IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ 10 на най-надеждните марки и модели

Класацията включва автомобили, произведени между 2002 и 2012 година

Топ 10 на най-надеждните марки и модели

Надеждността на автомобилите се измерва по различен начин от различните асоциации, медии или институции. Consumer Reports например се доверява на мненията на собствениците на дадените автомобили, като според отзивите им съставя класация. CarMD, чиято класация ви представяме днес, има съвършено различен подход. Тук се използва така нареченият "индекс за здравето на автомобилите", който се съставя от официалните данни за извършени ремонти, както и от разходите по тях.
Топ 10 на най-надеждните марки
"Произхождащо директно от мрежата на CarMD, състояща се от хиляди сертифицирани автомобилни техници, това класиране предоставя един безпристрастен и безпрецедентен поглед върху надеждността на колите, базиран на числеността на превозните средства и реалните им ремонти ," каза вицепрезидентът на CarMD Арт Якобсен.

През тази година класацията на CarMD е базирана на повече от 163 000 извършени ремонта в периода септември 2011 - септември 2012 г., като обхваща автомобили, произведени между 2002 и 2012 година.

Според тези данни CarMD класират на първо място Toyota (включително Scion и Lexus) за втора поредна година. Втори в класацията е Hyundai, а на трето място се класират BMW. Челната петица се заформя съответно от Honda и Volkswagen.

Що се отнася до разходите за ремонти, не е изненадващо, че премиум марката BMW има най-скъпи такива - средно $502. Любопитно е обаче, че на второ място се нарежда Toyota (включително Scion и Lexus) с малко по-ниска средна сума - $490. След това е Honda - $466, а челната петица се заформя от Volkswagen ($392) и Nissan ($366).

CarMD класират и най-надеждните модели на пазара в САЩ. Там първенец е отново Toyota с бестселъра Corolla (модел 2010 година). Втори е Ford Taurus 2008 г., а трети - отново Toyota с компактния Yaris (модел 2008).

Топ 10 на най-надеждните марки, както и разходите по ремонтите им
Топ 10 на най-надеждните марки
Топ 10 на най-надеждните модели
Топ 10 на най-надеждните марки
Използвайки същите критерии - брой ремонти и цената им, CarMD съставят и класация за отделните категории автомобили
Топ 10 на най-надеждните марки
*Данните са за пазара в САЩ

Тагове: consumer reports carmd
0 от 500
  • #21
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    При американските класации, всичко е пито и платено, наградите лесно се купуват. ФФактите са налице Тойота отново е пробутана напред. Дори да приемем че Американските Тойоти са по-добри от Европейските /което би трябвало да е обратното заради изявленията че европейските версии са по-така от американските/ в България всеки реве от Тойота, 30 милиона коли в сервизни акции за последните 3г. и т.н. Бестселъра Корола се предлага в САЩ с 3 ексри и само един спънат двигател. Това кола ли е? Каруца.
  • #20
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 11 години )
    Що пишете глупости? Тия дни тествах стари каруци от 98-2000 година и кво да ви кажа. Мъка, мъка...Няма значение немско, френско, японско...Вярно, че има немски като нови и френски, все едно гледам старата си кушетка отпреди 30 години. Обаче истината си е, да попаднеш на нещо добро. Трудна работа, ако човек не разполага с пари. Само ще ви дам един пример, как една Астра бе смъкната на момента от 4200 на 3500 лева в една автокъща. То бива бива мошенничество, ама чак пък толкова... Само едно сравнение ще направя между Вектра от 97-98 година и Астра от 98-99-та. Ами Вектрата бе с много запазено купе отвътре, но като седнах да карам, имах чувстовто, че скоростната кутия ще падне всеки момент. Мигачите не можех да разбера кога работят. Воланът няма никаква регулировка. Иначе екстри от-до, включително темпомат, автоматичен климатик и така нататък. Обаче главният и проблем бе тежката хидравлика на волана и никаквата обратна връзка на колелата с пътя!!! Ако човек сяда от автомобил на тоя дарак, има вероятност първият стълб на първия завой да е негов. Освен всичко друго, все едно държа волана на плейстейшън. Никакво усещане за пътя. Е, сори, ама вече сме 21 век. Нека забравим тия *** от деветдесетте. Астрата обаче е друга бира лек волан за маневриране, отлична обратна връзка, но пък ужасно грубо окачване въпреки сменените амортисьори. И това са автомобили на един производител с разлика 1-2 години. Така, че не мисля,че могат да се правят кардинални заключения за дадена автомобилна фирма и нейните продукти. Друг пример Ксантия след фейслифта. Супер комфортно окачване, но всичко друго е под нулата, включително скапания дизел, който докато го настъпиш и свършили оборотите. Ръмжи и неще и неще да върви. Тапицерията бе ужасна дунапренът се показал. Воланът тежък като камък, пак без регулировки за високи хора. А уж това кола среден клас! Мани. Качих се във Фиестата от 2011-та и още повече си я харесах защото разбрах какво е да караш АВТОМОБИЛ! Така е. Човек трябва да опита мършата на 90 % от българското население за да разбере, че от новото и новите технологии по-хубаво няма! И не ми говорете, как автомобилите през деветдесетте били автомобили. Не, те са просто вече едни КОЧИНИ на доизживяване.
  • #19
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    К'во става с Audi, народе?Нещо висят о сервизите...:))) така , американците ще се усетят какво трошки им продават немците.
  • #18
    14 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    GTE,prednata mi kola be Corolla 1,4 benzin i moga da kaga,4e takava kola e istinska naslada za vseki poznava4,a ti samo moge da i podurgish "ru4kata" .
  • #17
    19 rate up comment 4 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    Хи-хи, джърман карс...:)))И сега ще се започне една тирада, че ФВ са собственици на Порше ,Бугати, Ламбо и т.н., ама мен това не ме грее! Няма как да си купя гореизбоените коли, но мога да избирам между Голф и Сивик, и изборът в никакъв случай не е в полза но Гоуфу
  • #16
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доста реална класация, макар, че Форд да е в топ 10 ми се вижда доста пресилено.
  • #15
    8 rate up comment 13 rate down comment
    GTE ( преди 11 години )
    Corolla-та в САЩ е с 5 степенен автоматик или 5 степенна ръчка. За Европа е със 6 скорости автомат или ръчка. 1.4 бензина и дизела имат доста проблеми, както и 2.0 дизела. Двигателите на дизела се правят в Полша и самите поляци по форумите казват, че са изключително ненадеждни. Не зная как може този модел да е начело в класацията. Иначе аз съм им фен на японците, но точно този модел е калпав. Може би за САЩ с 5-те скорости страта кутия и 2.0 и 1.8 бензина да е ОК. Знам ли?
  • #14
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Брееей, БМВ влизат в тройката, при Големите!Да не повярваш, станала е грешка.
  • #13
    17 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Po-prost ot kotooshku NYAMA!Ne srami imeto na Mahlyanov,be GALFON
  • #12
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ford падат надолу, голям кеф!