IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото М3 няма да има ръчни скорости

Със следващото поколение на М3 баварците искат да предложат по-малък вариант на М5

Новото М3 няма да има ръчни скорости

Остана по-малко от година до премиерата на следващата М3 (F80) и спекулациите около култовото возило започнаха да се сипят с пълна сила в интернет.

Според последните твърдения М3 ще бъде нещо като умалена версия на М5. Ще се оборудва с 3.3-литров турбо мотор и няма да разполага с ръчна трансмисия. Поне това твърди авторитетното издание Аutoweek.
Новото М3 няма да има ръчни скорости
Информацията на американците е взета от "сигурни източници", които заявяват, че новото М3, което ще се предлага само във версия седан, ще се оборудва единствено със 7-степенната трансмисия с два съединителя на М5. Тя ще претърпи леки промени, за да бъде подходяща за новия двигател на "горещата тройка". Той ще бъде базиран на 4.4-литровия V8 агрегат на последното М5, като ще има V-образна форма, обем от 3.3 литра и система за принудително пълнене. Очаква се мощността му да бъде около 450 к.с. а въртящият момент - около 470 Нм.

Задвижването ще бъде класическо, към задните колела, като ще се предава чрез активен М диференциал, предлагащ до 100% блокировка.

Новата М3 ще получи и допълнителна доза комфорт, благодарение на по-голямото междуосие и по-големите размери, с които се отличава новото поколение Серия 3. Автомобилът ще използва стоманено шаси, но редица елементи, като предния капак и вратите, ще бъдат изградени от алуминий.

"Целта на BMW е предложи истински спортен седан. Нещо като умален вариант на М5", посочват от Аutoweek.

Феновете на спортните купета с марка BMW не бива да се притесняват. При новото М3 ще бъде въведено новото означение на моделите на BMW. Така например купе и кабрио версиите на М3 вече ще се означават като М4. Тези модели, сред които ще има и Gran Coupe вариант, ще появят малко по-късно. При тях, най-вероятно, ще се предлага и ръчна трансмисия.

Концептуалната версия на BMW M3 трябва да видим през март следващата година на изложението в Женева. Премиерата на продуктовата версия ще се състои във Франкфурт, а продажбите трябва да стартират непосредствено след това.

Тагове: BMW M3 BMW M4
0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    аззззззззз ( преди 13 години )
    е къв клас е този ГТР толкова чупливо Порше няма,такава еднодневка друга няма,значи си е сам в клас.Тук некви ГЕЙмърчета си го хвалят само и това е.Класът му е "за 3-сек. до 100км/ч. при маисторите" на ремонт.Махни ги такива отличници...
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Как може да стравнявате толкова различни коли? И как въобще ГТР е в статията за новото М3? ГТР е съвсем различен клас и не се подвеждайте от ниската му на пръв поглед цена, защото поддръжката е убийствена - много повече от порше или БМВ.
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    аззззззззз ( преди 13 години )
    pak li tozi ubit Nissan GTR hahaahaha...Ne go sravnqvaite s Mpower tova e golqm rezil za nissan4eto...Ako be6e naistina tolkova dobar kato na igrata ti i vav glavata ti to prodajbite 6tqha da rastat glavolomno.,klipovete v internet na koito ma4ka vsi4ki 6tqha da sa bezbroi a te nqmat i 7 na broi.Taka 4e iuna4e vzemi si Playstation i vatre v gazeto suh,suh,4e mnogo si li4i ve4e jenskoto v teb taka ili ina4e.Nikoi ne go kupuva koito vednaj se e pre*al ne povtarq geqt smazan s Mpower 6e go sravnqv
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    "Japan Power ти в кой клас си. Личи си че си някакво лапе по мненията "най-бързия нисан бие най-бързото БМВ" тогава единствената лампа(мозъчна клетка) в главата ти светва => Нисана е по як..."Крис Харис сравнява М5 с GTR. Той в кой клас е според тебе, първосигналчо еднолампов?
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Dokaji obratnoto...Lesno e na prikazki." Какво да доказвам бе? Ти си този който хвърля *** твърдения че БМВ не се били обезценявали като ГТР. Ти имаш да доказваш *** тввърдения, не аз. А подобно твърдение е идиотско защото е недоказуемо - дори и да е вярно за даден пазар/година, със сигурност е невярно за друга пазар/година.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    nqkoi ( преди 13 години )
    egati i LADATA kato vsi4ki amb ta hahahahaa grozna rabota
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Егати грозната ТРЪТКА! Кой *** ще си купи германска еднодневка пред суперс-спортна японска кола. Един ГТР ще направи смешно това БМВ-нце на всички дисциплини!
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гошко ( преди 13 години )
    БМВ е истината особенно "М".Както всяка М-ка излязла до сега и тази ще кърти винаги при това във най-важната дисциплина "Удоволствието от шофирането" на една истинска спортна кола за която при всеки един тест, всяко едно тв. предаване се казва че е уникална.И най-важното няма един собственик на подобна които да не е разбрал това,точно поради тази причина ще имат безброи фенове и продажбите ще са само нагоре и нагоре.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Обективен ( преди 13 години )
    ,90% драскачите тук,не са карали нито М3(2010) нито GTR но спорят.Карал съм и двете коли(НЕ МОИ)на Серес в Гърция.И двете са супер,но и СУПЕР РАЗЛИЧНИ !!! За да караш МЗ на максимума трябва да си ДОСТА по добър шофьор.Кола за карачи.GTR пък на старт и писта цепи мрака.
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Japan Power ти в кой клас си. Личи си че си някакво лапе по мненията "най-бързия нисан бие най-бързото БМВ" тогава единствената лампа(мозъчна клетка) в главата ти светва => Нисана е по як...