Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!
Ariel Atom е една от любимите машини на любителите на силни усещания на пътя. Тя изглежда впечатляващо, притежава сериозна мощност и при високи скорости може дори да ви побърка. Какво ли обаче ще се получи, ако тази машина получи още малко мощност? 
Според някои експерти това упражнение е напълно излишно, но инженерите от DDMWorks от Южна Каролина не мислят така. Те са на мнение, че Atom се нуждае от още енергия и се захванаха със сериозна работа. След модернизацията на 2.0 литровия двигател Ecotec, който е напълно променен благодарение на нови части и елементи, мощността нараства на 710 к.с. Което при тегло от 657 кг. предлага съотношение мощност към тежест по-впечатляващо от това, с което разполагат голяма част от спортните суперколи. Дори и Bugatti Veyron.
За да може да се обуздае тази мощ, DDMWorks са поставили на задната ос гуми с широчина 275 мм. Обновеният Atom се предлага с 3 варианта на мощност - 456 к.с., 583 к.с. и за най-храбрите - 710 к.с.


0