Subaru Forester '08 - Вторият е 2.5 литра ТУРБО двигател BOXER DOHC със 16 клапана и AVCS /Системата за активен контрол на клапаните/ (2.5XT). Промени в турбокомпресора и интеркулера подобряват цялостно нивата на въртящ момент и на емисиите вредни газове.
Японският производител Subaru разкри подробна информация за новия Forester. Продажбите на четвъртото поколение на популярния кросовър стартираха вчера на японския пазар.
Автомобилът е получил специална система за движение през пресечен терен - X-Mode, която се активира с бутон на централната конзола на автомобила. Тя е предназначена само за движение по неравности и работи единствено при скорост до 40 км/ч.
Според представители на Subaru технологията се управлява от електрониката на автомобила, която по време на движение съхранява стабилността и регулира работата на двигателя и трансмисията. Освен това X-Mode служи на водача при спускане по наклон, като на централната конзола се появява изображение за моментното натоварване на осите.
Също така при новия модел превклочвателят за системата SI-Drive (Subaru Intelligent Drive), която позволява на водача да избере един от трите режима на движение - Intelligent, Sport и Sport Sharp, вече е преместен на волана. Кросовърът разполага и с елетрическо затваряне/отваряне на багажника.
В Япония машината се предлага с два боксерови бензинови двигателя – атмосферен и с турбо. Мощността на първия е 148 к.с., а на втория – 280 к.с. Вторият мотор се предлага само в комбинация с вариаторна трансмисия, докато при първия има и версия с 6-степенна механична трансмисия.


0