IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Polo Blue GT - официално

Хечбекът е със система за деактивиране на цилиндрите

Volkswagen Polo Blue GT - официално

Volkswagen официално разкри подбробности за новия Polo Blue GT, чиято премиера е насрочена за по-късно тази година. Освен с усъвършенстван дизайн хечбекът може да се похвали и с преработен 1.4 бензинов мотор TSI. Той разполага със 140 к.с. и 250 Нм въртящ момент, благодарение на което машината ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.9 секунди.
Volkswagen Polo Blue GT - официално
Двигателят е с активно управление на цилиндрите и със система start-stop, което позволява разход от 4.6 л/100 км. и вредни емисии СО2 от 107 г/км. Ако автомобилът е снабден със 7-степенна трансмисия DSG разходът може да падне до 4.5 л/100 км, като максималната скорост е 210 км/ч.

От Volkswagen твърдят, че системата за управление на двигателя позволява временно деактивиране на втори и трети цилиндър при ниски и средни натоварвания. Всичко това помага на автомобила да намали разхода си гориво с 0.4 л/100 км.

Освен с технология за пестене на гориво Polo Blue GT може да се похвали с нови брони, подобрена аеродинамика и 17-инчови алуминиеви джанти. Промените в интериора не са кой знае какви, но сред новостите е мултифункионален дисплей, на който водачът може да види как работи системата за активно управление на цилиндрите.

Volkswagen Polo Blue GT трябва да се появи на пазара през последното тримесечие на годината. Цените му в Германия вече са ясни и стартират от 19 500 евро.

Тагове: volkswagen polo blue gt
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Когато го направат, тогава ще му замериме разхода,милиграмите и секундите, самите немци имат следната поговорка: "Хартията е търпелива, позволява всичко да й се написва" :)
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Az 6te ti otgoworq taka:Za6to prednoto stuklo na Ford-a e tolkova golqmo?Za da moje da se wijda dobre baluka,koito se e izlugal da si go zeme :D
  • #7
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Ecoboost ( преди 13 години )
    Ecoboost 1.0, 125 коня на Фиеста и слагаме точка по темата :)
  • #6
    6 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ФВ са на принципа,че нещо което правят колкото е по-сложно,толкова повече се чупи.Ами те един *** двигател не могат да направят,като света,а какво остава да изключват цилиндрите.Видя се,че и турботата им не стават.Хвърлят ги,като за световно,кривят глави,а трансмисиите са им консуматив.И 100 000 км не изкарват.Това е единствената и най-бъгава марка,която си крие проблемите.Някой по-долу спомена за някаква омраза.Не мой човек,нокой не ги мрази,а просто всичкисе чудят на безочието им.
  • #5
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Корейците като са прочели новината и са припаднали няколко пъти. 1.4 литра двигател, 4,5 литра разход на бензин на 100км. ускорение от 0-100км. 7,9 секунди. Не е като техните моделчета с ускорения 12,13,15,20 секунди от 0-100км.
  • #4
    21 rate up comment 8 rate down comment
    GTI ( преди 13 години )
    To4no tozi dvigatel 1.4 tsi no s dva turbo kompresora i 180 konia v polo gti e nai velikoto ne6to praveno ot Germancite
  • #3
    21 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    az znam che ste q mrazite - v jalkata vi bulgarska kruv e! mishki
  • #2
    14 rate up comment 24 rate down comment
    AZ ( преди 13 години )
    Не знам какво да кажа освен че за 19500 евро се взема DS3 с 155 кончета и най-високото ниво на оборудване.
  • #1
    16 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да бе да,точно този мотор съчетан уж за икономия с ДСГ трансмисия не можа да падне под 10/100 градско на тестовете.Иначе от ФауВе много се изхвърлят с тези ниски разходи,ама истината е съвсем различна.И защо са го сложили това турбо при условие че хората още преди повече от 20 г.правеха атмосферни двигатели 1,6 160 к.с.Това с изключването на цилиндрите се практикува на по-големи мотори,а не на такива въшки.Предполагам за пореден път творението на ВАГ ще е бъкано с проблеми.