fallback

Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.

Японският бранд бе оценен на 30.28 млрд. долара

Марката Toyota е най-скъпият автомобилен бранд за 2012 г. Името на японския производител бе оценено на 30 милиарда и 280 милиона долара, което е с 9 % повече в сравнение с миналата година. В общия рейтинг на всички търговски марки, публикуван на сайта на компанията Interbrand, Toyota заема 10-о място.В Топ 100 на тази престижна класация са попаднали само 12 автомобилни производителя. Всички те, без Honda, са увеличили цената си. В рейтинг-листата за първи път попада корейската марка Kia.През миналата година Toyota отново бе на първо място, следвана от Mercedes-Benz и BMW. Тогава сред първите 100 търговски марки на планетата попаднаха 11 автомобилни производителя.Класиране на автомобилни маркиМарка            Стойност     Динамика1. Toyota                30.28 млрд.    +9 %2. Mercedes-Benz    30.09 млрд.    +10 %3. BMW               29.05 млрд.    +18 %4. Honda               17.28 млрд.    -11 %5. Volkswagen    9.252 млрд.    +18%6. Ford            7.958 млрд.    +6%7. Hyundai        7.473 млрд.    +24%8. Audi                7.196 млрд.    +17%9. Porsche        5.149 млрд.    +12%10. Nissan        4.969 млрд.    +30%11. Kia            4.089 млрд.    -12. Ferrari        3.770 млрд.    +5%Класиране на всички маркиИзточник: bloomberg

Тагове: Interbrand
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ще смениш списанията ли или картинките в блокчето си вкъщи? Колко е часа,защо не сте на училище?
  • #16
    ss11 ( преди 12 години )
    Ей, сега сменям Панамерата за Корола.
  • #15
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ти може да не вечеряш в макдоналдс, но по целия свят хората се хранят там,а не у вас. Затова и бранда е скъп. Ако се хранеше целия свят в кухнята ти, можеше бранда ти да е скъп. А защо ползваш Гугъл? Майкрософт или Епъл? Скапани фирми ли са? тойота е до най-големите и най-ценените. Точно и ясно.
  • #14
    dd ( преди 12 години )
    Тук много хора явно не знаят какво означава цена на бранд. Тя се получава така- ако например утре Макдоналдс решат да спрат всякакъв бизнес, а аз реша да правя бизнес за бързо хранене и купя от тях правата над името Макдоналдс и дизайна на символите им, това ще ми излезе 40 милиарда долара. Разбира се това са много приблизителни цифри, защото е много трудно да се прецени в действителност колко би струвала една марка ако тези, които имат права над нея решат да я продават.
  • #13
    Евтини трошки ( преди 12 години )
    Трошьота е макдонадса на автомобилостроенето - ясно и точно..
  • #12
    Глупчо, ( преди 12 години )
    "Тоyota е три пъти по-скъпа от ВАГ..".Не,глупчо, само от VW, a като прибавим и посочените само в класацията марки като Audi и Porsche,нещата са други. А като прибавим и Bentley,Bugatti,Ducatti,Lamborghini,Seat, Man и аз вече не знам какво, може би картинката е коренно различна. Но аз лично в McDonalds не вечерям и Corolla не карам.
  • #11
    Toyota ( преди 12 години )
    Toyota е НАЙ-СКЪПАТА автомобилна марка. Точно и ясно.
  • #10
    Анонимен ( преди 12 години )
    ВАГеналчетата ще се сцепят от мъка горките.Зле са почти колкото любимата си марка,която незнайно защо е оценена меко казано,като ***.Явно много некачествена стока бълва,за да е оценят така.
  • #9
    Анонимен ( преди 12 години )
    Виж, кой прозивежда качествено го казват германците дори- ТЮВ безапелационно заявява ,че най-качествените коли са Тойота. Аз не мисля,че една кола,която е в средата и дъното на класацията на германските технически прегледи може да се нарече качествена. Абсурдно е.
  • #8
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не, Макдоналдс са световна-най-голямата световна верига и ценена, ако не беше ценена от потребителите- нямаше да бъде толкова разпространена, ти ще ме убедиш ли,че гугъл,Майкродофт,Епъл,Ай БИ ЕМ са лоши компании ли? :))
fallback
Последни