IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Jaguar слага AWD на XF и XJ

Системата ще се предлага с 3.0-литровия V6 двигател

Jaguar слага AWD на XF и XJ

Jaguar слага AWD на XF и XJ
Jaguar XF

От Jaguar съобщиха, че пускат система за задвижване на четирите колела при моделите XF и XJ. Системата ще се предлага с 3.0-литровия V6 двигател, генериращ 340 к.с. и 450 Нм.

AWD системата ще бъде налична на избрани пазари, сред които Северна Америка, Русия и Европа. Тя ще задвижва задните колела, като при необходимост ще праща въртящ момент и към предния мост. Оборудваните с AWD XF и XJ ще получат също така променено окачване и кормилна уредба с нови настройки.

"Нашата AWD система запазва познатите динамични качества на Jaguar. Клиентите няма да усетят разлика в управлението, возията или комфорта. Задвижването към четирите колела се намесва само при лоши пътни условия", казват от Jaguar.

AWD задвижването ще се предлага за XF и XJ от моделна година 2013.

Тагове: jaguar xf jaguar xj awd
0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    някъде да съм казвал, че съм пистов пилот? Просто обяснявам на 1-вия защо задното е по-спортно от 4х4. Не казвам, че 4х4 е кофти - присто си има своите плюсове и минуси.
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    A8W12 ( преди 11 години )
    До долния никой :ТИ ПО ПИСТА ЛИ ВСЕ КАРАШ, ДА НЕ СИ ТЕСТ ПИСТОВ ПИЛОТ, А ?
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    До 3-тия ( преди 11 години )
    Най-добро на писта е задното - виж формула 1. Най-бързите автомобили на порше са тия със задно. Нисан ГТР има пререзпределение от 50 на 50 до 10 на 90, което си е на практика задно. Ламботата винаги са падали на писта от ферари с еднакви възможности на двигателя - причината е 4х4 с/у задно. Същото е и с Ауди рс4 и МЗ.
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до 1 ( преди 11 години )
    Безумни производители! Да се занимават с глезотии като волан, седалки и огледала!!!
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А Fiat Panda?
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Написал си голяма глупост, като не е спортно поведението при 4Х4 защо Нисан ГТ-Р направи спортните коли със задно за смях? Защо във ВРС вцички коли са с 4Х4? Защо Порше и Ламборджини правят коли с 4Х4 нима тези коли нямат спортно усещане? А Субаре Импреза? А РС моделите на Ауди?
  • #2
    4 rate up comment 11 rate down comment
    До 1-ви ( преди 11 години )
    Защото пич 4х4 е най-скъпо, харчи най-много и не е особено практично ако искаш спортно усещане. С други думи не е за спортни автомобили, не е за малобюджетни автомобили, не е за малки градски автомобили итн.
  • #1
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чудно защо не произвеждат серийно всички коли с 4Х4. Нито предното, нито задното могат да дадът сигурноста на пътя, която дава 4Х4 в абсолютно всякакви условия. Ако някой толкова много обича да дрифти да се продават и коли със задно, но само като поръчка. Така като е серийно производството ще се намали и цената на самата система 4Х4. Вдигат цените на колите със всякакви безумни екстри като ел.стъкла,огледала,волани,седалки.. не че не са важни, но повече като глезотия, докато 4Х4 е наистина важно