IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ураганът Санди ще напълни Европа с евтини коли от САЩ

Появата на пострадалите автомобили на пазара се очаква в края на годината

Ураганът Санди ще напълни Европа с евтини коли от САЩ

Нанеслият сериозни поражения по крайбрежието на САЩ ураган Санди ще стане причина за смяна на част от автопарка в опустошените градове. Според експерти пострадалите автомобили обаче няма да се бракуват, а ще бъдат постегнати и изпратени за продажба в много държави по света.
Ураганът Санди ще напълни Европа с евтини коли от САЩ
Очаква се нашествието на „потънали коли” да започне около Нова година, като то ще засегне предимно пазарите в Европа и Русия.

Ураганът удари най-елитните райони на Източното крайбрежие, където американците карат скъпи местни и европейски коли. Подобно нещо се случи през 2005 г., когато друг ураган – Катрина, връхлетя няколко района на страната. В резултат на това пострадаха близо 600 000 автомобила. Голяма част от тях – най-вече с марките Ford и Chevrolet, бяха постегнати и продадени в чужбина.

Подобно ситуация се наблюдава наскоро и в Япония, където след аварията с атомната електроцентала Фукушима под вода се оказаха огромно количество местни автомобили. Те не бяха бракувани, а ремонтирани и изпратени в Източна Азия. След като се оказа, че са радиоактивни, возилата бяха унищожени.

Експертите допълват, че в Ню Йорк, Вашингтон и Филаделфия, където удари Санди, се карат предимно европейски автомобили като Mercedes-Benz, BMW и Volvo. Очаква се възстановените машини да се продават официално и в САЩ, но на по-ниска цена. Въпреки, че интересът към тях едва ли ще бъде масов, като се знае какво ги е сполетяло.

0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до Гошко ( преди 13 години )
    Ди Каприо кара приус от доста време
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    БМВ и МЕРЦЕДЕС ( преди 13 години )
    EЛЕКТРОНИКАТА,та електрониката тука вс.големи специалисти по електроника!Ай стига!От болести с електрониката страдат всички. Японците може и да имат някой достойнства,но премиум производители не са и никога няма да бъдат,АУДИ СЪЩО! ПРЕМИУМ МАРКИ СА БМВ и МЕРЦЕДЕС!
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Гошко ( преди 13 години )
    Като видите милионер в Хонда/Тойота, снимайте го моля ви и поснте линк тук.
  • #7
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Американските и японските (щото в САЩ се купуват най-много японски и след това американски) и давени пак са по-хубави от европейските и корейските ***!
  • #6
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Който има пари и най-вече акъл в главата не си взема няколко немскипремиума за да може да си вози г***за,когато някой се скапе и седи в бокса,а си взема един истински японски премиум с ЯПОНСКА електроника,а не китайска и си кара без никакви проблеми,а не като германчетата със скапаната китайска електроника,която непрекъснато дава някакви дефекти.Японските коли имат много повече електроника,но много по-малко дават дефекти,така,че приказките,че колата колкото е по-сложна повече се разваля е лъжа.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    Абе не че нещо, наистина не разбирам много, но от това което съм виждал...повечето немски премиуми не са ли баш с прехвалени японски електроники..или корейски, * ли го вече..То така се омеси всичко вече...
  • #4
    19 rate up comment 1 rate down comment
    11w ( преди 13 години )
    BMW X6 М ...една баба го е карала ... :)))
  • #3
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    W12, за сравнение между японска и немска електроника дума не може да става. Големите модели на Лексус са фрашкани с електроника, но особени проблеми не правят. Немските премиуми като не могат да осигурят качествена електроника от китайските си доставчици да ползват японски. Но това противоречи на политиката им за ползване на евтини некачествени части за по-голяма печалба от производство и обслужване.
  • #2
    21 rate up comment 15 rate down comment
    истината ( преди 13 години )
    Немските премиуми без да са давени имат проблеми с електрониката, а си представям да са били за известно време под вода. В случая проблема не е просто само водата, а това, че е океанска, т.е. солена, което ускорява корозията и такова майката на двигателя и най-вече на алуминия и всички останали цветни метали. За да няма спекулации с подобни автомобили според мен трябва държавата да се намеси и унищожи, а застрахователите да платят на собствениците.
  • #1
    67 rate up comment 0 rate down comment
    Шишо Бакшишо ( преди 13 години )
    Ела да видиш: Не е дишано вътре!Реплика на Горублянски бизнесмен :)