IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Peugeot 208

Иска да повтори успеха на бестселърите 205 и 206

Новото Peugeot 208

Новото Peugeot 208
Автомобилите с индекс "20" са най-важните, а и най-силните модели на френската марка Peugeot. Моделите 205 и 206 направиха истински фурор, но след тях се появи 207, който така и не оправда очакванията. Сега на пазара излезе 208, който има задачата да върне славата на марката в този пазарен сегмент, като повтори успеха на Peugeot 205 и Peugeot 206.

Задачата му няма да бъде лека, тъй като 206 записа над 5 млн. продажби. В днешно време обаче колите от сегмент "В" стават все по-популярни, по-търсени, а и по-универсални. Те имат малки размери, достъпни цени и нисък разход на гориво, като предлагат отлични качества за града и сносен комфорт при извънградско каране.
Новото Peugeot 208
За да се справи със задачата си Peugeot 208 залага на типичните за марката дизайн, комфортна возия и уникални решения в интериора. Към това трябва да добавим и икономичните мотори, които също не са за пренебрегване.

Въпреки, че 208 е лесно разпознаваем като Peugeot той изглежда доста различно от своите предшественици. Няма и помен от позната от 207 "усмихната предна броя", като при екстериора е заложено на множество хромирани елементи, които придават лукс и усещане за автомобил от по-висок клас.

Промените в интериора също са забележими. Напълно нов е воланът, който е с много малки размери. Новаторско е и арматурното табло, което е разположено над него, за да бъде точно пред погледа на водача. Иначе, приборите са поставени на по-удобни за водача места, като материалите са с много добро качество, а французите са поработили сериозно и върху шумоизолацията.

Друго нещо, което впечатлява, е цветния чувствителен на допир дисплей, който е рядкост при автомобилите от този клас. Той е разположен в центъра на таблото и се достига по удобен начин. Като плюс за интериора може да се добави голямото вътрешно пространство, което лесно приютява четирима възрастни. Интересното е, че 208 е по-малко на размери от 207, но го превъзхожда по обем отвътре. Багажникът му също е по-голям.
Новото Peugeot 208
Изненади при возията на 208 няма. Компактната кола вози меко, стабилно и поти не усещат неравностите на пътя, което е рядкост за автомобили от този сегмент. Колата е послушна при по-рязко влизане в завой и предлага удобство и комфорт, както за водача, така и за пътниците.

Благодарение на предлаганите серийно за модела технологии като система за стабилност (ESP), електронен разпределител на спирачното усилие (REF), ограничител на приплъзването (ASR) и асистент за екстремно спиране (AFU), колата се държи отлично на пътя. И няма стои уверено, дори при неблагоприятни метеорологични условия.
Новото Peugeot 208
Що се отнася до двигатели, при тях французите са заложили най-вече на икономията на гориво, като особено впечатление в тази насока правят дизелите. Те предлагат смесен разход от под 4 л/100 км., а най-впечатляваща е версията е-HDi с 1.4-литров мотор. Този модел, който се води микро хибрид и разполага със старт/стоп система, харчи едва 3.6 л/100 км в града и има емисии на C02 от едва 87 г/км.

При бензиновите версии прави впечатлението наличието на 3-цилиндрови мотори от ново поколение. Те са с обем 1.0 и 1.2 литра, а мощността им съответно е 68 и 82 к.с. Те също предлагат добър разход на гориво, който е под 5 литра на 100 км при смесен цикъл.

Предстои поставянето и познатия 1.6 литров турбомотор, който е съвместно производство с BMW. Ще има, разбира се, и GTI-модификация, за която е предвиден агрегат с мощност над 200 к.с.
Новото Peugeot 208
Дали Peugeot 208 ще повтори успеха на бестселърите 205 и 206 предстои да разберем. Шансовете му обаче изглеждат добри. Той има всичко необходимо, за да успее - просторен салон, шикозна визия, качествена изработка и богата гама от икономични, но динамични двигатели.

Факт е и първото му отличие, което дойде още в деня на началото на продажбите му във Великобритания. Френското возило бе отличено в категорията "Супермини" от престижното автомобилно списание Auto Express, като победи Audi A1 и Ford Fiesta.
Новото Peugeot 208
Оценките на Peugeot 208 по десетобалната система

Приложимост в ежедневието - 8 (Идеален за града. Дизеловите мотори вършат добра работи и при извънградско каране)

Надеждност - 9 (Това е един от най-важните модели за Peugeot и французите са му отделили много сериозно внимание)

Оборудване - 9 (Стандартното оборудване предлага доста неща, а най-скъпите модификации разполагат дори с тъч скрийн дисплей)

Пространство - 9 (208 е по-малко на размери от 207, но го превъзхожда по обем отвътре. Багажникът му също е по-голям)

Цена/Качество - 9 (Достъпна цена (от 20,381 лв с ДДС) за това, което предлага)

Качество на материалите - 9 (Добра изработка. Материалите са приятни както на вид, така и на допир)

Разход на гориво - 10 (Ниското потребление на гориво е било водещ елемент при разработката на 208)

Удоволствие от шофирането - 8 (Комфортна, но стегната возия. Директен и точен волан. Дизеловите модификации предлагат добра динамика)

Тагове: Peugeot 208
0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Иван ( преди 13 години )
    По стечение на обстоятелствата ми се налагаше доста дълго да карам такива коли. И честно казано не искам да чуя за тях. След 206 съм карал 206+ около 30 000 километра и 207 - около 25 000. Няма по голям таралясник! 207цата се разхлопа още на 5000 км. Вътре в купето беше голям шум, хлопаха разни детайли от интериора и т.н. 206+а горе долу биваше.Та Пежо ли е- не ми го хвали! 206тицата пък беше всяка седмица в сервиза - това е то френски дизел!
  • #19
    9 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Като цяло не лоша кола но си личи че е нисък клас. Спрямо 308 е по малък автомобил, но по шикозен. От към вървене няма разлика, откъм икономия също. 207 също беше приличен автомобил но по в немски стил... този с ие френски. Единствения проблем е цената към 35 хил лв. С тази цена трудно ще приборят киа/хюндай та дори и масовите немски...
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    - Возията е мека, но при висока скорост люлее та дори става страшно след 120 и страничен вятър- Двигателя 1.6 дизел 90 коня ръмжи прилично (по шумен е от 308), върви прилично и харчи прилично (около 5 и нещо смесено) стига да не искате прекалено много от него- Старт-стоп системата работи добре дори и в комбинация с климатик- Скорсотите влизат неточно все едно лоста не е захванат но се свиква
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Като човек карал въпросната кола мога да кажа, че много са се постарали франсетата. Ето накратко впечетленията ми:- Вътре е много добре направено всичко само пластмасата се вижда че е евтина- Тъч-скрийн дисплея е перфектен! Таблото изглежда като от по-висок клас. Борави се много лесно.- Мястото в купето е достатъчно, седалките са удобни, удобен е и подлакътника, видимостта е назад в дясно е малко лоша
  • #16
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Do anonimen ( преди 13 години )
    TI dobre li si evtiono C3 vraskata Peugeot-Citroen e kato Renault-Dacia vinagi citroenite sa po gadni i evtini ot pejata.
  • #15
    12 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    улиците във франция са заляти от този модел,никак не е лоша колата.
  • #14
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На мен лично Clio IV по ми допада, това е правено да е евтина версия на Citroen C3 и си му личи. Пък по въпроса с немската конглокенция не случайно Рено от 20 години е вносител номер едно в Германия именно благодарение на Clio
  • #13
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Доста е симпатично то Пежонце и от вън а отвътре е още по-добре рекаро седалки и доста луксозен салон. Като се има предвид, че ще има за конглокенти фирми като Тойота Аурус и Хюндай и 20 не виждам кой няма да предпочете Пежото пред Остарялата и отвратителна както отвън така и отвътре бавна Тойота или куцата Южнокорейска реплика на Опел Корса.
  • #12
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Очевидно тапира си, прочети какво си написал. Некерман фалирал това ги очаквало всички немски автомобилни фирми. Ако си нямал предвид, че Некерман не е автофирма, значи освен тапир си и тъпоглав тъпир, поради липсата на елементарна логика, Все едно да напишеш в-к 24 часа Фарира това ги очаква и производителите на кисело мляко. Нерде Ямбол, нерде Стамбул.С две думи може да си глупав, но за сметка на това си ***.
  • #11
    10 rate up comment 4 rate down comment
    GTE ( преди 13 години )
    207 беше една от най-продаваните коли в класа си в Европа. И авторът на статият толкова е наясно, а и повечето оплюващи са дълбоко в мъглата. Ама в България все пак сме в страни от ситуацията в Европа.На нас ни дайте 20 годишни коли с немско потекло и сме стигнали и надминали Германския стил с виладжийския си манталитет.