IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche вече е собственост на Volkswagen

Концернът обещава независимост на спортната марка

Porsche вече е собственост на Volkswagen

Концернът Volkswagen приключи сделката по закупуване на компанията Porsche, след като в уговорения срок – 1 август, заплати 4.49 млрд. евро за останалите 50.1 % от акциите на спортната марка. През 2009 г. VW плати 3.9 млрд. за 49.1 % от акциите на Porsche.
Porsche вече е собственост на Volkswagen
„Най-после пред нас се отвори път към светлото бъдеще, по който ще вървим заедно – коментира предсeдателят на Борда на директорите на VW и вече и на автомобилния холдинг Porsche Мартин Винтеркорн. – Тясното сътрудничество ще ни позволи да укрепим позициите на Volkswagen и Porsche, и да разширим моделната си гама с нови и най-вече оригинални автомобили”.
Винтеркорн бе категоричен, че Porsche ще запади собственото си оперативно управление, въпреки че то ще бъде подчинено на общата схема на управление в концерна. Спортната марка ще получи независимост, но и сериозна помощ от Volkswagen Group при реализиране на новите си проекти.
Porsche вече е собственост на Volkswagen
Очакванията са в близките няколко години Porsche да увеличи портфолиото си от 5 на 8 модела, като първият съвместен проект е нов автомобил, който ще заеме едно място над Porsche 911 в  моделната гама на компанията.

0 от 500
  • #59
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    a VR6 motorite na VW se izpolzvat dori i v Mercedes VITO inache spored vas e mnogo kalpava firma i vsichko e *** na VW a ?nishto che Volkswagen Touareg se pravi v edin zavod s porsche cayenne i audi c7 i te sa bokluci a ?v edin zavod na edna baza a ednakvi motori samo deto porscheto nema TDI sigurno i W12 motorite sa skapani a ili W16no spored vas sa bokluci ne otrichaite vidimoto
  • #58
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    a nai mnogo pobedi v Le Mans sastezanie za izdarjlivost imat tochno porsche i audi porsche 16 audi 11 a poslednite poredni sa za audi r8 / r10 / r15 / r18i poslednite 2 sa TDI a rally dakar 2009/2010/2011 Volkswagen Touaregama spored vas VW e nishto a?nishtop che beetle e kontroiran ot ferdinant porschenishto che golf e po dizain na Giorgetto Giugiaro / ital design imate haber vie za istoriqta na koncerna i markata
  • #57
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    nqma da si kupish zashtoto nema da imash nujnite sredstva nito za lambonito za bugatinito porschekamo li za bentli a man i scaniq za edni ot nai dobrite kamionia za ducati da ne kazvam ili suzukitova ne sa edni ot nai klasnite motori kamioni i avtomobili nali vie ste kone s kapaci koito ne vijdat hjubavoto a ste zatanali na edno mesto i povtarqshti edno i sashto ne samo che e nai golemiq koncern a i pritejavasht nai klasnite marki i ot tam cherpqt resursi i idei
  • #56
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    НИкога няма да купя нещо което е произведено от Фолксваген.Ако ще тирбушон да е!
  • #55
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Profesora ( преди 13 години )
    Тъпчо,чети внимателно,това е само инхо.,аз си падам по италианки,не ме интересуват другите! Във форумите хората разменят информация,кой каквато намери,а изводите си ги прави всеки индивидуално(парите са си негови).Статията е копирана!Дано поне е интересна за някой!Не съм изразявал собствено мнение!
  • #54
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И един килемтър коментар да напише тъпчото,VW пак ще си остане най-тъпата фирма.
  • #53
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ako si Pendel OK, otidi da ti zabiat edin bor v zadnia dvor!!!!
  • #52
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Китай е откраднал патенти на Volkswagen?Германският концерн е бил шпиониран от китайския си партньор в съвместна компания FAW, пише HandelsblattПрепоръчай (7) Мартин Винтеркорн и китайския му коалиционен партньор Сю Дзиени удължават сътрудничеството, но докога ли ще продължи то? Снимка: РойтерсСимволичен ден главният изпълнителен директор на VW Мартин Винтеркорн и китайският му бизнес партньор Сю Дзиени тържествено си дават дума да продължат своето дългогодишно партньорство с 25 години. Канцлерът Ангела Меркел и китайският премиер Уън Дзябао също са там и аплодират подписването. И всичко това се случва на 23 април тази година във Волфсбург.Само три месеца по-късно доверието към Сю Дзиени, председател на борда на китайската партньорска фирма FAW, вече е под нулата. По информация на германския икономически всекидневник Handelsblatt китайците са направили нелегален трансфер на технологии, и то продължително и систематично.Това е истинска катастрофа, заявява високопоставен мениджър на VW пред вестника.Още по тематаКитайските функционери вече няма да могат да се возят на западни автомобилиGeneral Motors разширява дейността си в КитайVolkswagen с ръст от 40% в продажбите си в КитайПреди няколко седмици мениджъри на VW в Китай разбират, че FAW събира предложения за основни компоненти при доставчиците на ръчната скоростна кутия MQ 200. Основателното подозрение на мениджърите: китайците искат да възстановят скоростната кутия, за да я вградят в техния модел Besturn B50. Малкият автомобил ще бъде изнасян за Русия и там ще конглокира марките VW и Skoda.Досега европейските производители на автомобили само наблюдават как китайските партньори имитират дизайна на колите. Но при едно съвместно предприятие да се копират цели планове за конструкции това е изцяло ново измерение за VW.Случаят е още по-сложен, защото компанията от Волфсбург още в края на 2010 г. разбра, че китайците използват плановете за конструкция на Volkswagen, за да копират незаконно дори двигателя EA 111. Този тип двигатели задвижва VW Polo и Golf. Инженери на FAW просто променят разстоянието на цилиндъра с няколко милиметра.Според специалистите на Volkswagen най-малко четири валидни патента в Китай са били нарушени. Изпълнителният директор на VW Винтеркорн е запознал Сю Дзиени с инцидента от през декември 2010 г. А директорът на FAW е обещал да разгледа въпроса.През пролетта на 2011 г. FAW обясни, че в случая с копието на двигателя става дума за индивидуална грешка на инженер по развойната дейност, който не е доразбрал нещо и затова е бил "силно критикуван".Междувременно според различни машиностроителни компании, с които VW си сътрудничи, FAW е изградил в Чанчун специална фабрика за изкопираните двигатели. Продукцията трябва да започне всеки момент.И новото разкритие, че сега е изкопирана и скоростната кутия, се вписва в картинката за китайски партньор, който се е превърнал в съперник. А тъкмо четирицилиндровият двигател на VW е солидна част от германската инженерна дейност. Клиентите оценяват плавната му и динамична работа в модели като Golf или Polo.Китайският вариант обаче показвал минимални промени. Дори и детайли като водачите за клапани съвпадат. Става дума "определено за копие на двигатели на VW, с някои леки промени", отбеляза експерти на VW в края на 2010 г.Особено дръзко: На цилиндъра FAW просто заменя логото на VW със собственото си лого.Точността на копие от Китай не е случайна: като планове за съставянето им служат инженерни чертежи от самия VW, които обаче не би трябвало да попадат във FAW. Двигателят на VW тип EA 111 се създава от съвместното предприятие FAW-Volkswagen в Чангчун за местна употреба по силата на лиценз, издаден от VW. Правата за него са само в общата компания, но не и във FAW.Шаблонът за копието идва от съвместното предприятие. Никога не е било позволявано плановете да се изнасят" казва мениджър на VW. "Така не се работи съвместно, това разбива доверието". Нито FAW е получил съгласието на VW, нито пък китайците плащат лицензионна такса.1 2 Още по темата:Азияпазар на автомобилиVWМартин Винтеркорн
  • #51
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Голям майтап са тези от WRC,алоооооооо-Lacia MARTINI беше отбора около ореола на който процъфтя цял един спорт.Монте Карло,Монако,Френската Ривиера,Висша Италианска Мода и Дизайн!Сега-Polo,Hyundai, кой пусна селендурите при Хай Лайфа;за това не е интересен рали шампионата!
  • #50
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота (Toyota) обяви късно снощи, че изтегля към 1,5 милиона автомобила в световен мащаб, предаде ДПА. Японският автомобилопроизводител уточни, че прави изтеглянето доброволно заради опасения за проблем със задното окачване при някои коли.