IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-крадените автомобили в САЩ

Старите японски коли продължават да бъдат най-предпочитани от джамбазите

Най-крадените автомобили в САЩ

Националното бюро за престъпления в застрахователната област (National Insurance Crime Bureau или NICB) разпространи своя обичаен доклад за най-крадените коли през годината. Докладът на американците показва, че и през 2011 година автоджамбазите продължават да предпочитат старите японски автомобили.
Най-крадените автомобили в САЩ
През 2011 година, както и през 2010 година, класацията е оглавена от два модела на Honda - Accord от 1994 година и Civic от 1998 година, следвани от Ford Pickup (2006 г.).

В челната петица на най-крадените автомобили в САЩ за 2011 година влизат бронзовия медалист от 2010 година Toyota Camry (1991 г.) и Dodge Caravan (2000 г.), който през предходната година заемаше седмо място.

В класацията за 2011 година следват Acura Integra от 1994 г (6-то място), Chevrolet Pickup от 1999 г (7-мо място), Dodge Pickup от 2004 г (8-мо място), Ford Explorer от 2002 г (9-то място) и Nissan Sentra от 1994 година (10-то място).

От NICB обясняват честите кражби на стари японски коли с огромният им брой в страната и слабите алармени инсталации, с които са оборудвани. Тези автомобили се крадат най-често за части, поясняват експертите.

Припомняме, че през 2010 година американците сведоха броят на кражбите на коли до нивата от 1967 година, най-вече благодарение на системите против кражба, с които се оборудват новите коли. През 2011 година тези тенденция се запазва, като броят на кражбите е намалял с 3.3%, в сравнение със откраднатите през 2010 година 737,142 автомобила.

Класацията е съставена на база на сигналите за откраднати коли, които са получили полицаите в САЩ през 2011 година.

0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Когато Камри 91г. се е продавала в САЩ, ФВ изобщо са нямали никакви продажби.Така че трай ВАГиналний и не ставай смешен с глупавите си коментари.Освен това кой е най-евтин или най-скъп няма отношение към качеството.Немските навеси може да са скъпи,но за сметка на това некачествени.Не е много логично,но е факт доказан многократно.
  • #12
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В България най-крадените коли са БМВ,Ауди,Мерцедес и Фолксваген и то новите модели а не старите и причините според полицията са две първата износ за росия на луксозни коли с цел продажба и втората причина е заради невъзможност за исплащане на лизига се прави застрахователна измама, обявава се в КАТ талона за изгубен, а всъщност не е когато от КАТ ти дадът новия талон се оказваш с два, единия се дава на човека който безпрепятствено да напусне страната и след 48ч. колата се обявява за крадена.
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мда Камри 91г. точно 22000 долара е струвала ха ха. А сега вероятно 33 хиляди на старо а? *** чети какво се краде и защо се краде. Кой краде части вместо да си ги купи от сервиза? Тоя който няма кинти. От статията става ясно, че тия дето нямат кинти и не могат да си подържат колите са американци с 20г. тойотки, които вероятно по автокъщите в САЩ струват по 100-200 долара. Малко акъл трябва ама на време да ти дойде. В САЩ най-евтината марка за коли е Тойота. Отвори чети и виж.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Де ( преди 11 години )
    Пак не сте я разбрали, колите се крадат за да се расфасоват на части и продатат. Ако в БГ се карат най-много немски коли, това ще се и краде най-много... в САЩ са японските коли. Далавера брат...това е
  • #9
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Няма по-евтино от VW ( преди 11 години )
    Само че Тойота Камри не е супер евтина. НАПРОТИВ - ПАСАТ в САЩ е от 20 000$, докато Камри 22 000$. Изобщо бедняците си купуват немските навеси-еднодневки и пак никой не ги краде. Кой да открадне германска трошка- нали ще му се счупи по пътя.
  • #8
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еми много ясно Toyota Camry, супер евтина, а бедните и социално слабите не могат да си позволят Ес-класа а защо ги крадът най-много те са си го написали хората"От NICB обясняват честите кражби на стари японски коли с огромният им брой в страната и слабите алармени инсталации, с които са оборудвани. Тези автомобили се крадат най-често за части, поясняват експертите." Нямат дори пари за евтините стари части на Тойота, най-изпадналите американци карат японски коли, това стана ясно.
  • #7
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В коя Европа? В Англия най-крадени са BMW X5,Range Rover, БМВ М3, Audi RS4, Audi TT, Mercedes-Benz SL, SLK и ML, Porsche 911 и VW Golf. Това според Английската полиция е престижен списък, на коли които се крадът за да се продават в източна Европа а не за части.Австиря VW и Audi, Чехия- Audi, BMW, Mercedes-Benz и VW. Германия- Porsche,БМВ,Audi иVolkswagen. Кражбите според полицията са с цел препродажба на колите в Източна Европа. В Русия най-крадени са ВАЗ,Toyota, Mitsubishi и Honda за части.
  • #6
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Самият факт,че най-крадената кола е Toyota Camry (1991 г.) говори много.Забележете годината!Автомобил на 21 г. и хората да го предпочитат да го крадат,при това най-много.На тези години немските навеси,ако не са отишли за скраб,то със сигурност не са в движение и ръждата ги е изяла.А и кой ще е този глупав крадец да посегне на 21-годишна немска барака.Ако случайно успее да е запали,едва ли ще може много да се отдалечи от местопрестъплението.
  • #5
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Естествено - кой ще краде германска еднодневка. Та няма такъв *** крадец- тя може да му се счупи докато я кара.
  • #4
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А в Европа най-крадени са немските трошки,защото заводите в Китай и Турция не могат да насмогнат да произвеждат резервни части,а навесите се чупят ли чупят.Добре,че са немските ***,иначе много сервизи щяха да фалират.На японките и сменяш само консумативите и си караш,докато при германчетата ако не влезеш поне веднъж в годината в бокса за някой сериозен ремонт,значи не е германче.