fallback

Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.

Японският бранд бе оценен на 30.28 млрд. долара

Марката Toyota е най-скъпият автомобилен бранд за 2012 г. Името на японския производител бе оценено на 30 милиарда и 280 милиона долара, което е с 9 % повече в сравнение с миналата година. В общия рейтинг на всички търговски марки, публикуван на сайта на компанията Interbrand, Toyota заема 10-о място.В Топ 100 на тази престижна класация са попаднали само 12 автомобилни производителя. Всички те, без Honda, са увеличили цената си. В рейтинг-листата за първи път попада корейската марка Kia.През миналата година Toyota отново бе на първо място, следвана от Mercedes-Benz и BMW. Тогава сред първите 100 търговски марки на планетата попаднаха 11 автомобилни производителя.Класиране на автомобилни маркиМарка            Стойност     Динамика1. Toyota                30.28 млрд.    +9 %2. Mercedes-Benz    30.09 млрд.    +10 %3. BMW               29.05 млрд.    +18 %4. Honda               17.28 млрд.    -11 %5. Volkswagen    9.252 млрд.    +18%6. Ford            7.958 млрд.    +6%7. Hyundai        7.473 млрд.    +24%8. Audi                7.196 млрд.    +17%9. Porsche        5.149 млрд.    +12%10. Nissan        4.969 млрд.    +30%11. Kia            4.089 млрд.    -12. Ferrari        3.770 млрд.    +5%Класиране на всички маркиИзточник: bloomberg

Тагове: Interbrand
fallback
  • #37
    Анонимен ( преди 12 години )
    След възстановяването от земетресението и наводнението всичко е нормално- Тойота отново окупира върховете по продажби,здравина и за най-скъпа марка.
  • #36
    Анонимен ( преди 12 години )
    КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ИНТЕРБРАНДС:Проучването класира 100-те най-скъпи търговски марки в света на базата на критерии, които включват постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията.
  • #35
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тъпчо, чети :Доказателство за лидерството на компанията е И фактът, че Coca-Cola има повече харесвания във Facebook от всяка друга глобална марка. тОЕСТ ТОВА НЕ Е КРИТЕРИИ НА ИНТЕРБРАНДС! КРИТЕРИИТЕ НА ИНТЕРБРАНДС СА ИЗБРОЕНИ ПРЕДИ ТОВА!
  • #34
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ми не четеш ли бе и това са вземали в предвид. Щото иначе другите критерии не ги покриват. Като печалба на автомобил, там първенец е Порше. Следван от БМВ и Ауди. Не покриват и критерия за най-голяма печалба, там лидер е ФВ. Остана им само Фейсбук. Ха ха ха. Ама си *** за да го разбереш.
  • #33
    Анонимен ( преди 12 години )
    Къде изчезна бе,нали нищо не знам и ставам за смях? Значи кликат във Фейсбук,а? :)) Това не ти е сайт за запознанства бе. Това е Интербрандс. Що се скри сега?
  • #32
    Селяния ( преди 12 години )
    тОВА,ЧЕ ВЪВ фЕЙСБУК МНОГО ХОРА ХАРЕСВАТ кОКА-кОЛА НЯМА НИЩО ОБЩО С КРИТЕРИИТЕ ЗА ОЦЕНКА НА иНТЕРБРАНД. Ти наистина трябва да започнеш да четеш,а не да висиш по цял ден в този форум и да плюеш по Тойота,защото ще си останеш *** фен на германски коли,мразещ японските,защото са по-добри,а това не кореспондира със селските ти предубеждения.
  • #31
    Анонимен ( преди 12 години )
    на базата на критерии, които включват постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията. ЗАПОМНИ ГО.
  • #30
    Селяния ( преди 12 години )
    Ти освен,че не четеш на английски наистина си много глупав! Дори на български ти е написано в статията кои са критериите:""Проучването класира 100-те най-скъпи търговски марки в света на базата на критерии, които включват постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията.""
  • #29
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кофти ама пак се обърка, селянчето си само ти а ето и как се провежда проучването и другия път като не знаеш, не обяснявай на хората които знаят, че нищо не знаят, защото пак ставаш за смях ха ха, нали съм ти казал 100 пъти, всички вече знаем че ти нищо не знаеш, не е нужно всеки ден да го доказваш а сега чети и престани да пишеш измишльотини:http://***.capital.bg/biznes/kompanii/2012/10/02/1918121_multimedia_nai-skupite_brandove_v_sveta/
  • #28
    Селяния ( преди 12 години )
    Елементарно и селско обяснение на младо селянче,което си мисли,че света е започнал след като той се е родил.Само че селянчето не се досеща,че Интербранд съществуват много преди създаването на Фейсбук. И селянчето ако можеше да чете на английски нямаше да лъже така нагло. Никакво кликване на никакъв фейсбук. Интербранд поне не работи така. Всичко е обяснено, важното е който може да чете.
fallback
Последни