Главният инженер на проекта Toyota GT 86 Тецуя Тада разкри, че спортният автомобил скоро може да се сдобие и с хибридна модификация. Според него компанията вече има построен експериментален прототип, в който съвместно работят електромотор и бензинов двигател с вътрешно горене.
Машината използва технологиите, използвани за направата на модела TS050, който участва в надпреварата „24 часа на Льо Ман”. Тя разполага със системата за рекуперация на кинетичната енергия KERS, на която разчитат болидите във Формула 1.
Освен това Тада бе запитан дали ще има версия на GT 86 с турбо-мотор, на което той отговори с „не”. Японският инженер посочи и причините за това – сравнително ниските максимални обороти на двигателя, нестабилната крива на въртящия момент, както и липсата на място под капака за разположение на турбокомпресора и интеркулера.
Тада отказа да потвърди слуховете, че компанията Subaru, която също участва в създаването на GT 86, разработва нов турбо-мотор за своята версия на автомобила - BRZ. Твърди се, че този агрегат в бъдеще време може лесно да бъде използван и за спортния модел на Toyota.