IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Jaguar XF с два нови двигателя

Освен 3.0 литров V6 моделът ше получи и 2.0 литров мотор от Ford

Jaguar XF с два нови двигателя

Компанията Jaguar подготвя обновяване на линията двигатели за бизнес-клас лимузината си XF. През 2013 г. автомобилът ще получи два турбомотора, като един от тях ще бъде базов за модела.
Jaguar XF с два нови двигателя
В крайна сметка Jaguar тръгва по пътя на други производители, които постепенно се отказват от V8 моторите и ги заменят с по-леките и по-ефективни 6-цилиндрови агрегати. Вече е известно, че XF догодина ще разполага с такъв – 3.0 литров с механична турбина и 340 к.с. мощност. Неговият въртящ момемнт достига 450 Нм., като преди да го видим на XF, той ще бъде сложен и на флагмана на марката XJ.

Другият агрегат за „котките” е 4-цилиндров турбомотор, разработен от Ford. Той е с обем 2.0 литра и мощност 240 к.с., а въртящият момент – 340 Нм. Целта на Jaguar с този двигател е да се бори с германските си конкурент в бизнес-класа Audi A6 2.0T и BMW 528i. Те са със същата мощност, но този на Audi е с по-нисък въртящ момент, докато моторът на „баварците” е с по-голям.
 

Тагове: Jaguar XF
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Navi ( преди 13 години )
    Баа, медията, поне ползвайте автуални снимки на модела де. Той отдавна вече си смени фейса. И Ягуар по принцип си ползват роторни компресори Eaton Supercharger за бензиновите двг-та, както и в случая за 3 литровия.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    велкоооо - според теб май щом е перка значи е турбина. такъв си перко че ще те наричам турбинко.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    хахаха. турбокомпресора няма две турбини. има турбина и центробежен компресор на една ос. от там идва името. и когато вместо турбина се сложи нещо друго - например ремък (има и зъбчата повишаваща предавка обикновено) става механичен центробежен компресор - много ги ползват в известната тунинг фирма G-power. а мерцедеса с надпис компресор е съвсем друг - той е винтов, а такива се задвижват винаги механично. а сега е време да се извиниш за грубостите.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 13 години )
    Я сега помисли малко по-дълго кое всъщност е компесорът в една нагнетяваща конструкция - перката,която поема енергията на единия флуид в единия край на вала или ДРУГАТА на същия вал,която пряко компресира(създава надналягане,за по-малко сведущите)другия флуид.Говориш за турбокомпресор - две турбини,два флуида.Съществуват много други видове компресори.Виждал си Мерцедес с надпис kompresor на багажника,нали? Не е турбо. Ама когато ги произвеждаха си бил около първи клас,може би.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    велко, много си зле с термините. турбината са едни перки, които се задвижват от флуид. точка.
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 13 години )
    Механичният компресор може да бъде и бутален,ако нямаш нищо против.Когато ротационният компресор се задвижва с ремък,т.е.механично, съвсем редно е да се нарече механична турбина.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    може тая механична турбина да е нещо, което изсмуква изгорелите газове от цилиндъра. хахаха.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ж
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Авторе, има турбо компресори или механични компресори, но такова нещо като "меанична турбина", няма като понятие.