IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Peugeot 208

Иска да повтори успеха на бестселърите 205 и 206

Новото Peugeot 208

Новото Peugeot 208
Автомобилите с индекс "20" са най-важните, а и най-силните модели на френската марка Peugeot. Моделите 205 и 206 направиха истински фурор, но след тях се появи 207, който така и не оправда очакванията. Сега на пазара излезе 208, който има задачата да върне славата на марката в този пазарен сегмент, като повтори успеха на Peugeot 205 и Peugeot 206.

Задачата му няма да бъде лека, тъй като 206 записа над 5 млн. продажби. В днешно време обаче колите от сегмент "В" стават все по-популярни, по-търсени, а и по-универсални. Те имат малки размери, достъпни цени и нисък разход на гориво, като предлагат отлични качества за града и сносен комфорт при извънградско каране.
Новото Peugeot 208
За да се справи със задачата си Peugeot 208 залага на типичните за марката дизайн, комфортна возия и уникални решения в интериора. Към това трябва да добавим и икономичните мотори, които също не са за пренебрегване.

Въпреки, че 208 е лесно разпознаваем като Peugeot той изглежда доста различно от своите предшественици. Няма и помен от позната от 207 "усмихната предна броя", като при екстериора е заложено на множество хромирани елементи, които придават лукс и усещане за автомобил от по-висок клас.

Промените в интериора също са забележими. Напълно нов е воланът, който е с много малки размери. Новаторско е и арматурното табло, което е разположено над него, за да бъде точно пред погледа на водача. Иначе, приборите са поставени на по-удобни за водача места, като материалите са с много добро качество, а французите са поработили сериозно и върху шумоизолацията.

Друго нещо, което впечатлява, е цветния чувствителен на допир дисплей, който е рядкост при автомобилите от този клас. Той е разположен в центъра на таблото и се достига по удобен начин. Като плюс за интериора може да се добави голямото вътрешно пространство, което лесно приютява четирима възрастни. Интересното е, че 208 е по-малко на размери от 207, но го превъзхожда по обем отвътре. Багажникът му също е по-голям.
Новото Peugeot 208
Изненади при возията на 208 няма. Компактната кола вози меко, стабилно и поти не усещат неравностите на пътя, което е рядкост за автомобили от този сегмент. Колата е послушна при по-рязко влизане в завой и предлага удобство и комфорт, както за водача, така и за пътниците.

Благодарение на предлаганите серийно за модела технологии като система за стабилност (ESP), електронен разпределител на спирачното усилие (REF), ограничител на приплъзването (ASR) и асистент за екстремно спиране (AFU), колата се държи отлично на пътя. И няма стои уверено, дори при неблагоприятни метеорологични условия.
Новото Peugeot 208
Що се отнася до двигатели, при тях французите са заложили най-вече на икономията на гориво, като особено впечатление в тази насока правят дизелите. Те предлагат смесен разход от под 4 л/100 км., а най-впечатляваща е версията е-HDi с 1.4-литров мотор. Този модел, който се води микро хибрид и разполага със старт/стоп система, харчи едва 3.6 л/100 км в града и има емисии на C02 от едва 87 г/км.

При бензиновите версии прави впечатлението наличието на 3-цилиндрови мотори от ново поколение. Те са с обем 1.0 и 1.2 литра, а мощността им съответно е 68 и 82 к.с. Те също предлагат добър разход на гориво, който е под 5 литра на 100 км при смесен цикъл.

Предстои поставянето и познатия 1.6 литров турбомотор, който е съвместно производство с BMW. Ще има, разбира се, и GTI-модификация, за която е предвиден агрегат с мощност над 200 к.с.
Новото Peugeot 208
Дали Peugeot 208 ще повтори успеха на бестселърите 205 и 206 предстои да разберем. Шансовете му обаче изглеждат добри. Той има всичко необходимо, за да успее - просторен салон, шикозна визия, качествена изработка и богата гама от икономични, но динамични двигатели.

Факт е и първото му отличие, което дойде още в деня на началото на продажбите му във Великобритания. Френското возило бе отличено в категорията "Супермини" от престижното автомобилно списание Auto Express, като победи Audi A1 и Ford Fiesta.
Новото Peugeot 208
Оценките на Peugeot 208 по десетобалната система

Приложимост в ежедневието - 8 (Идеален за града. Дизеловите мотори вършат добра работи и при извънградско каране)

Надеждност - 9 (Това е един от най-важните модели за Peugeot и французите са му отделили много сериозно внимание)

Оборудване - 9 (Стандартното оборудване предлага доста неща, а най-скъпите модификации разполагат дори с тъч скрийн дисплей)

Пространство - 9 (208 е по-малко на размери от 207, но го превъзхожда по обем отвътре. Багажникът му също е по-голям)

Цена/Качество - 9 (Достъпна цена (от 20,381 лв с ДДС) за това, което предлага)

Качество на материалите - 9 (Добра изработка. Материалите са приятни както на вид, така и на допир)

Разход на гориво - 10 (Ниското потребление на гориво е било водещ елемент при разработката на 208)

Удоволствие от шофирането - 8 (Комфортна, но стегната возия. Директен и точен волан. Дизеловите модификации предлагат добра динамика)

Тагове: Peugeot 208
0 от 500
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Никой не е споменал,че е автомобилна,не се прави на тапир.
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    хааа Некерман амтомобилна фирма ли е бе? Некерман издават каталози за женски и мъжки облекла, юношески и детски дрехи, обувки и много аксесоари, домашен текстил, интериор.
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Няма и помен от позната от 207 усмихната предна броя" сега вече решеткага се е ухилила. Една от колите ни е Пежо 206. купихме го чисто ново преди 10г. 1,4 ХДИ 68к.с. за в града става извън града изпреварва много труно, харчи много малко нафта и има абсурдно евтина поддръжка, но пластвасите са супер евтини незнам как са напаснати предавателните числа на трансмисията, но колата често вибрира заради трансмисията, оставя впечатление , че или предавката е прекалено ниска или прекалено висока а не е
  • #7
    10 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    пежо и ситроен изобщо не подпират яко германските марки. ама изобщо. затова сега правят по 10000 работника съкращения. но искрено се надявам това пежо да е добре направено.
  • #6
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нещо французите ме го издокаратаха, на Ситроен ми харесва повече визията и има мноого добър вид, а тези Пежа верно са като китайски ментета...
  • #5
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не смятам че китайските *** отстъпват на френските ***, а пък цената е доста по ниска.
  • #4
    11 rate up comment 10 rate down comment
    fan ( преди 13 години )
    изглежда чудесно, но всички знаем, че е ужасен кошник....а и тези кодификации на снимката отиват на 30 000 лева а не базова цена... но за 2 дни с кола на фирмата и спане в хотела толкова :)
  • #3
    13 rate up comment 7 rate down comment
    blago ( преди 13 години )
    много са готини, дизайн отвън-отвъте - бонбон!Радващо е че Пежо и Ситроен подпират яко германските марки в сегмента.
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Малии, щом и осмици има тук там, направо не ми се мисли що за кола е :D
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Super Auto.