IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Dacia Dokker се крие в кожата на Renault Kangoo

Най-новият модел на румънската марка ще стъпи на пазара в края на това лято.

Dacia Dokker се крие в кожата на Renault Kangoo

Dacia Dokker се крие в кожата на Renault Kangoo
Румънската марка Dacia, която сега е под шапката на автогиганта Renault-Nissan, разпространи информация за своя най-нов модел. Това е Dacia Dokker - компактен миниван, който ще се предлага в две версии - пътническа и товарна.

Автомобилът е базиран на популярното Renault Kangoo и залага на новия дизайнерски език на Dacia, който вече познаваме от моделът Lodgy. Предлагащата 5 места Dacia Dokker и товарната Dacia Dokker Van, която е двуместна, имат дължина от 4.36 м, широчина от 1.75 м и височина от 1.81 м. Предлагат място за товари и багаж с максимален обем 3000 литра, като могат да се оборудват с една или две плъзгащи се странични врати.

"Dokker е насочен към хората със смесени нужди, които искат превозно средство, способно да транспортира обемисти товари, но в същото време да предлага комфортна на семеен автомобил", казват производителите.
Dacia Dokker се крие в кожата на Renault Kangoo
Моделът може да бъде оборудван с два бензинови и два дизелови двигателя. Бензиновите са 1.6 MPI, предлагащ 85 к.с. и новия турбо-двигател 1.2 TCe, който генерира 115 к.с. Дизеловото предложение е популярния 1.5 dCi, който при Dokker предлага 75 или 90 к.с. С него румънското возило изразходва средно 4.5 л/100 км, отделяйки в атмосферата 118 г/км вредни CO2 емисии.

В салона на колата се наблюдава табло с два основни цвята, а за някои от версиите е предвидена инфо-развлекателна система Media Nav, която разчита на 7-инчов чувствителен на допир дисплей.

Продажбите на Dacia Dokker ще стартират най-напред в Мароко, където моделът се произвежда. На останалите пазари Dokker ще стъпи в края на това лято. Цените все още не са обявени. 

0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Причината да изнесат производството е ,че в завода в Румъния се правят и двигатели и платформи а в Мароко само се зглабят като в ловешкия завод. Така ще им излиза по евтино а и няма опасност да им откраднат технологията. Всичко ще се внася с готови китове от Франция и само ще се сглабя, пък и в Румъния освобождават място за Twingoto на Дачия, не случайно местят и Логан в Русия явно мислят че в Европа ще се харчат по-малки коли
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Румънските мамалигари да произвеждат Дачия съм съгласен,но марокански *** да го правят ми идва малко в повече.Мароканците са едни от най-тъпите,смотани и отвратителни хора на земята.
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Каква гъзарийка с Дачоя бе Класика?Ти май не познаваш днешната младеж?Гъзарийка за тях е да са с някоя немска каруца,па макар и на старо да е.Признават само тройката:МБ,БМВ и Ауди.По-бедните и с ФауВе се гъзарят.Абе немско да е.Акъла само до толкова им стига при избор на автомобил.Умния човек би гледал съвсем други неща...
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    k ( преди 13 години )
    Явно че не може да смогва завода в Румъния понеже и тоя другия модел Лоджи и той ще се прави извън Румъния
  • #4
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Tiq ot dacia koga stanaha *** koga im pochernq gaza tolkova li zabogatqha i im stanaha visoki zaplatite 4e outsourcvat v Maroko a ne si gi prafqt u Rumaniq.
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    doko ( преди 13 години )
    bravo i tuka sa slogili turbo benzinkata
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    GWM, Litex Motors да не се услушват, нямат нищо в този клас, а това е перфектен автомобил за семейни хора с малък бизнес.
  • #1
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    всъщност отвън изглежда по-добре от канго и от сегашното беленго(партнер). не е зле на дизайн