Компанията Opel възнамерява в най-близко бъдеще да намали цените на своите модели и по този начин да ги направи по-достъпни за купувачите. Това обяви в интервю за Automotive News шефът на германския производител Крал-Фридрих Щраке.
„На нас ни е необходимо да върнем своята традиционна група клиенти – обясни Щраке. – Ние прекалено бързо вдигнахме Opel към върха в повечето сегменти на пазара и сега трябва да отстъпим малко назад. Ще проведем необходимото коригиране на цените и ще направим нашите автомобили по-достъпни”.
Щраке допълни, че променената ценова политика на Opel няма да доведе до конкуренция с друга марка на Genereal Motors – Chevrolet. Според него купувачите не считат двата бранда за конкуренти.
Шефът на Opel също така бе категоричен, че въпреки кризата в Европа, компанията няма намерение да намалява инвестициите си в разработка на нови продукти. За сравнение – Fiat обяви, че съкращана разходите си в това направление с 500 млн. евро.
До 2016 г. Opel смята да представи 23 нови и обновени модели, а също така да пусне 3 напълно нови семейства двигатели.


1