IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новият Lexus LS

В модела има 3000 изменения, 3 от които са иновации в световен мащаб

Това е новият Lexus LS

На закрита презентация в Сан Франциско Lexus показа новото поколение на флагмана си – седана LS. Както се очакваше, моделът е претърпял сериозен фейслифт вместо да бъде напълно нов. Промените са в преднана част, където се вижда фирмената решетка на радиатора и нови светодиоди. Има и версия F Sport, при която решетката е различна.
Това е новият Lexus LS
Според производителя в конструкцията на LS са внедрени над 3000 изменения, три от които са иновации в световен мащаб. А 15 от тях за първи път се използват на автомобили Lexus. Сред най-интересните са шумопоглъщащите колела, които намаляват шума в салона, благодарение на внедрените в тях кухини. Освен това за подобряване на изолацията сериозна роля играе и новата структура на каросерията.
Повече са промените в самия салон. Тук има 12.3-инчов дисплей, познат от модела GS, както и плейър Blu-ray за пасажерите на задните седалки. Машината разполага с аналогови часовници с функция за сверяване чрез GPS, както и с нова климатична система, която позволява охлаждане и подгряване на седалките, както и подгряване на волана.
Това е новият Lexus LS
Някои изменени са настъпили и в характеристиките на самия автомобил, като за целта са преработени усилвателя на кормилната уредба и мулти-линк окачването. Машината разполага със система AVS, която променя твърдостта на окачването и контролира блокажа на четирите колела.
Новият Lexus LS разполага с 5 възможности за избор на режим на работа на двигателя  - ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S и SPORT S+. Двигателите и трансмисиите си остават същите, като версията LS 460 разполага с V8 мотор с обем 4.6 литра, но с леко увеличена мощност - от 380 на 386 к.с., и въртящ момент от 497 Нм. Хибридът LS 600h както и в предишната версия има 5.0 литров V8 бензинов агрегат, съчетан с 2 електромотора.
Това е новият Lexus LS
Голямата новина е пакетът F Sport, който за първи път се предлага при моделите LS. Той е с пневматично спортно оккачване, което снижава автомобила с 10 мм. Освен това в компанията сериозно са поработили върху системите да сигурност, като най-важната от тях е Pre-crash Safety (A-PCS), която помага на водача да избегне или да намали последиците от евентуален сблъсък с друг пешеходец или автомобил.

Тагове: f sport ls ls 600h
0 от 500
  • #76
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Що не си направите по един тро*пет,и не се разкарате!
  • #75
    14 rate up comment 2 rate down comment
    takumi ( преди 13 години )
    Cenitell, радвам се че има разумни и мислещи хора като теб в тоя сайт.
  • #74
    21 rate up comment 3 rate down comment
    takumi ( преди 13 години )
    doc, нищо не си пропуснал. Само поредната доза помия по Лексус от технически неграмотните зомбирани фенчета на немските "премиуми".
  • #73
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Няма нищо нередно почитател на друга марка да критикува в случая Лексус-та тук не е храм, но да се основава на факти,тестове или поне лична преценка-например, не искам да е надежна и луксозна колата, а ми е важно отпред да й се клати любимата ми емблева!:)
  • #72
    11 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    SUGALYAVAM,4E MNOGO KUSNO VLIZAM VUV FORUMA,NO DA SE KARA TOYOTA I LEXUS IZISKVA DA SE IZKARVAT PARI,A NE DA SE ZVERISH PO FORUMITE.VESI RAZLIKATA MEGDU TOZI LEXUS I TVOITA AUDKA E RAZLIKATA MEGDU KOSMI4ESKA SOVALKA I KARUCA S KAMSHI4NO ZAPALVANE
  • #71
    26 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те германските кошници са в каменната ера откакто Лексус излезе на сцената 1989-та година. Винаги с най-безшумните и технологични автомобили - Лексус.
  • #70
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Онзи ( преди 13 години )
    и изведнъж гермаските кошници отидоха в каменната ера :)
  • #69
    23 rate up comment 3 rate down comment
    takumi ( преди 13 години )
    весо, цитирал си няква смехотворна немска пропаганда. Но някак си помежду другото си пропуснал че тая система е базирана само на АБС сензорите. Докато системата на Тойота от 2003 е базирана на радар и сензори за странично приплъзване за определяне дали ударът е неизбежен. Разликата е горе-долу като разликата между магаре и космос.
  • #68
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *селянин
  • #67
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Веско е неграмотен селпнин от провинцията. Идеален е за фен на германски коли. Чудно! Мен щеше да ме е срам такъв *** да е фен на японските коли, камо ли на Лексус. Няма умствен капацитет момчето.