IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Френски хибрид харчи само 3 л/100 км.

85 % от машината на Segula Technologies е от преработваеми материали

Френски хибрид харчи само 3 л/100 км.

Френската компания Segula Technologies, участваща в създаването на първия в историята електрически болид за състезания - Formulec EF01, представи прототип на компактна хибридна машина под името Hagora.

Работата върху това превозно средство е отнела 3 години на компанията, а 85 % от конструкцията му е от преработваеми материали.
Френски хибрид харчи само 3 л/100 км.
Габаритите на новия модел са 3.8 м дължина, 1.8 м широчина и 1.2 м. височина. В основата на хибридния агрегат е двутактов бензинов двигател с директно впръскване на горивото Rotax BRP. Неговият обем е 600 куб. см, а мощността му достига 115 к.с. Той е комбиниран с електромотор (105 к.с.) и безстепенна трансмисия Xtrac. Средният разход на Hagora е 3 л/100 км.
Френски хибрид харчи само 3 л/100 км.
Освен това показаният прототип е снабден с нова технология, която позволява цялата информация от всички системи на машината да се прехвърля директно и по всяко време на смартфона на нейния собственик.

Разработката на този модел ще продължи поне още 3 години.
Френски хибрид харчи само 3 л/100 км.
Френски хибрид харчи само 3 л/100 км.
Френски хибрид харчи само 3 л/100 км.
 

Тагове: segula technologies hagora
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Джета и Корола и съм карал, и съм се возил!Както казах - разликата е огромна в полза на Фауве.По-голяма, по-удобна, по- тиха, по-красива....абе Джета и Корола все едно са от различни класове автомобили, ако ги сравниш 1:1!!!
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти в Джета и в Корола изобщо сядал ли си?Май не щом приказваш подобни глупости,че Джетата била по-комфортна от Корола.Ами щом е толкова комфортна,що не я купуват,а повечето хора вземат Корола?Май има защо!А да е сравним с Приус,който е точно в класа на Джета!Май там Приуса отнася немския дрънгел по всички показатели.Нещо по въпроса?Качи се в Приус и ми говори за комфорт!Качи се и в Корола и престани с лъжите за колеги,комшии,майката на еди кой си и т.н.Ставаш банален.Смени плочата!
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Естествено комфорта е в полза на Фауве.Само истински лаик би трърдял, че е обратното.Разликата в комфорта между Джета и Корола е като между деня и нощта в полза на немеца!!!Вчера с един колега ми се оплакваше от комфорта на неговата 3!!! годишна Корола - как всичко тракало, купето е шумно и пр. и пр.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Май не си много в час!Я сравни цената на ФВ Джета дизел и на Приус да видим каква е разликата!Ама сложи същите екстри дето ги има Приуса,сложи и автоматик пък тогава да си говорим кое е по-скъпо и кое не е.За багажника пак нещо не си в час.Багажник 450 л. малък ли ти се вижда за този клас?Освен това батериите не са баш в багажника,а в пода,ама от къде да знаеш,щом приказваш наизуст.Да не говорим,че сравнение между хибрид и дизел е смешно.Комфорта е съвсем различен.Познай в полза на кого!
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези хибриди ми се струват малко безмислени на фона на цената която искат за тях, багажника пълен с тежки акумолатори и минималната икономия спрямо някой дизелов двигател. Единственото смислено е електромобила с който да си бръмчиш из града и до някое близко населено място на ток което вече излиза доста по-евтино, пък ако ще е някоя по далечна дестинация може пак на ток ама с локомотивна тяга :D
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Veliko ( преди 11 години )
    Prav si za tova. Malko drazni da chuvash nqkakvi neveroiatni cifri ot prototipi i v sushtoto vreme na pazara se predlagat edinstveno koshnici. Nikoi ne e uspql vse oshte da pusne seriino podobavashta alternativa na benzinova kola, makar che izglejda sqkash shte uspqt da preskochat trapa. Vremeto shte pokaje.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аре стига с тези прототипи дето харчели по 3-2-1/100.На хартия всеки си измисля какви ли не неща,но на пътя става съвсем друго.Нека го изкарат серийно и да видим дали наистина ще му бъде такъв разхода!Малко се съмнявам.Иначе като концепт колата ми харесва.Има много интересни форми и изглежда наточена,като бегачка.
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    bravo, moqta kolichka e 140bhp i harchi 4.5 izvun grada :)