голям от 75 000 мили (120 000 км).
В САЩ избраха най-изгодните автомобили
Toyota Land Cruiser е сред най-изгодните за продажба автомобили на старо


При премиум марките „отличник” отново е Toyota с луксозното си подразделение Lexus. При моделите обаче на първо място е Honda Civic, а след него в класирането се нареждат Scion tC, Honda CR-V, Toyota FJ Cruiser, Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser, Lexus LX, Toyota Tacoma, Porsche Cayenne и Toyota 4Runner.

През миналата година Toyota и Lexus също са били лидери по запазване на цената си. През 2010 г. най-изгодни за препродажба след 5-годишна употреба са били автомобилите на Subaru, докато при премиум-марките първото място е за BMW.

Специалистите отчитат, че за 5 години експлоатация средно един автомобил губи около 62.8% от стойността си. Това означава, че закупена за $50 000 машина, след този срок струва около $19 100. Според експертите обаче наличието на много екстри в колата не означава задължително увеличаване на нейната цена на старо.

Те са открили и други любопитни, но очаквани факти. В южните щати на САЩ например, возилата с черен цвят струват много по-евтино, докато в северните, където климатът е по-суров, цената на автомобилите със задвижване на четирите колела е по-висока.

Снимка: Toyota

Тагове: kelley blue book
0 от 500
  • #15
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Consumer Reports - японските коли са най-надеждниhttp://***.automedia.bg/news/article_17971.html
  • #14
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Карал съм новия Авенсис и новия пасат. Пасат горкия е толкова пенсионерски и на вид и на интериор, че чак ми се доспива. Авенсис е по-модерне, ПО-ТИХ, по-здрав и по -направената кола като цяло.
  • #13
    13 rate up comment 18 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Е мама му стара, да не съм карал последния Авенсис,да ми пишете минуси. Ама го карах над 500 км. След това карах и новия пасат 7. Е, нищо общо! Който не вярва да иде първо в ТМ Ауто,после в Порше.Какво ми хвалите толкова японските и корейските коли?
  • #12
    9 rate up comment 18 rate down comment
    гоуф ( преди 13 години )
    японските коли държат висока цена на старо щото частите им са толкова скъпи че, като се строши дори нещо дребно инвестираш толкова пари за ремонт колкото в нова кола, направо се чудя как на тия *** цената не им се вдига с годините, за тойота на 5 години за 50k лв. набутваш още 20k за части. То сега и германските са пластмасови *** като тойотите ама поне се намират евтини алтернативни части дори и за мерцедес и бмв, докато за японските *** цакаш маса пари, а се трошат много....
  • #11
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това пак прилича на платена реклама. Странно но изданията в сащ се пукат да рекламират тойота. Тя е най-най... но всъщност лексус изгуби лидерската си позиция и вече е след немските премиум марки.. Клиентите изобщо не споменават тойота като луксозна или качествена марка. Да не споменаваме кънсумър ри ортс. Който апелираха американците да не купуват приус. Защото това е една кола която не си стува пярите. Евтини материали. Тромава и вози гадно. Тази година нови 10 милн. Тойоти обратно в се виза
  • #10
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Съотношението на цена-качество за Тойота съм съгласен, но да кажеш че Королата е по-добра от Сивика ... :)))Аз съм имал два Сивика и една Корола, и двете марки са изключително здрави, но да сравняваш управлението на Сивика с това на Корола, или разхода, който дават...Едната просто си е пенсионерска кола , без грам емоция, но изключително надеждна.
  • #9
    15 rate up comment 10 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 13 години )
    хонда,а и Сивик въобще не са номер 1-това е *** пластмасова кола с много мераци-ама са и останали само мераците.Тойота е 1 и винаги ще бъде-най-добро съотношение на цена-качество.Германското е хубаво,но само да се гледа,не да се ползва.Говоря за нови коли -със стари трошки не се занимавам.Давам думата на вагенфеновене-да се изходят по въпроса
  • #8
    12 rate up comment 7 rate down comment
    RoadRunner ( преди 13 години )
    Сивик пак е номер 1 (въпреки че новия е грозноват :) ), нормално е да губи най-малко щото е най-качествения автомобил в класа си (+ това и най-безопасния)
  • #7
    12 rate up comment 23 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    В САЩ, японски и корейски ***, както и американски карат средната класа, бедняците и фермерите с пикапите.Всеки дръпнал малко по-горе от средняк кара европейски автомобил. Мерцедес, БМВ, Ауди, VW, a по-преди СААБ и Волво. Някой от вас качвал ли се на новия Авенсис? Няма такъв ***...
  • #6
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Prius ( преди 13 години )
    Аз не виждам новина тук.На всички разбиращи и интересуващи се от автомобили са ясни тези истини,че японските коли държат най-много цена.Няма как нещо,което е качествено и не се разваля да не струва скъпо след време.Освен всичко японките имат 5 г. гаранция и всички процедури са правени във фирмен сервиз,а немските кочини имат 2 г. гаранция и след нея всеки гледа да се отърве от талигата,защото дебелите ремонти тепърва предстоят.