IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новият Lexus LS

В модела има 3000 изменения, 3 от които са иновации в световен мащаб

Това е новият Lexus LS

На закрита презентация в Сан Франциско Lexus показа новото поколение на флагмана си – седана LS. Както се очакваше, моделът е претърпял сериозен фейслифт вместо да бъде напълно нов. Промените са в преднана част, където се вижда фирмената решетка на радиатора и нови светодиоди. Има и версия F Sport, при която решетката е различна.
Това е новият Lexus LS
Според производителя в конструкцията на LS са внедрени над 3000 изменения, три от които са иновации в световен мащаб. А 15 от тях за първи път се използват на автомобили Lexus. Сред най-интересните са шумопоглъщащите колела, които намаляват шума в салона, благодарение на внедрените в тях кухини. Освен това за подобряване на изолацията сериозна роля играе и новата структура на каросерията.
Повече са промените в самия салон. Тук има 12.3-инчов дисплей, познат от модела GS, както и плейър Blu-ray за пасажерите на задните седалки. Машината разполага с аналогови часовници с функция за сверяване чрез GPS, както и с нова климатична система, която позволява охлаждане и подгряване на седалките, както и подгряване на волана.
Това е новият Lexus LS
Някои изменени са настъпили и в характеристиките на самия автомобил, като за целта са преработени усилвателя на кормилната уредба и мулти-линк окачването. Машината разполага със система AVS, която променя твърдостта на окачването и контролира блокажа на четирите колела.
Новият Lexus LS разполага с 5 възможности за избор на режим на работа на двигателя  - ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S и SPORT S+. Двигателите и трансмисиите си остават същите, като версията LS 460 разполага с V8 мотор с обем 4.6 литра, но с леко увеличена мощност - от 380 на 386 к.с., и въртящ момент от 497 Нм. Хибридът LS 600h както и в предишната версия има 5.0 литров V8 бензинов агрегат, съчетан с 2 електромотора.
Това е новият Lexus LS
Голямата новина е пакетът F Sport, който за първи път се предлага при моделите LS. Той е с пневматично спортно оккачване, което снижава автомобила с 10 мм. Освен това в компанията сериозно са поработили върху системите да сигурност, като най-важната от тях е Pre-crash Safety (A-PCS), която помага на водача да избегне или да намали последиците от евентуален сблъсък с друг пешеходец или автомобил.

Тагове: f sport ls ls 600h
0 от 500
  • #26
    6 rate up comment 17 rate down comment
    весо ( преди 13 години )
    ха ха - "като най-важната от тях е Pre-crash Safety , която помага на водача да избегне или да намали последиците от евентуален сблъсък с друг пешеходец или автомобил."Това пък го изкопираха преди години от от мерцедес "Европейският комитет по провеждане на независими краш-тестове Euro NCAP (European New Car Assessment Program) награди Mercedes-Benz в рамките на новата си програма Euro NCAP Advanced. Призът се дава заради системата за превантивна безопасност на шофьора и пътниците PRE-SAFE ."
  • #25
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Q ( преди 13 години )
    Nemskite sa za Karane a Lexus e za vozene.Pri Lexus useshtaneto e suvurshenno drugo , nai-malkoto zashtoto e Hibrid.Za da me razberete , otidete i napravete testdrive.
  • #24
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Селски те хубаво са я представили бе ама къса им на Крайслер тия конзоли?Тойота ще ги направи реалност!Някой ден ще представят и летяща чиния.Тойота и нея ще направи реалност!
  • #23
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Оххх тоя бил много смешен цитирам "Chovek , kogato e mlad i si mechtae za Lux avtomobil i nqma vuzmojnost da si kupi takuv - si vzima Audi" Само където *** Лексуса е доста по-евтин от Ауди. Сравни модели с един и същи двигател в един и същи клас на който и континет искаш и сравнявай. Дори ако натовариш Аудито с екстрите на Лексус в същия клас със същия двигател, Аудито ще ти излезе ама много,много по-скъпо. Ама от къде селяка да знае. Повечко чети, по-малко ще ти се смеят хората.
  • #22
    4 rate up comment 15 rate down comment
    весо ( преди 13 години )
    оаааааааааааааааааа,повърнах.аутомедия,добри хора моля ви като слагате снимки на такива неща-не знам какво е това *** ми се разбунтува стомаха-слагаите едно червенох предупреждение че ще го гледаш на своя отговорност.мерси.
  • #21
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе селски тая централна дигитална конзола я представиха Крайслер още през 2009г. на концепта на Крайслер 200С. Японците пак крали идеи, че и ги патентовали. За това и винаги ще си останат зад немските премиум. Да не говорим че в момента по улиците пъпли Tesla Model S с такава централна конзола. Дори можем да добавим и тъчпада на Ауди, който също управлява доста функции. Смешните японци пак гледали кво правят и предлагат другите и го обявили за своя иновация оле мале.
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До АЗ ( преди 13 години )
    Ясно че повечето не са се возили и карат 15-20 годишни коли, но все пак ако има някой който е пробвал ЛС и поне 1 от немските, нека сподели.
  • #19
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Q ( преди 13 години )
    Chovek , kogato e mlad i si mechtae za Lux avtomobil i nqma vuzmojnost da si kupi takuv - si vzima Audi.Sled koeto natrupva malko parichki iska neshto po-agresivno i naistina Premium a ne sreden class - Vzima si - 7-to Chudo.Posle stava "Golqm barovec" i iska vsichki da znaqt tova - kupuva si S-class.Nai-nakraq veche e Barovec iska da se vozi i da nqma technicheski problemi - skorosgni kutii, vuzdushno okachvane i t.n. iska da e v Lux i si vzima Lexus LS600HL.
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Аз ( преди 13 години )
    До анонимния, ти майтапиш ли се бе? Тук 80% се возят на СГС или там съответните еквиваленти, а останалите 19,999% на 15 годишни трошки...
  • #17
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз лично очаквам от към возия да спорят лекса и Мерцедес.БМВ 7 със сигурност ще вози супер, но мисля, че няма да е като мерцедеса и Лекса.А8 - ДЪРВО за това съм 100% сигурен.Возил съм се на първото и по неравностите блъска като ремарке.В новите несъм, но по всички тестове и отзиви на хора дето са се качвали А8 е ДЪРВО