Toyota Motor Corp. ще последва примера на други автомобилни производители от Япония и ще се възползва максимално от необятните възможности, които предлага бързоразвиващият се пазар на автомобили в Китай. Това ще стане още догодина с пускането на две нови марки, които са предназначени специално за азиатската страна, разкри Хироджи Ониши, старши мениджър в Toyota.
Новите брандове ще бъдат джойнт-венчър с някои от партньорите на Toyota в Китай. Към момента японците работят с FAW Group и Guangzhou Automobile Group Co, но Ониши не пожела да разкрие с коя от двете компании ще се разработват моделите на новите марки.
Подобни брандове, които се предлагат изключително в Китай, вече имат Nissan Motor Co. и Honda Motor Co. В четвъртък от Nissan заявиха, че китайската им марка коли - Venucia, се радва на успех и до две години ще има в моделната си гама напълно електрически автомобил. Достъпната марка Venucia, която е създадена съвместно с Dongfeng Motor, вече предлага два модела в Китай.