IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche Cayenne получи 8-цилиндров битурбо дизел

Двигателят е с обем 4.2 литра и разполага с 386 к.с.

Porsche Cayenne получи 8-цилиндров битурбо дизел

Компанията Porsche представи нова модификация на всъдехода Cayenne, която е снабдена с 8-цилиндров, битурбо дизелов мотор. Досега този модел разполагаше само с един мотор на същото гориво - 3.0 литров, 6-цилиндров с мощност 245 к.с. и 550 Нм въртящ момент.
Porsche Cayenne получи 8-цилиндров битурбо дизел
Новият агрегат е с обем 4.2 литра, а мощността и максималният въртящ момент са съответно 386 к.с. и 850 Нм. От 0 до 100 км/ч всъдеходът ускорява за 5.7 секунди, а максималната му скорост е 252 км/ч. Средният разход на гориво е 8.3 л/100 км. С пълен резервоар - 100 литра, тази модификация на Cayenne може да измине 1200 км. без дозареждане. И може да тегли ремарке или каравана с тегло до 3.5 тона.
Porsche Cayenne получи 8-цилиндров битурбо дизел
Мощният дизел е накарал инженерите на компанията да променят настройките на трансмисията, както и да поставят по-големи спирачни механизми. На външен вид обаче моделът не се отличава от обичайния Cayenne S.

Продажбите на автомобила ще стартират през януари, като цените започват от 77 684 евро.
 

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Радо ( преди 11 години )
    Тука пишат хора, които никога няма да имат възможността да имат такова бижу.
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Jok,ти трябва да се прекръстиш на Joke!
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ДВГ е от ауди , а не на фв.
  • #12
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Браво на момичето.Още от рано ще разбере кое е най-доброто и занапред няма да има ядове.Виждам я пораснала дама с хубава голяма Хонда Акорд как паркира до непродаваемия ти Мерцедес
  • #11
    10 rate up comment 7 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Анонимен селчо ,отдавна никой не ми казва какво да правя без да си плати за това,ясно ли е малкия и изобщо не коментирай умствените ми способности,това може да го прави само по-умен от мен,аман от селяни с претенции,поне да се беше опитал да ми отговориш нещо,***.
  • #10
    15 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Пазара се променя , търсенето на клиентите също. Няма причина производителите да не от сговарят на тях адекватно. сигурен съм че собствениците на Гт-та имат и по един Кайен (вероятно не дизелов) ,който използват в ежедневието си . Това се нарича, верност към марката. Тези хора не могат да ходят на ски или на сафари с ГТ , но защщо трябва да се лишават от това да го правят с Порше. Просто ползват Кайен. И повярвайте , Никои не им се смее за това :)
  • #9
    15 rate up comment 6 rate down comment
    da ( преди 13 години )
    аз нека си имам едно такова, пък вие си го наричайте и Туарег и Трабант ако искате :) обзалагам се че карате по-достойни коли като 2 литров Акорд и БМВ 3ка със 150 к.с. (междинка). И да знаете, че хейта се лекува много лесно. Просто си ударете главата в земята след прилагане на скок от 5ти етаж :)
  • #8
    11 rate up comment 10 rate down comment
    !!! ( преди 13 години )
    Порше и дизел, ужас!!! Собствениците на Карера ГТ,911Турбо и цялата плеяда Гт-та сигурно си извръщат главите като минат покрай тоя Туарег
  • #7
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Jok, карай си тропкащия дизел , чети си Аутобилд,прави си ч...и и не се занимавай с неща, които не са ти по умствените възможности...
  • #6
    17 rate up comment 6 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    пуф-паф ,ама я ми кажете кой от японските революционни двигатели разполага с такава мощност и едновременно с такъв разход ..ммм???