IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota работи върху хибридна версия на GT 86

Японците вече са готови с прототип на модела

Toyota работи върху хибридна версия на GT 86

Главният инженер на проекта Toyota GT 86 Тецуя Тада разкри, че спортният автомобил скоро може да се сдобие и с хибридна модификация. Според него компанията вече има построен експериментален прототип, в който съвместно работят електромотор и бензинов двигател с вътрешно горене.
Toyota работи върху хибридна версия на GT 86
Машината използва технологиите, използвани за направата на модела TS050, който участва в надпреварата „24 часа на Льо Ман”. Тя разполага със системата за рекуперация на кинетичната енергия KERS, на която разчитат болидите във Формула 1.

Освен това Тада бе запитан дали ще има версия на GT 86 с турбо-мотор, на което той отговори с „не”. Японският инженер посочи и причините за това – сравнително ниските максимални обороти на двигателя, нестабилната крива на въртящия момент, както и липсата на място под капака за разположение на турбокомпресора и интеркулера.

Тада отказа да потвърди слуховете, че компанията Subaru, която също участва в създаването на GT 86, разработва нов турбо-мотор за своята версия на автомобила - BRZ. Твърди се, че този агрегат в бъдеще време може лесно да бъде използван и за спортния модел на Toyota.

Тагове: toyota gt 86
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    от завода в сервиза ( преди 11 години )
    Най-големият японски автопроизводител Toyota обяви, че ще изтегли 2,7 млн. автомобила, продавани в целия свят, заради проблеми с волана и системата за изпомпване на вода, съобщи ВВС. Ще бъдат изтеглени коли от 9 модела, сред които и Corolla и второто поколение Prius.Съобщението излезе само 4 седмици, след като компанията изтегли над 7 млн. автомобила, сред които и от моделите Corolla и Camry, заради дефект в механизма за прозорците.Говорителят на компанията Джоичи Тачикава заяви, че проблемът с волана се отнася до незначителни затруднения със здравината на кормилния вал.Тачикава обясни, че шпонките, които свързват кормилния вал със скоростната кутия, може да се деформират, ако воланът бъде многократно и силно привеждан в крайна позиция при много бавна скорост. Това може да създаде подсилен откат и шпонките може да се износят с течение на времето, което да се отрази в загуба на възможност за управление, добави той
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Вагнер ( преди 11 години )
    Като чуя за Тойота гт 86 и Субару Брз веднага се сещам за Меган-Рс.Защо ли?
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    ВАГончо ( преди 11 години )
    На 6-тия час могат да блокират само кратуните на ВАГиналните фенчета от чудене каква лъжа да скалъпят за да оплюят най-големите.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    http://vbox7.com/play:bf1426e8f1
  • #4
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Справка Лъо Ман- тойотите по-бързи от Аудитата докато не катастрофираха.
  • #3
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Да бе, те тойотите така не могат да ускоряват, че отнасят Ауди с по една обиколка във WEC :D
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    Да, Швабен, а най-якото е че за половин сезон направиха по-добър прототип от Ауди, които имат 13 поредни победи в последните години. Невероятна технология!
  • #1
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Еха, това е технологията с която Тойота бият Ауди като маче у дирек във WEC. Дано по-скоро влезе в серийно производство.