IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Изстискаха още 22 к.с. от 1.0 литровия EcoBoost на Ford

Новата модификация на мотора се предлага срещу доплащане от 580 евро

Изстискаха още 22 к.с. от 1.0 литровия EcoBoost на Ford

Ателието за тунинг Superchips, което се е специализирало в повишение на мощността на двигателя по електронен път, се зае с доработката на един от най-популярните агрегати в света в момента – 1.0 литровия EcoBoost на Ford. Инженерите на комапнията не само увеличиха конските сили, но и доказаха, че в стандартната си версия моторът е по-мощен, отколкото твърди неговият производител.
Изтискаха още 22 к.с. от 1.0 литровия EcoBoost на Ford
Трицилиндровият EcoBoost с обем 1.0 литър в Европа засега се предлага на моделите Ford Focus и B-Max. Според официалните показатели на производителя в една от версиите си той достива 125 к.с. и 169 Нм. След изследване от страна на инженерите от Superchips обаче се отказва, че агрегатът всъщност има 2 к.с. повече.
Освен това компактният мотор има и доста неизползвани ресурси. След неговото препрограмиране от английските тунинг-специалисти мощността му достига 147 к.с. и 227 Нм., без това по никакъв начин да се отразява на разхода му. Той си остава 5 л/100 км. От Superchips са оценили своята доработка на 580 евро.
Изтискаха още 22 к.с. от 1.0 литровия EcoBoost на Ford
Моторът EcoBoost през тази година победи в престижния конкурс „Двигател на годината”, като зае първо място и в две от подкатегориите на надпреварата – „Най-добър нов двигател” и „Най-добър двигател с обем до 1 литър”.

Тагове: ecoboost superchips
0 от 500
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хубава статия . Много добре контрастира със статията за двигатели на Хонда излязла по рано .
  • #24
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти може да си мислиш какво казват, но реално казват следното Пъртно поведения, няма какво да ти превеждам там си е написано, Голфа върви най-много и харчи най малко. Лостовия тест е издържан от трите коли, материали и удобство дамата каза следното превежтам тки буквално, предпочитам Голф, много по удобен и с много по добри материали а и като визия е най-хубав. Освен това каза, че на задната седалка се чувства най-удобно в Голфа с което се съгласява и мъжа в теста. Ти как чуваш друго незнам.
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Момченца,слагайте шапки,много е горещо на вън, и на сянка да стоите пак сте слънчасали!
  • #22
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    баварец Турбината има голямо значение как се управлява. кога изключваш маслената помпа, как работи турбокомпресора на какво натоварване и т.н. VW са епични в това отношение. *** то щото двигателя изяжда маслото и не остава за турбината масалце сигурно кой знае, великата мисъл на инж. от ВАГ никой не може да я фане :D Само сервизните им де, те знаят, че целта е да идва по често при тях. Ако пък не е така явно просто са си адски некадърни и тва е .
  • #21
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да унизително но за Хюндай, тестващите казват, неудобен, с евтини материиали, Както се видя Хюнай и30 изобщо не върви, но за сметка на това харчи най-много. Абсолютно и единодушно тестващите приеха че остарелия вече по-това време Голф5 е много по-добрия автомобил! Как ти разбра че победителя в теста е Хюндай никой не знае, какъв немски говориш също никой не знае. И какво излезе на края? Аутобилд прати новия и30 зад остарелия вече Голф 6 а Ауто мотор спорт показаха, че стария Голф 5 е бил и30.
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бавареца(бъчваря) винаги има най-много отрицателни оценки!
  • #19
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха ха знаел немски ха ха хаааааа, миризма ти ли си бе? Колкото знаеш че ски мъж ха ха ха. Време е да започнеш да виждаш това което виждат и всички останали, че си страхлива женка а служебната кола на баща ти е барака. А ето и въпросния тест, всички могат да се убедят колко знаеш немски. Страхлив, дори накрая демнстративно показват как Голфа ги остави да му дишат пушека отзад.
  • #18
    6 rate up comment 3 rate down comment
    chavv ( преди 13 години )
    Гаранцията в Западна Европа и САЩ е:WARRANTY3 YEAR / 60000 MILES 100K kmАко се окоти на 101К - честито. Е, който може да сменя на 4-5 години кола не му е проблем, но не ми се вярва тези двигатели да са търсени при покупка втора ръка.
  • #17
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И не само че Голф 5 бие Хюндая и КИА-та, но го бие по всички параграфи. Извикай някой да ти превежда, че да разбереш кой е победителя, То и да не разбираш езика само от гледане на клипа ти става ясно, че Голфа ги смаза. А като цитирам и тестващите, които казват че предпочитат Голфа, защото е най-удобен и с най-добри материали, дори на малкото място на задната седалка на Голф5 казаха, че е много по-удобно от КИА-та и Хюндай и30. Другия път вместо да лъжеш че и30 бие Голф 5 си вземи преводач.
  • #16
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ""Да бе,АутоБилд хубаво си пишат,само дето AutoMotor&Sport показаха в YouTube каква е истината за Голф 5 и i30(Hyundai i30 vs Golf vs KIA Ceed).Корейката го би във всичко,особено на лосовия тест Голфчето щеше да си остави бронята на асфалта,така лягаше,че шофьора хвана морска болест.И спирачките на Голфа бяха по-слаби.Така,че много поздрави на АутоБилд,ние видяхме истината. "" Ами в това клипче за което пишеш всъщност победителя е Голф 5! Как си разбрал че Хюндая е победител буди недоуме!!!