IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Приемникът на Ferrari California ще бъде с V8 турбо

Очаква се мощността на модела да е около 600 к.с.

Приемникът на Ferrari California ще бъде с V8 турбо

Ferrari обнови един от най-популярните си модели California сравнително неотдавна – през февруари 2012 г., но компанията вече работи усилено върху нов спортен автомобил, който трябва да стане негов приемник. Машината ще бъде снабдена с V8 с турбо, система KERS и дизайн в духа на легендарното Ferrari 250 GTO.
Приемникът на Ferrari California ще бъде с V8 турбо
Тестовият прототип на новия автомобил вече бе забелязан на изпитателното трасе във Фиорано и според очевидци той издава отчетлив звук на турбодвигател. Изданието Car&Driver твърди, че бъдещият модел ще получи същият двигател, който Ferrari разработва за колегите си от Fiat. И за който AM писа преди няколко дни.

Каква ще бъде мощността на новия турбо V8 засега не се знае, но се очаква тя да е не по-малко от 500 к.с. С помощна на системата KERS конските сили може да се окажат и над 600, което ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди.

Дизайнът на приемника на Ferrari California вече се разработва от дизайнерите от Ferrari Centro Stile в Маранело. Купето ще получи „по-лек екстериор”, който ще показва погледа към миналото и най-вече към легендарния 250 GTO. Моделът ще съхрани металния свалящ се покрив, който обаче ще се вдига и прибира доста по-бързо.

Тагове: 250 gto california
0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Връх на двигателостроенето е атм. двигател,изискващ по-технологично производство.А и за карачите удоволствието е по-истинско-чуват развъртването на оборотите от край до край,нямат усещането,че накарват турбото да раздвижи двигателя.
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Чудесно е, дори и в синьо! И колко интересно е оформен дизайна на типичните за марката задни кръгли стопове.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 13 години )
    Ферари и Ламбо уж говореха, че държат на атмосферните двг, но кончетата явно са си променили мнението.