
Компанията Opel позволи на своите клиенти да връщат купените от тях автомобили, ако не им харесат. Акцията засега е само на територията на Германия, като носи името „Thrilled Or Just Return It”. Тя засяга коли купени максимум 30 дни назад и имащи пробег до 3000 км.
Замисълът на ръководството на Opel е по този начин компанията да разшири кръга от фенове на марката. Временният ръководител на компанията Томас Седран е уверен, че всеки, който седне за първи път зад волана на Opel, ще се убеди в качеството и иновации в автомобилите на марката. И евентуалният нов клиент няма да има желание да върне колата си, когато я покара известно време.
Подобна кампания проведе и друга основна марка на General Motors – Chevrolet, като тя бе под името „Love It Or Return It”. При нея клиентите можеха да върнат новия си автомобил обратно по всякаква причина.
По-рано Opel опита и друг маркетингов ход, като предложи на клиентите си „пожизнена гаранция”. Единственото ограничение при нея бе пробегът на колата – 160 000 км. Центърът за нелоялна конкуренция в Германия (WBZ) обаче обяви, че името на акцията не отговаря на условията и това принуди представители на марката да сложат край на „пожизнена гаранция”.