IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Peugeot 208

Иска да повтори успеха на бестселърите 205 и 206

Новото Peugeot 208

Новото Peugeot 208
Автомобилите с индекс "20" са най-важните, а и най-силните модели на френската марка Peugeot. Моделите 205 и 206 направиха истински фурор, но след тях се появи 207, който така и не оправда очакванията. Сега на пазара излезе 208, който има задачата да върне славата на марката в този пазарен сегмент, като повтори успеха на Peugeot 205 и Peugeot 206.

Задачата му няма да бъде лека, тъй като 206 записа над 5 млн. продажби. В днешно време обаче колите от сегмент "В" стават все по-популярни, по-търсени, а и по-универсални. Те имат малки размери, достъпни цени и нисък разход на гориво, като предлагат отлични качества за града и сносен комфорт при извънградско каране.
Новото Peugeot 208
За да се справи със задачата си Peugeot 208 залага на типичните за марката дизайн, комфортна возия и уникални решения в интериора. Към това трябва да добавим и икономичните мотори, които също не са за пренебрегване.

Въпреки, че 208 е лесно разпознаваем като Peugeot той изглежда доста различно от своите предшественици. Няма и помен от позната от 207 "усмихната предна броя", като при екстериора е заложено на множество хромирани елементи, които придават лукс и усещане за автомобил от по-висок клас.

Промените в интериора също са забележими. Напълно нов е воланът, който е с много малки размери. Новаторско е и арматурното табло, което е разположено над него, за да бъде точно пред погледа на водача. Иначе, приборите са поставени на по-удобни за водача места, като материалите са с много добро качество, а французите са поработили сериозно и върху шумоизолацията.

Друго нещо, което впечатлява, е цветния чувствителен на допир дисплей, който е рядкост при автомобилите от този клас. Той е разположен в центъра на таблото и се достига по удобен начин. Като плюс за интериора може да се добави голямото вътрешно пространство, което лесно приютява четирима възрастни. Интересното е, че 208 е по-малко на размери от 207, но го превъзхожда по обем отвътре. Багажникът му също е по-голям.
Новото Peugeot 208
Изненади при возията на 208 няма. Компактната кола вози меко, стабилно и поти не усещат неравностите на пътя, което е рядкост за автомобили от този сегмент. Колата е послушна при по-рязко влизане в завой и предлага удобство и комфорт, както за водача, така и за пътниците.

Благодарение на предлаганите серийно за модела технологии като система за стабилност (ESP), електронен разпределител на спирачното усилие (REF), ограничител на приплъзването (ASR) и асистент за екстремно спиране (AFU), колата се държи отлично на пътя. И няма стои уверено, дори при неблагоприятни метеорологични условия.
Новото Peugeot 208
Що се отнася до двигатели, при тях французите са заложили най-вече на икономията на гориво, като особено впечатление в тази насока правят дизелите. Те предлагат смесен разход от под 4 л/100 км., а най-впечатляваща е версията е-HDi с 1.4-литров мотор. Този модел, който се води микро хибрид и разполага със старт/стоп система, харчи едва 3.6 л/100 км в града и има емисии на C02 от едва 87 г/км.

При бензиновите версии прави впечатлението наличието на 3-цилиндрови мотори от ново поколение. Те са с обем 1.0 и 1.2 литра, а мощността им съответно е 68 и 82 к.с. Те също предлагат добър разход на гориво, който е под 5 литра на 100 км при смесен цикъл.

Предстои поставянето и познатия 1.6 литров турбомотор, който е съвместно производство с BMW. Ще има, разбира се, и GTI-модификация, за която е предвиден агрегат с мощност над 200 к.с.
Новото Peugeot 208
Дали Peugeot 208 ще повтори успеха на бестселърите 205 и 206 предстои да разберем. Шансовете му обаче изглеждат добри. Той има всичко необходимо, за да успее - просторен салон, шикозна визия, качествена изработка и богата гама от икономични, но динамични двигатели.

Факт е и първото му отличие, което дойде още в деня на началото на продажбите му във Великобритания. Френското возило бе отличено в категорията "Супермини" от престижното автомобилно списание Auto Express, като победи Audi A1 и Ford Fiesta.
Новото Peugeot 208
Оценките на Peugeot 208 по десетобалната система

Приложимост в ежедневието - 8 (Идеален за града. Дизеловите мотори вършат добра работи и при извънградско каране)

Надеждност - 9 (Това е един от най-важните модели за Peugeot и французите са му отделили много сериозно внимание)

Оборудване - 9 (Стандартното оборудване предлага доста неща, а най-скъпите модификации разполагат дори с тъч скрийн дисплей)

Пространство - 9 (208 е по-малко на размери от 207, но го превъзхожда по обем отвътре. Багажникът му също е по-голям)

Цена/Качество - 9 (Достъпна цена (от 20,381 лв с ДДС) за това, което предлага)

Качество на материалите - 9 (Добра изработка. Материалите са приятни както на вид, така и на допир)

Разход на гориво - 10 (Ниското потребление на гориво е било водещ елемент при разработката на 208)

Удоволствие от шофирането - 8 (Комфортна, но стегната возия. Директен и точен волан. Дизеловите модификации предлагат добра динамика)

Тагове: Peugeot 208
0 от 500
  • #30
    5 rate up comment 0 rate down comment
    kiki ( преди 13 години )
    и още нещо .... човек които е решил че ще кара Peugeot никога няма да си купи Hyundai..
  • #29
    5 rate up comment 0 rate down comment
    kiki ( преди 13 години )
    Да се управлява 208 е истинско удоволствие и определено е много различен от всичко друго в този клас... убеден съм че автомобилът ще има много големи успехи
  • #28
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като гледам новия i20 май е реплика на i30.А дизелово пежо 207 да върви не знам,за сметка на това разхода под 5/100 не пада.За това пък хюндая не трака и не пука,като френското дръвче.Много хляб има да ядат Пежо за да стигнат Хюндай.Според мен нямат шанс.Корейците за нула време ги стигнаха и ги минаха.
  • #27
    7 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Едно е каталожен разход, друго е реален! Освен това не познавам собственик на дизелово пежо който да се оплаква откъм разход, дори може би разхода им е най силната страна на Пежо-ситроен...
  • #26
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Този разход 3.6/100 не е нищо особено.Новият Hyundai i30 в по-горния клас харчи 3.7/100 от 128 коня.В този клас новото i20 има разход от 3.2/100.Добър опит на французите,но са далече от най-добрите.Пак са в графа "посредствени". " Ама поне е Пежо а не евтин и гаден хюндай. А и ще върви като го настъпиш а не като при Хюндай да слизаш и да буташ когато бързаш и накрая Поне си купуваш Пежо а при Хюндай и20 купуваш евтина реплика на Опел Корса от който корейците са крали дизайна.
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 13 години )
    2009 си е към 4 годишна кола, която спокойно е над 100 000 км, което я прави направо пра дядо.Реалната цена на 208, за мен е около 23 000 лв. И лично бих си взел такава конфигурация. Ако търса нещо нафрашкано с екстри задължително се минава в по-горния клас. То такава черупка няма капацитета, ни място ни мощ да влачи толкова екстри. А и бих заложил на бензина. По-безпроблемен е определено, а и доста по-евтин, особено при пробези до 15К км годишно.
  • #24
    1 rate up comment 5 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Лично на мен ми идва малко кичозен този мъник на пежо :) при цялото старание което е видно че са вложили в разработката и желанието им за нещо различно и запонящо се някак си не им се е получило :)....ако беше малко по-изчистено и рафинирано.... ;)
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Силуета доста прилича на Toyota Yaris.Едва ли е съвпадение.
  • #22
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Този разход 3.6/100 не е нищо особено.Новият Hyundai i30 в по-горния клас харчи 3.7/100 от 128 коня.В този клас новото i20 има разход от 3.2/100.Добър опит на французите,но са далече от най-добрите.Пак са в графа "посредствени".
  • #21
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Иван ( преди 13 години )
    За тези пари определено бих си взел някоя корейска - i30 или подобна. Идва с повече екстри и определено изглежда една идея по добре от вътре от това дърво. Само виж какво разстояние има вратичката на жабката и ще ти стане ясно за какво идва реч!