IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

McLaren праща V12 в музея

Компанията окончателно се отказва от големите двигатели

McLaren праща V12 в музея

Компанията McLaren има намерение напълно да се откаже от използване на 12-цилиндрови двигатели в своите спортни автомобили. Според британския производител моторите V12 са напълно остарели, въпреки че се използват от авторитетни компании като Ferrari, Lamborghini и др.
McLaren праща V12 в музея
"На двигателите V12 мястото им е в музея", заяви управляващият директор на McLaren Антъни Шериф пред журналисти в Холандия. Според него оптималният вариант към момента е използването на 8-цилиндров агрегат с турбо, тъй като той има сходна производителност с V12, но е по-компактен и по-икономичен. Затова и наследникът на легендарния McLaren F1 ще бъде с 3.8 литров, V8 с турбо, който въпреки относително неголемия си обем ще разполага с над 1000 к.с.
Според Шериф, философията на компанията мече ще бъде "малкото означава повече". Това означава, че бъдещите суперколи на McLaren ще бъдат с 8-цилиндрови двигатели, като не се изключва използването и на компактни 6-цилиндрови мотори. Предимството на последните е, че благодарение на малките си размери и ниско тегло повишават ефективността на автомобила като цяло.

Тагове: V12 V8
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Малко се оливат вече с тези икономии но подобре отколкото обратното. Няма да забравя как БМВ като изкараха сегашното М5 първо започнаха да се хвалят със снижения разход, хахахах *** смеха все пак това е най-мощния модел на който целта му е да те залепва на седалката и представлява спр малка част от общите продажби на кой му пука колко харчи, най-малко на собственика който може да си го позволи.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    точно там е смисъла на нещата. хората който могат да карат тези автомобили , на предлена възможностите обикновенно са хората,който им е работа да карат още по мощни коли по пистите . т,е . нямат нужда от такъв адреналин в свободното си време. А хората, който карат Вейрон , нямат никакви претенци за спорт и те го знаят. Те демонстрират разкош и социлано превъзходство без това да компоментира липсата на достатъчно умения.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 13 години )
    Ефективността е ценна единствено в полупрофесионалните тестове в популярните автопредавания.Реалните собственици на тези зверове ми се струва,че се интересуват предимно от ускорения по светофарите,звук и в краен случай по-смелите от тях от доускорения и макс.скорост по магистралите.Колко правела колата на идиотските 20км край Нюрнберг въобще не им дреме - те никога не могат да го постигнат лично.Затова аз мисля така:можеш с V8 да скочиш срещу някой като Вейрон,но не е достатъчно престижно.
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 13 години )
    Ясно,че V12 е по-неефективен,но да помислим от каква кола смятат да го махнат.Това е бъдещият "голям" Макларън,който,ако се съди по планираната мощност,ще се изправи директно срещу Вейрон. 1000 коня могат да се изкарат не от 3.8, а дори и от 2.8 и не от V8,а например от B6(има едни майстори от Щутгарт,които от почти 50г.предпочитат тази конструкция и то неслучайно).
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-добрия звук в момента за мен е Alfa 8C!
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Не ме разбирайте грешно , аз напълно осъзнавам ,че моето мнение няма никакво значение за световната автомобилна индустрия :) V8 мотора идеално пасва на концепцията на Макларън , защото тя си е насочена към определен тип клиенти ,който ще оценят точно това. определено няма компромис с динамиката специално в този модел, така че няма проблем в случая.А звука на 458 в ниските обороти въобще не ми хареса. В саунд отношение = Галярдо V10 и АМГ V8,другото ми е малко стерилно. Лично мнение :)
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    а истината е че V12 дава малко по ниски вибрации и може би по добър звук, но последното вече го правят с саунд инженеринг и мисля че V8 на 458 също звучи добре. а V12 има доста недостатъци като размери и по големи механични загуби - просто няма как да не му е по ниско КПДто от V8
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    тук се събраха цяла дузина, хора по разбирачи от инженерите в макларън. нито един не е карал V12 но иначе много знаят за усещането. а най бързите коли в света не са с V12 странно защо ли е така. а едно време когато в Formula1 можеха да карат с V8, V10или V12 баха останали само ферари с V12 и тогава Ален *** бе казал че ферари е като камион в сравнение с останалите.
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До Аман от олиго... ( преди 13 години )
    Смешен си,Поразгледай статистики, награди ... запознай се с числата.И понеже си пристрастен, вижда се... качи се и покарай БМВ и МБ, но модели след средата на 90-те."Звездата" беше... до W124! След това е шега... на колела!
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    rrrrrr... ( преди 13 години )
    arabite barzat za BMW Maika.Za vseki koito ne e proumql edinstvenata rasova marka e BMW drugoto sa analozi i pumii......