IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Грък навъртя 1 млн. км с Mercedes-Benz

Таксито е модел E270 CDI , произведено през 2003 г.

Грък навъртя 1 млн. км с Mercedes-Benz

Гръцкият таксиметров шофьор Джордж Василакис навъртя съ своя автомобил Mercedes-Benz, произведен през 2003 г. Това съобщи изданието LeftLane News.
Грък навъртя 1 млн. км с Mercedes-Benz
Василакис купил седана Mercedes-Benz E270 CDI с 2.7-литров дизелов мотор чисто нов. Към момента колата е с оригиналния си 5-цилиндров двигател и 6-степенна трансмисия, които за близо 10 години не са били ремонтирани сериозно. Гръкът признава, че за този период само веднъж му се е наложило да поправя турбината на агрегата.
Грък навъртя 1 млн. км с Mercedes-Benz
В момента километражът на таксито е спрян на 999 999 км. и Василакис пресмята пробега му, като изчислява изразходваното гориво. По негови думи към момента колата е изминала 1.03 млн км. Ако това се потвърди, той ще може да смени машината си за нов Mercedes с доплащане.
Грък навъртя 1 млн. км с Mercedes-Benz
Според германския производител абсолютен рекордьор по пробег на автомобил на марката е друг гръцки таксиметров шофьор - Грегорис Сакинидис. През периода 1981-2004 г. той е преминал 4.5 млн. км. със своя Mercedes-Benz 240D, произведен през 1976 г. В последствие Сакинидис е предал своята кола в музея на марката и е получил чисто нов  C200 CDI.
Грък навъртя 1 млн. км с Mercedes-Benz

Тагове: E-Class
0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Божидар Митев ( преди 6 години )
    Имам Мерцедес Спринтер 413CDI 129 к.с. преустроен в 20 местен автобус- 2000 година.В момента е на 922500 км.Най сложния ремонт който му е правен е ремонт дюзи на 695000 км.Двигателя не е пипат.От смяна до смяна на масло не се долива ни грам.Не са сменян съединител,карета и лагери на крадат.Единствено от месец се чува шум(виене)в диференциален.
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Propov ( преди 13 години )
    Тук е пълно с ***!Правите си генерални изводи за дадена марка и спорите на база изключения.Този минал 1000000 км,другия 1000000 мили....ама това какъв процент от произведените бройки е?А средно по колко км. минават преди да каталясат?
  • #40
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Едни превъртват назад километража 1000 пари в повече да изкарат, а най-хитрите-превъртват ги напред-цял нов автомобил от фирмата да изкарат!
  • #39
    6 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Ima edna prikazka-'lukav kato gruk'!Koi znae kolko e prevurtyal kilometraga,4e v taya kriza shte vidi nova kola prez kriv makaron!Dori i POLO ne moge da si kupi.
  • #38
    5 rate up comment 4 rate down comment
    нова Dacia ( преди 13 години )
    Че те и Логаните ако ги даваха без пари или с отстъпки за 1 000 000км. Dacia вече щяха да са фалирали заради нашите бакшиши ;)
  • #37
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма начин за 1М километра само веднъж да е сменял (рециклирал) турбина и то на комън рейл!
  • #36
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На времето много от софийските бакшиши навърятха по милион километри с Тико-вците.
  • #35
    5 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    *** то проблеми с Тойта няма , те дори резервни части за Азия нямат , иначе гърмят посолства.....сбърках три годишните деца не са толкова найвни....
  • #34
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако си купиш ВАГ ставаш пръв приятел с кварталния майстор.
  • #33
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Браво на Тойота така се печели доверието на клиента.Всеки би предпочел и най-малкия проблем да е отстранен безплатно за сметка на фирмата.Не като мошениците от ВАГ,всичко за сметка на клиента.Те ВАГ са от момента на слизане от конвейра до края в сервизна акция.