IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Taigun тръгва в серия

Компактният кросовър на първо време ще се произвежда в Бразилия

Volkswagen Taigun тръгва в серия

Volkswagen ще пусне в серийно производство компактния кросовър Taigun, който неотдавна бе показан като концептуален модел на международното изложение в Сао Пауло.
Volkswagen Taigun тръгва в серия
Бразилските медии разкриха, че шефовете на концерна са останали много доволни от реакцията на публиката и са дали „зелена светлина” на серийната разработка на концепта. Очаква се тя да бъде реализирана до 2.5 години, тъй като сериозна разлика с екстериора и интериора на показания прототип няма да има.

Що се касае до техническите детайли, те ще бъдат взаимствани от серийния Volkswagen Up!. Кросовърът е построен на платформата на градския автомобил и се задвижва от бензинов мотор TSI с мчощност 110 к.с. и въртящ момент от 175 Нм.

Трицилиндровият агрегат позволява на модела с тегло 985 кг. да ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.2 секунди, като максималната му скорост е 186 км/ч. Смесеният разход на гориво е 4.5 л/100 км.

Очаква се серийната версия на Volkswagen Taigun да получи и 1.0 литров атмосферен мотор с мощност 75 к.с., както и 1.5 литров дизелов двигател. Моделът ще се предлага единствено в модификация с предно предване.

Taigun, който е готвен за основен конкурен на Ford EcoSport, ще се произвежда в завода на Volkswagen в бразилския град Таубате. Там през 2014 г. ще стартира и прозводството на Up!. Очаква се свои версии на компактния кросовър да пуснат още две компании, влизащи в състава на Volkswagen Group – чешката Skoda и испанската SEAT.
 

0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    W12,така като гледам друг пумиар освен теб не виждам.Между другото всички *** харесват китайските трошки.Виждам,че и ти си от тях.ФВ-Факен Ваген са китайски еднодневни ментета които радват само шибаняците,като теб.Ще отречеш ли,че повечето чаркалаци и агрегати по тези трошки са произведени в Китай или не за да знам дали да те засипя с линкове да видиш дали das *** не се нарича das chinesische ***.
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Син *** за мъжете и жълт за дамите.
  • #5
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти пък каква радост създаваш, да не си акционер...?
  • #4
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Може и да не разбираме от дизайн/Lamborghini,Bentley, Bugatti,Porsche,R8,Taureg и т.н./, но от автомобилостроене разбираме. И за разлика от някои други "великани на дизайна", не затваряме 100 годишни марки с традиция, а създаваме нови. И не отчитаме милиарди загуби, а милиарди печалба.За радост на почитателите и ужас за "професорите".Кеф!!!
  • #3
    11 rate up comment 9 rate down comment
    G777 ( преди 11 години )
    MARKOV BUKLUK
  • #2
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това е прекопирана Дачия Дъстър.Но какво повече да очакваш от германски дизайн освен копиране на други марки.
  • #1
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Jojo ( преди 11 години )
    Хем очевидно са черпили идеи от Duster, хем са забравили да му турят опция за 4x4.... *** работа